Kurz Google Ads špecialista - od základov PPC reklamy až po pokročilé možnosti a remarketing

Kurz Google Ads špecialista
od základov PPC reklamy až po pokročilé možnosti a remarketing

Balík toto je balík 7 kurzov
cena kurzov Kurz Google Ads špecialista - od základov PPC reklamy až po pokročilé možnosti a remarketing
cena kurzov v balíku
pri kúpe kurzov
samostatne je
856,00 €
1 027,20 € s DPH
zľava kurzu Kurz Google Ads špecialista - od základov PPC reklamy až po pokročilé možnosti a remarketing
týmto balíkom kurzov
ušetríte oproti kúpe
kurzov samostatne až
253,00 €
303,60 € s DPH
cena balíka po zľave
konečná cena balíka
všetkých kurzov
po zľave je
603,00 €
723,60 € s DPH
Dĺžka balíka kurzov
dĺžka balíka kurzov
7 dní
Hotnotenia kurzu / počítačového školenia
hodnotenia účastníkov
priemerne 98,60 %
Miesto kurzu
Miesta otvorených kurzov:
Bratislava - centrum

Anotácia, popis kurzu:

akreditované a certifikované školiace stredisko - garancia spokojnosti - opakovanie kurzu zdarma

Vedeli ste, že v dnešnej dobe väčšina ľudí hľadá všetko na internete? Ruku na srdce, ako ste sa dostali k nám na naše stránky? Cez vyhľadávač alebo ste dostali recept na dokonalé kurzy od známeho a “naťukali“ ste si www.itlearning.sk do prehliadača? PPC reklama a Google Ads (AdWords) so svojimi reklamami kraľuje online marketingovým nástrojom. Začnite s ním pracovať, znásobte návštevníkov na svojich web stránkach, zvýšte svoje zisky.

Investícia do vzdelávania v obore online reklamy a marketingu je asi tak drahá, ako jedna návšteva dobrej reklamnej agentúry. Ročne v oblasti online marketingu vzdelávame tisíce ľudí a presne polovica z nich mení agentúru za svoje schopnosti. Ste jediný, kto sa najlepšie rozumie predmetu vášho podnikania a jediný, kto dokáže vytvoriť dokonalé reklamy, nastaviť kredit a vybrať správne kľúčové slová! Neveríte?

Tento kurz preberá problematiku PPC reklamy od základov. A to vyhľadávaciu sieť, čiže reklamy v Google vo výsledkoch vyhľadávania, GDN, čiže obsahovú sieť a remarketing. Ak nemáte žiadne skúsenosti, to vôbec nevadí. V prípade, že máte skúsenosti minimálne, kurz vám ich doplní, prípadne zistíte, či boli aktuálne a správne, v každom prípade sa dozviete veľa nového. Naučíme vás najefektívnejšie postupy a zlepšíme vaše návyky. Tento balík obsahuje viaceré PPC kurzy a kurz Google Analytics, ktorý budete potrebovať pre remarketing. Môžete ho začať študovať kurzom pre začiatočníkov, teda PPC I. alebo PPC III. banerová reklama, ktoré na seba nenaväzujú priamo.
materiály, ktoré sú súčasťou kurzu: Tlačené materiály a prezentácia lektora v cene kurzu
Aby ste sa v online marketingu nikdy nestratili -
Hodnotenie kurzu
Peter Hecht
lektor kurzu
Tímea E.  - hodnotenie kurzu: 95%
Daný kurz bol veľmi zaujímavý a jeho obsah bol podávaný zrozumiteľne, obohatený o množstvo príkladov z praxe, čo ja osobne veľmi oceňujem, nakoľko si to aj pri prísune väčšieho množstva informácií človek jednoduchšie zapamätá. Lektor zapájal počas celého priebehu kurzu nielen praktické ukážky, ale i vtipné vsuvky prepojené s praxou, čo stupňovalo zaujímavosť kurzu. Určite môžem len doporučiť. Pán Hecht srší profesionalitou, odbornosťou a taktiež humorom, vie ako podať informáciu účastníkovi kurzu tak, aby porozumel čo možno najlepšie danej problematike, je vidno, že v danej oblasti nie je žiadnym nováčikom, práve naopak. Osobne by som uvítala dlhšie trvanie daného kurzu, tempo kurzu bolo na mňa príliš rýchle, ale pripisujem to faktu, že v oblasti marketingu a reklám som úplný laik.
Bezplatné opakovanie kurzu
Každý termín môžete bezplatne opakovať, ak by ste kurz nezvládli na prvý raz.
Certifikovaný akreditovaný kurz
Sme akreditované školiace stredisko, certifikát získavate ihneď po kurze.
Všetko je v cene kurzu
Nemusíte si k nám nič nosiť, v cene kurzu sú materiály aj občerstvenie.

