Novinka pre web programátorov v ponuke - Vue.JS

Marketingové plánovanie level expert!

kategória: Blog pridané: 3. februára 2018

Pripravte sa na to, že tento kurz vám ubehne neskutočne rýchlo. Toľko užitočných informácií a návod, ako plánovať online kampane má pravdepodobne zrýchľujúci efekt na čas, takže si ani neuvedomíte, ako ubehne 6 hodín kurzu.

 

Kurz: Kurz Internet marketing III. – Návrh, plánovanie, efektívna tvorba a vyhodnotenie špičkových kampaní

Lektor: Peter Hecht

 

V januári som si všimla na IT Learning stránke, že pripravujú nový kurz o internet marketingu. Po kurze, ktorý bol zameraný najmä na marketingové kampane, som si uvedomila, že o kurze som sa dozvedela práve cez ich marketingovú kampaň! Najprv na mňa vybehla reklama na Facebooku a potom som našla túto novinku na ich stránke. Remarketing a ako sa dostať zákazníkovi do hlavy, je ich špecialitka. Išla som teda kurz otestovať. Tých 6 hodín (vrátane polhodinky na obed) mi ubehlo ako voda.

Zase tá landing page?!

Všimla som si, že vo veľa článkoch vás odkazujem na blog o landing page a teraz tomu nebude inak, takže si určite prečítajte mojich 10 tipov na skvelú landing page. Aj na tomto kurze nám bola opäť prízvukovaná dôležitosť landing page. Lektor Peťo dokonca povedal, že to je základ úspechu. Pozrite si ako inšpiráciu IT Learning web stránku a hneď na domovskej stránke vidíte sekciu aktualít, kde vidíte rôzne marketingové kampane a vychytávky. Každý takýto článok je vlastne jedna nová landing page. Zákazníkov by sme nemali smerovať len na existujúce hotové podstránky, ale skôr na špecificky vytvorené a cielené landing pages, ktoré by mali motivovať a stimulovať zákazníkov. Kurz bol zameraný na online marketingové kampane, ale nezabúdajte na zlaté pravidlo od Peťa:

Najprv vytvorte landing page, až potom kampaň! Nikdy nie opačne!

Marketingové kampane

Viete vlastne čo je to marketingová kampaň?

Je to krátkodobá multikanálová komunikácia s jasne definovaným cieľom.

 

Úprimne, najviac ma zaujal na marketingovej kampani kurzu tento text: „Keď sa povie marketingová kampaň, 9 z 10-tich marketérov si predstaví akciu, ktorú pridá na web stránku, spustí cenu, pridá zľavu a hotovo.“ Priznám sa, že ja som tiež patrila do tejto skupiny a doteraz som mala pocit, že toto je ten najistejší spôsob ako zaujať. Očividne to je už v marketingovom svete cliché a povedzme si pravdu, asi aj nuda a nič nové. Ja takýto marketér nechcem byť, po absolvovaní kurzu som pochopila aké množstvo kampaní môžem vytvoriť. Človek dokáže ľahko spadnúť do stereotypu a ísť s prúdom, treba sa však na veci pozerať inak.

 

Na kurze sme dostali perfektné materiály a tiež tlačené A3-ojky s rozpísanými 20 kanálmi online marketingu a veľkým ročným plánovačom. Na plagáte sme si rozdelili, ktoré kanály sú dlhodobé a krátkodobé. Plagát už zdobí aj dvere v spoločnej kancelárii v práci a každý kto ku nám príde, ho vždy obdivuje a detailne číta, či pozná všetky kanály online marketingu.

Plánuješ, plánujem, plánujeme

Používate diár a robíte si plány na ďalší týždeň? Super! Teraz to skúste urobiť na celý jeden rok dopredu! Každý sme dostali prázdny ročný plánovač online marketingových kampaní na rok 2018. Všetci sme sa na tento papier pozerali s miernou hrôzou a nevedeli si predstaviť, čo tam napíšeme. Avšak na kurze sme si povedali množstvo nápadov na kampane, tak nikto z nás nemal problém vymyslieť množstvo kampaní na celý rok. Skôr sme museli niektoré škrtať, aby sme ich nemali príliš veľa! Plánovanie je veľmi dôležité, hlavne kvôli konzistentnosti a disciplíne. Ďalšia výhoda ročného plánovania je, že budete mať viac času na iné aktivity a domýšľanie detailov každej kampane.

Prečo ísť na tretie pokračovanie kurzu internet marketing?

Myslíte si, že viete robiť kampane? Verte tomu, že neviete 😀 Bohužiaľ, je to tak, ja som sa na tomto kurze dozvedela neskutočne veľa nových informácií. Určite by mi dala za pravdu aj väčšina mojich spolumarketérov z kurzu, keďže všetci sme horlivo tvorili plán na rok 2018 bez problémov. Tu je ešte niekoľko dôvodov prečo ísť na tento kurz a čo všetko sa dozviete:

  • Dozviete sa všetko o marketingových kampaniach
  • Viac info o landing page a ako by mala/nemala vyzerať
  • Praktické ukážky
  • Reklamné bannery a ako by mali vyzerať
  • Ktoré kanály online marketingu by ste mali využívať na krátkodobé a dlhodobé kampane
  • 5 zlatých pravidiel o cene produktu
  • Čo je to aktívny a pasívny online marketing a kampaň
  • Stratégia kampaní
  • Ako plánovať na rok dopredu
  • Čo sú to UTM kódy a ako s nimi robiť
  • Ako merať kampane, kde nájdeme štatistiky
  • Množstvo nápadov na zaujímavé kampane
  • Čo je to Google Moja Firma a novinky v nej
  • A množstvo iných cenných informácií

 

Marketéri sveta, poďte na najbližší kurz a tvorte tie najlepšie kampane na Slovensku. Ja na tom už pracujem tiež J

Záverečné zhrnutie:

+ kurz ideálny pre každého marketéra

+ podnikatelia a všetci, ktorí majú možnosť spravovať online marketing by mali mať tieto kurzy ako povinnú jazdu

+ množstvo praktických tipov

+ príjemná atmosféra

+ lektor vám odovzdá svoje know-how

+ všetky marketingové otázky účastníkov boli bezproblémovo zodpovedané

– kedy bude štvrté pokračovanie?


autorom článku je: Erika Žišková
Erika úspešne ukončila MBA štúdium na City University of Seattle a tak isto získala aj Magistra na Univerzite Komenského, Fakulta Managementu. Po štúdiu pracovala v Španielsku vo firme, ktorá sa zaoberá vývojom aplikácií. Technólogie a digitálny svet sú jej koníček a ako testerka kurzov Vám bude prinášať jej pohľad a recenzie. Hor sa do učenia! 🙂