2000 – 3000 Kč voucher za follow na Instagrame – nenechajte sa nachytať

článok na blog uverejnený: 19. januára 2018

Za posledné dva dni som zaznamenal na sociálnej sieti Instagram zvýšený nárast takzvaných „fake firemných profilov“. Tieto profily k nám smerujú hlavne zo susednej Českej republiky. Za to, že budete medzi prvými tisíckami sledovateľov týchto profilov, dostanete do súkromnej správy poukážku na nákup v hodnote 2000-3000 českých korún. Je to naozaj tak?

Čo je to vlastne Instagram?

Instagram je treťou najpoužívanejšou sociálnou sieťou na svete. Táto sociálna sieť je predovšetkým určená na obrázkový obsah, ale nájdeme tu aj množstvo videí. Namiesto priateľstiev a like-ov sú na tejto sociálnej sieti podstatní „followeri“, čiže sledovatelia. Instagram je predovšetkým mobilná aplikácia, ale developeri spravili pre Instagram aj webovú verziu, ktorú nájdete na stránke instragram.com. V apríli 2012 Facebook odkúpil Instagram za približne jednu miliardu dolárov a pridal prepojenie účtov týchto sociálnych sietí. Neskôr pridali do Instagramu „Stories“ a sieť nabrala ešte viac na popularite.

2000 až 3000 Kč za follow?

Poďme ale k podstate veci. Včera aj dnes som zaznamenal, že viacero ľudí, ktorých „followujem“ (sledujem), pridalo do svojich InstaStories odfotenú obrazovku s profilom svetoznámej obchodníckej značky, kde v popise profilu bolo napísané, že prvých 8000 followerov získa voucher v hodnote 3000 Kč na nákup v konkrétnom obchode. Znie to super, však? Aj ja som sa rozhodol, že to tlačidlo „sledovať“ proste stlačím a uvidím, čo z toho bude. Jednalo sa o profil footlockerczsk. Za jedno kliknutie tenisky? To nie je vôbec zlé.

Keď som dával svoj „Follow“, stránka ich mala niečo viac ako 4000 a hovorím si, že do 8000 je to ešte ďaleko. Večer, pred spaním, som si pozeral stenu svojho Instagramu a našiel som, že footlockerczsk pridalo fotografiu, že limit z 8000 zvyšujú (na číslo si už nepamätám, videl som už len na 50% svojho displaya). Hovorím si – tí sa museli zblázniť! Keďže mi matematika vždy išla, začal som rátať. 10000 followerov x 3000 Kč = WOOU, však to je 30 miliónov! A tak som si pozrel aj pod fotkou komentáre, ktoré bývajú zväčša vtipné… a našiel som aj oficiálne vyjadrenie FootLocker-u v Českej republike (na obrázku vpravo hore).

Ešte predtým ako som zaspal, som tento profil nahlásil. Je mi odporné, keď sa niekto snaží, buduje značku (skutočný FootLockerCz) a potom mu na nej niekto iný parazituje. Ráno pri horalke s mandarínkou som chcel profil znova vyhľadať. Už neexistoval.

Kurz Instagramu?

Viacerí sa u nás na kurzoch pýtate práve na kurz Instagramu. Sme veľmi šťastní, že vám môžeme oznámiť, že už za pár dní sa budete môcť na tento kurz prihlásiť. Obsahom kurzu bude nielen ako Instagram vytvoriť, nastaviť a používať, ale aj ako na Instagrame tvoriť obsah, ktorý sa ľuďom bude páčiť a čo robiť, ako získavať nových followerov,…

autorom článku je: Matej Jonasek
Matej úspešne dokončil magisterské štúdium na Univerzite Komenského v Bratislave, Fakultu Manažmentu. Aktívne sa venuje tvorbe webových stránok, online marketingu. Pracuje u nás ako lektor kurzov Wordpressu, kde našim študentom odovzdáva skúsenosti, ktoré nadobudol práve počas tvorby stránok. Okrem Wordpressu učí aj kreatívny a veľmi obľúbený kurz Canva.

Páčil sa vám článok? Pošleme vám podobné.
Aktivujte si okamžité zasielanie noviniek a článkov – už vám od nás nikdy nič neunikne. Môžeme vás okamžite informovať o aktuálnej akcii, novinke, špeciálnej kampani či zľave alebo novom článku na našom blogu. Akonáhle sa u nás v novinkách niečo zmení alebo pridá, do pár minút vám automaticky posielame email s odkazom na novinku na našu stránku. A odhlásiť sa môžete kedykoľvek. Nič neriskujete.


Nikam neodchádzajte, pozrite si naše novinky, akcie alebo si
prečítajte ďalšie podobné články:

Podobné články z kategórie
follower, Foot Locker, Instagram, Internet marketing a reklama, kurz, sociálne siete


Aktuálna akcia na IT kurzy a počítačové a marketingové kurzy v Bratislave