Objednávky nechodia? Váš web nie je dosť sexi

článok na blog uverejnený: 2. augusta 2019

názov kurzu:
Internet marketing II.
lektor:
Peter Hecht

Dobrá webstránka je ako šarmantná dáma. Zaujme vás vzhľadom, slovami a vy ju chcete spoznať viac, a viac …až sa preklikáte k objednávke 🙂
Chcete predávať? Musíte mať web, ktorý zvádza ku kúpe, pretože 85% ľudí si pred nákupom urobí online prieskum.
Ak je vaša stránka nepríťažlivá, návštevníci z nej v priebehu pár sekúnd odídu a prichádzate o klientov. Neviete ako dodať vášmu webu šmrnc?

kurz online marketing II

7 čarovných tipov, ktoré dodajú webu šarm

Domov, sladký domov…

Predstavte si, že prídete na návštevu k rodičom domov. Pravdepodobne sa ich opýtate, čo majú nové. Online svet by mal zrkadliť reálny život. Popýšte sa na domovskej stránke novými produktmi, článkami a akciami, ktoré vaša firma chystá.

Nechajte na seba kontakt

Pamätáte si na časy, keď každý rozdával vizitky? Bola na nich adresa, telefónne číslo, prípadne iné spôsoby, ako vás mohli zákazníci nájsť.
Zaveste do svojho hlavného menu stránku s názvom Kontakt. Nie do päty stránky, do hlavného menu. Bude slúžiť ako online vizitka pre vašu spoločnosť. Uveďte svoje telefónne číslo aj s časovým rozpätím, kedy vám môžu volať. Rovnako nezabudnite email, sociálne siete, prípadne otváracie hodiny. Všetky položky by mali byť klikateľné, aby sa vám návštevníci z mobilov mohli dovolať pohodlne jedným ťuknutím.
Umiestnite na túto stránku taktiež kontaktný formulár a Google mapu. Ľudia majú radi veci jasné.

Ľudí zaujíma cena

Možno ponúkate služby, ktoré potrebujete naceniť individuálne na mieru. Uveďte na svoj web aspoň orientačnú cenu. Zákazníci sa rozhodujú aj podľa ceny a ak ju na vašom webe vôbec nenájdu, nájdu ju inde. Vy by ste strácali čas hľadaním mačku vo vreci?

Prečo práve vy?

Komunikujte pri svojich produktoch a službách dôvody, pre ktoré by mali návštevníci nakúpiť práve u vás.
Máte dopravu zdarma?
Doručenie cez víkendy?
Osobný odber?
Záruku?
Garanciu vrátenia peňazí?

Pochváľte sa tým pri každej svojej službe!

Referencie

Veľká časť návštevníkov sa rozhoduje podľa odporúčaní.
Získajte referencie zo sociálnych sieti alebo z Google Business a pochváľte sa nimi na svojej stránke.
Dobre napísaná dôveryhodná referencia dokáže divy.

Responzívny dizajn – pekná stránka na všetkých zariadeniach

Otvorte si svoju stránku na mobile.
Vyzerá rozbito? Sú obrázky a texty širšie, než plocha displeja? Prečnievajú rozmery tlačidiel kamsi za roh?
V tom prípade nie je responzívna.
Viete, že Google sa na takéto stránky „hnevá“ a dáva ich automaticky na nižšie pozície? Robí to preto, lebo väčšina ľudí  používa Google aj na mobiloch a Google im chceservírovať len pekné stránky.

Výzva k akcii

Už ste počuli o CTA?
„Call To Action“ sú tlačidlá, ktoré na konci (alebo na inom vhodnom mieste) stránky vyzývajú návštevníka k akcii. Ak píšete článok o vŕtačkách, na jeho spodok by ste mali umiestniť tlačidlo s primerane vyzývavým textom.
Napríklad – Chcem vedieť viac… alebo Chcem novú vŕtačku.
Výhoda CTA tlačidiel oproti klasickým odkazom a linkom je, že sú nápadnejšie a čo je dôležité – dá sa na ne pohodlne kliknúť aj na mobile. Takým CTA tlačidlom môže byť aj dobre dizajnovaný obrázok 🙂

nechodia objednávky? - znalosť psychologie webu je podstatná

Ako spraviť web, ktorý predáva?
Naučíte sa na kurze Internet marketing II.

Toto bolo 7 základných tipov, ktoré mi odo dňa, keď som navštívila kurz Internet marketing II., rezonujú v hlave zakaždým, keď vytváram webstránku.
Myslíte to s podnikaním vážne?
V tom prípade musíte prijať, že sa potrebujete priebežne vzdelávať. Nielen v predmete vlastnej podnikateľskej činnosti. V online marketingu.
Lektor Peťo vám odovzdá cenné vedomosti zo svojej dlhoročnej praxe, ku ktorým sa v knižkách ani článkoch len tak nedostanete.

Samozrejme, že tipov neodoznelo len sedem… 🙂
Okrem iného vám Peťo ukáže, ako si viete vytvoriť a spravovať stránku úplne zadarmo vo WordPresse a bez programovania.
Áno, čítate dobre. Bez programovania.
A každú jednu dôležitú stránku s vami do detailov preberie tak, aby bola z pohľadu psychológie návštevníka webu ideálna.

Tak ako, chcete aby váš web bol sexi?

Záverečné zhrnutie:

+ kurz ideálny pre začiatočníka

+ praktické rady bez zbytočnej teórie

+ z kurzu si okrem vedomostí môžete zadarmo odniesť WP plugin pre vizuálne komponovanie (inak 49 €)

autorom článku je: Lívia Kelebercová
Študuje aplikovanú informatiku, baví ju pracovať a vzdelávať sa v rôznych oblastiach IT i online marketingu. Vo voľnom čase sa s Vami rada podelí o svoje skúsenosti, vedomosti, zážitky a dojmy z prostredia IT Learningu vo forme článkov.


Nikam neodchádzajte, pozrite si naše novinky, akcie alebo si
prečítajte ďalšie podobné články:

Podobné články z kategórie
internet, Internet marketing a reklama, marketér špecialista, online marketing, web grafika, web stránky