Prechodový Kurz Google Adwords - novinky a rozdiely v novej verzii a nové funkcionality vo vyhľadávacej a obsahovej sieti

Prechodový Kurz Google Adwords
novinky a rozdiely v novej verzii a nové funkcionality vo vyhľadávacej a obsahovej sieti

Najbližší termín
Peter Hecht Najlepší termín kurzu víkendový kurz
25.11.2017
víkendový kurz v Bratislave
prednáša: Peter Hecht
Cena: 89,00 € bez DPH
Tento termín je už asi vypredaný.
Informujte sa alebo si vyberte iný termín kurzu.
Objednať tento termín
Zobraziť všetky termíny (3)
Bezplatné opakovanie kurzu
Každý termín môžete bezplatne opakovať, ak by ste kurz nezvládli na prvý raz.
Certifikovaný akreditovaný kurz
Sme akreditované školiace stredisko, certifikát získavate ihneď po kurze.
Všetko je v cene kurzu
Nemusíte si k nám nič nosiť, v cene kurzu sú materiály aj občerstvenie.
Dĺžka kurzu / počítačového školenia
dĺžka kurzu
1 deň
Cena kurzu / počítačového školenia
cena kurzu bez zliav
89,00 € bez DPH
106,80 € s DPH
Otvorených termínov kurzu / školenia
otvorených termínov:
skupinové: 3
Zľavnená cena kurzu / počítačového školenia
lastminute zľava
nie je
Hotnotenia kurzu / počítačového školenia
hodnotenia účastníkov
veľmi dobré
Miesto kurzu
Miesta otvorených kurzov:
Bratislava - centrum

Anotácia, popis kurzu:

akreditované a certifikované školiace stredisko - garancia spokojnosti - opakovanie kurzu zdarma

Google Adwords je bezpochyby jeden z najefektívnejších nástrojov na nasadzovanie a správu reklám nie len vo vyhľadávači ale aj v obsahovej – reklamnej sieti. Koncom roka 2017 prešiel sľubovaným redesignom a s novým používateľským rozhraním. Pre niekoho, kto s Adwordsom pracoval denne to môže znamenať problém, pretože staré zvyky a pohľad na nové prostredie mu nemusí vyhovovať. To, že je prostredie iné je pravda, ale aj aj to, že je lepšie, efektívnejšie, rýchlejšie a prináša zmeny, na ktoré sme dlho čakali. Netrápte sa dlhé hodiny a dni sami, neštudujte, negúglite po fórach a nezmyselných blogoch agentúr, ktoré sa vás snažia presvedčiť aby ste sa zverili do ich rúk. Naše nové prechodové školenie je určené pre tých, ktorý sa chcú pod dozorom lektora za pár hodín povzniesť nad zmenou a spoločne privítať nové a efektívne zmeny. Tento kurz nie je určený pre začiatočníkov a nezameriava sa na tvorbu kapaní ale prechádza a vysvetľuje zmeny v programe Google Adwords. Samozrejme praktické typy a rady od lektora sú ako sekundárna téma, ale hlavný prínos školenia je objaviť “stratené” tlačidlá, ktoré ste ešte pár dní dozadu používali. Školením Vás bude sprevádzať náš lektor Peťo Hecht, ktorý pripravil aj prezentáciu. Školenie a prednáška je na 3 hodiny + hodinka je určená na voľnú diskusiu ohľadom otázok ku Adwords alebo ako je v jeho prípade už bežné, zodpovedá akékoľvek otázky od problematiky web stránok až po stratégie v marketingu.

Kurz môžete u nás absolvovať:

Denne pondelok až piatok od 9:00 do 15:00 Večerne pondelok až piatok od 16:00 do 20:00 Cez víkend sobota a nedeľa od 9:00 do 14:00 Individuálne v akomkoľvek dni a čase podľa Vašej potreby Firemne uzatvorené firemné školenia kdekoľvek na Slovensku u Vás

Otvorené, garantované a zlacnené termíny kurzu:


víkendový
Tento termín je už asi vypredaný.
Informujte sa alebo si vyberte iný termín kurzu.
25.11. - 25.11.
od soboty v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht viac
89,00 €
106,80 € s DPH

denný
Tento termín je už asi vypredaný.
Informujte sa alebo si vyberte iný termín kurzu.
08.12. - 08.12.
od piatka v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht viac
89,00 €
106,80 € s DPH

denný
Otvorený garantovaný termín
18.01.2018 - 18.01.2018
od štvrtka v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht viac
89,00 €
106,80 € s DPH
Lektori uvedení pri kurzoch budú s najväčšou pravdepodobnosťou termín kurzu aj prednášať. Lektor sa však pri termíne kurzu môže zmeniť v prípade choroby, obsadenia alebo zmeny kurzu v danom termíne.

Nevyhovuje Vám žiadny termín ani miesto?

Sme tu pre Vás aj mimo bežných otvorených termínov či už pre jednotlivca alebo pre firemné skupiny. Vieme Vám ponúknuť individuálny kurz alebo pripraviť skupinový termín podľa Vašej potreby. Napíšte nám Vašu predstavu a pokúsime sa Vám prispôsobiť.

