Vďaka Google Analytics vieme o návštevníkoch stránok všetko!

Prechodový kurz Google Adwords

kategória: novinka pridané: 15. októbra 2017

Isto ste si všimli, že sa nám Google AdWords prezliekol do nového kabátu. Starý kabát nosil dlhé roky a funkcionality sa pridávali a kopili. Systém sa časom stal pomalý a neprehľadný. Konečne je to tu. Zatiaľ vo verejnej beta verzii, ale konečne dostupnej pre všetkých. 

Google AdWords je bezpochyby jeden z najefektívnejších nástrojov na nasadzovanie a správu reklám nielen vo vyhľadávači, ale aj v obsahovej – reklamnej sieti. Koncom roka 2017 prešiel sľubovaným redesignom a s novým používateľským rozhraním. Pre niekoho, kto s AdWords-om pracoval denne, to môže znamenať problém, pretože staré zvyky a pohľad na nové prostredie mu nemusí vyhovovať.

Ako sa v novom AdWordse vyznať? No predsa s nami!

Našími školeniami na kurzy AdWords za posledné roky prešlo niečo vyše 600 účastníkov. Niektorí to „videli“ prvý aj posledný raz na našich kurzoch, niektorí s tým robia sporadicky, podaktorí sa stali špecialistami a pracujú s tým denne či už pre seba, pre spoločnosť alebo pracujú v agentúre. A presne pre našich zákazníkov a „starých“ aj nových študentov je tento nový kurz. Samozrejme, že prihlásiť sa môže ktokoľvek, už teraz sa tešíme na vašu účasť.

To, že je prostredie iné, je pravda, ale aj aj to, že je lepšie, efektívnejšie, rýchlejšie a prináša zmeny, na ktoré sme dlho čakali. Netrápte sa dlhé hodiny a dni sami, neštudujte, negúglite po fórach a nezmyselných blogoch agentúr, ktoré sa vás snažia presvedčiť, aby ste sa zverili do ich rúk. Naše nové prechodové školenie je určené pre tých, ktorý sa chcú pod dozorom lektora za pár hodín povzniesť nad úpravami a spoločne privítať nové a efektívne zmeny.

Tento kurz nie je určený pre začiatočníkov a nezameriava sa na tvorbu kapaní, prechádza a vysvetľuje zmeny v programe Google AdWords. Samozrejme, praktické tipy a rady od lektora sú ako sekundárna téma, ale hlavný prínos školenia je objaviť “stratené” tlačidlá, ktoré ste ešte pár dní dozadu používali.
Školením vás bude sprevádzať náš lektor Peťo Hecht, ktorý pripravil k zmenám aj prezentáciu.
Celé školenie a prednáška je na 3 hodiny + hodinka je určená na voľnú diskusiu ohľadom otázok k AdWords alebo – ako je v jeho prípade už bežné – zodpovedá akékoľvek otázky od problematiky web stránok až po stratégie v marketingu.

Páči sa Vám článok alebo novinka?