Efektívny e-mail marketing: Tajná zbraň, ktorú (ešte) nevyužívate naplno?
Na kurz e-mailového marketingu som sa prihlásila viac-menej zo zvedavosti. Pamätám si, ako som len tak skrolovala internetom a vyskočila na mňa reklama:
„Aj vy chcete zarobiť? Pomôžeme vám s e-mail marketingom!“
Povedala som si, že možno by to stálo za skúšku. Ale ak si tiež laik ako ja, hneď ti napadne: „Veď predsa hromadné e-maily viem posielať aj cez Gmail alebo Outlook… tak načo špeciálny e-mail marketing?“
Väčšina podnikateľov o ňom vie. Ale nepoužíva ho, veď… Prečo sa mu vôbec venovať? Aké sú jeho prínosy? Kde zobrať legálne adresy potenciálnych zákazníkov? Ako ho nastaviť? Keby som videla do zákulisia celého procesu na konkrétnom príklade, bolo by všetko ľahšie. A možno by som sa na to dala aj ja. Na kurze som mala možnosť zoznámiť sa s tým, čo e-mailový marketing obnáša… Práve v tomto článku zodpoviem na uvedené otázky a poukážem na špecifiká, ktoré prináša e-mail marketing – v čom je jeho sila i prínosy a ako na to.