Učebná osnova počítačového školenia
Prechodový Kurz Google Adwords - novinky a rozdiely v novej verzii a nové funkcionality vo vyhľadávacej a obsahovej sieti

  • Ako sa dá prihlásiť do Adwords a ich používateľské prostredia
    • Webová aplikácia
    • Mobilná aplikácia
    • Desktopová aplikácia
    • Používateľ vs. Agentúra a účet MKC
  • možnosti a nástroje Adwords
    • plánovač kľúčových slov
    • diagnostika a ukážka
    • zdieľaná knižnica
    • hromadné akcie
    • prístup na Google Analytics
    • fakturácia a platby
    • aktivita kampane a denné výdavky
    • faktúry
  • publikum a nové možnosti
  • zdieľaný rozpočet
  • úvodná obrazovka a jej zmeny
    • nový pohľad na pracovné prostredie
    • z horizontálnej lišty do vertikálu
    • rozdelenie kampaní
    • vyhľadávanie v kampaniach
    • skupiny kampaní – novinka
    • súhrn a jeho nastavenie – novinka
    • graf
    • rozsah dátumov
    • rozsah dátumov spolu
    • porovnávanie dát – novinka
    • ako pridať niečo nové
  •  Nový pohľad na vyhľadávaciu kampaň a jej možnosti
    • ako zmenili reklamné skupiny
    • ako zmenili kľúčové slová
    • ako zmenili reklamy
    • nová práca s rozšíreniami – konečne
    • nové rozšírenie o ponuku - paráda
    • vstupné stránky
    • časový rozvrh
    • zariadenia
    • oblasti
    • nastavenie kampane pod jednou strechou
    • publiká a remarketing vo vyhľadávacej sieti
  • Nový pohľad na kľúčové slová
    • nová tabuľka a jej úprava
    • nové stĺpce
    • skóre kvality
    • porovnávanie a dopad na kľúčové slová
    • segmentácia kľúčových slov
    • vylučujúce výrazy
    • štatistika aukcie
    • hľadané výrazy
    • demografická štatistika
  •  tvorba novej vyhľadávacej kampane – ukážka v praxi a čo sa zmenilo
  • obsahová kampaň
    • ako sa zmenila obsahová kampaň
    • kľúčové slová
    • publiká a remarketing
    • demografia
    • témy
    • umiestnenia
    • nastavenia
    • oblasti výkonnosti
    • ako sa zmenili reklamy a aké reklamy môžem pridávať
    • dynamické reklamy
  •  tvorba novej obsahovej kampane – ukážka v praxi a čo sa zmenilo
  • tvorba kampane pre Gmail
  • ako sa vrátiť ku starej verzii Google Adwords
  • podrobný a oficiálny prehľad funkcií ktoré ešte v novej nie sú k dispozícii
  • aktualizovaná webová stránka venovaná zmenám
  • odborná diskusia

Výstupné vedomosti po kurze / školení:

Naše nové prechodové školenie Vás zoznámi so zmenami v Google Adwords.

Naši lektori tohoto kurzu - zistite, kto Vás bude učiť

Peter Hecht
Peter Hecht
Hodnotenie lektora 98,09% spokojnosť

Peťo je lektorom od vzniku spoločnosti a hlavným zameraním je programovanie web stránok, grafika a internetový marketing. Má na svedomí vzhľad našich web stránok a je zároveň marketingovým riaditeľom. Okrem iného navrhuje, programuje, kreslí a konzultuje témy ohľadom online marketingu aj pre iné spoločnosti a nebojí sa na kurzoch podeliť sa o praktické skúsenosti a know-how.


U nás si nekupujete iba kurz,
ponúkame Vám komplexné vzdelávanie

Ak nám na niečom naozaj maximálne záleží, tak je to Vaša spokojnosť a tej sa sanžíme všetko prispôsobiť. Nechceme Vám ponúknuť iba kurz, na ktorý prídete a odídete, ale už 9 rokov ponúkame komplexné a garantované vzdelávanie.
V cene tohto kurzu máte nasledovné výhody:
garancia spokojnosti, ak nebudete spokojný, vrátime Vám peniaze
tento kurz môžete zadarmo opakovať po absolvovaní
v cene kurzu máte materiály a písacie potreby
špičkové, moderné učebne a kvalifikovaní lektori z praxe
bohaté občerstvenie, kvalitná káva, čaje, voda a rôzne nápoje


Máte otázky, alebo sa chcete prihlásiť?

Získajte ďalšie informácie ohľadom počítačového kurzu Prechodový Kurz Google Adwords - novinky a rozdiely v novej verzii a nové funkcionality vo vyhľadávacej a obsahovej sieti a zavolajte nám, alebo nám napíšte nám správu cez kontaktný formulár.

Sme tu pre Vás od 8:00 do 20:00
poradenstvo, objednávky a informácie: 02/4920 3080
e-mailový kontakt: info@itlearning.sk


Zaujal Vás tento počítačový kurz? Chcete sa prihlásiť na kurz a potrebujete pomôcť? Chcete sa poradiť pred nástupom na kurz s lektorom? Radi Vám zodpovieme Vaše otázky ohľadom kurzu Prechodový Kurz Google Adwords - novinky a rozdiely v novej verzii a nové funkcionality vo vyhľadávacej a obsahovej sieti, prihlásime Vás na kurz, alebo Vám poradíme vybrať si vhodné metodické riešenie pre Vás alebo Vašu firmu.