Som v praxi viac ako 20 rokov a od začiatku roka 2017 ma šteklí myšlienka opäť založiť firmu. O desať rokov bude mať peknú minulosť a o dvadsať rokov môže byť pri súčasných perspektívach dôchodkov zdrojom môjho príjmu…
Mám v hlave tri projekty. Ktorý z nich uskutočniť? Ako projekty v praxi efektívne zviditeľniť? Ktorú formu marketingu pre ne uprednostniť a prečo?
Každá stratégia pre úspešnú budúcnosť vyžaduje v prvom rade vedomosti, bez nich je to len „strieľanie naslepo“. Iná stratégia platí v prostredí veľkých firiem, iná pre malé podniky. Keďže trh sa dnes mení rýchlo, začal som hľadať predtým, než sa pustím do realizácie, dôveryhodné zdroje aktuálnych vedomostí. Nie na dlhé štúdium, to ponúka univerzita. Kurzy toho, čo potrebujem pre praktickú realizáciu projektov.
Pri prieskume mi internet ponúkol medzi inými viackrát reklamu firmy IT Learning.
Máte radi reklamy na internete?
Ja nie. Na bannery a online reklamy klikám naozaj veľmi zriedka.
Neklikol som. Ani v januári, ani vo februári.
Rozhodol som sa pre osobný prieskum v teréne.
Ako sa to skončilo, zistíte v článku Viete, čo znamená poriadna práca?