Kurz môžete u nás absolvovať:

Denne pondelok až piatok od 9:00 do 15:00 Večerne pondelok až piatok od 16:00 do 20:00 Cez víkend sobota a nedeľa od 9:00 do 14:00 Individuálne v akomkoľvek dni a čase podľa Vašej potreby Firemne uzatvorené firemné školenia kdekoľvek na Slovensku u Vás

Učebná osnova balíka
Balík Google Ads špecialista - od základov PPC reklamy až po pokročilé možnosti a remarketing

Tento kurz je balíkom 7 kurzov, jeho osnova sa preto skladá z čiastkových osnov jednotlivých kurzov.

Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads

Teoretická časť kurzu Google Ads (AdWords) I. - PPC kampane :

  • Základné rozdelenie internetového marketingu
  • Čo je to PPC reklama
  • Ako fungujú PPC kampane
    • Princíp
    • Možnosti
    • Cena
    • Efektivita
  • Druhy PPC reklamy
    • Textová reklama – vyhľadávacia sieť
    • Textová reklama – reklamná sieť
    • Kontexová reklama
    • Grafická reklama
    • Video reklama
    • Remarketingová reklama
  • Použitie PPC reklamy
    • Produkt
    • Firma
    • Konkrétne príklady
    • Ukážky zlého používania
  • Reklamné systémy
    • Google Ads / AdWords
    • Etarget
    • Sklik
    • Príklady a použitie
    • AdSense
  • Ako funguje PPC kampaň v Ads (AdWords) a základné znalosti, ktoré musíme vedieť
    • Kde sa zobrazujú reklamy
    • Ako Google zoraďuje inzerentov 
    • Kto je prvý, druhý a kto tretí
    • Koľko ma reklama a klik bude stáť
    • Koľko stojí reklama "toho podomňou"
    • Ako môžem platiť za kliky
  • Cena za klik a porozumenie spôsobu platenia
    • Čo je to cena za klik CZK
    • Manuálna cena za klik
    • Automatická cena - maximalizácia kliknutí
    • Denný limit
    • Najlepšia kombinácia nastavenia cien na začiatok
  • Založenie a základné nastavenie účtu – Google AdWords
    •  Čo budem potrebovať
    •  Čo je to kampaň
    •  Čo je to inzerát
    •  Ako vkladám kľúčové slová
    •  Dĺžka reklám a slov
  • Platobné možnosti – kredit
  • Kľúčové slová
    • Základ kampane
    • Konkurencia
    • Analýza
    • Správny výber
    • Drahé vs. Lacné kľúčové slová
    • Výber kľúčových slov
    • Cena za klik
    • Voľná zhoda
    • Modifikátor voľnej zhody
    • Priraďovanie slov ku kampaniam a inzerátom
  • Tvorba PPC kampane
    • Tvorba reklamných kampaní a skupín
    • Výber kľúčových slov
    • Nastavenie textu pre reklamu
    • Varianty
  • Cenotvorba – koľko ma PPC kampane budú stáť
    •  Cena kampane
    •  Cena slov
    •  Automatické ceny na deň
    •  Automatické ceny za slová
    •  Ako viem, ktoré slovo je lacné alebo drahé
    •  Ako môžem ušetriť
  • Nastavenie a úprava kampane
    • Všeobecné
    • Miesta
    • Ceny
    • Kľúčové slová
    • Siete
  • Sledovanie kampane
    •  Čo musím sledovať
    •  Štatistika pre mňa
    •  Úspešnosť PPC kampaní
    •  Konverzia

Praktická časť:

  • Prihlásenie sa do konta Google Adwords
  • Ako nastavujem fakturáciu
  • Kreslíme a navrhujeme kampaň na papier do tabuľky
    •  Analýza web stránky
    •  Moje možnosti
    •  Moje produkty a služby
    •  Aké PPC kampane vôbec môžem tvoriť
  • Kampane sú hotové a ideme ďalej
    •  Navrhujem inzeráty
    •  Navrhujem kľúčové  slová
    •  Vyberáme vhodné slová
    •  Dokončujeme návrh kampane
  • Tvoríme novú kampaň do AdWords systému
    •  Pridávame kampaň
    •  Nastavujeme jej vlastnosti
    •  Nastavujeme cenu za deň
    •  Priraďujeme inzerát
    •  Pridávame text inzerátu
    •  Kontrolujeme si dĺžku slov v inzeráte
    •  Pridávame rozšírenia
    •  Kampaň s inzerátom hotová, ideme na slová 
    •  Pridávame navrhované slová
    •  Sledujeme ich kvalitu
  • Sledujeme štatistiku
    •  Na čo si dávať pozor
    •  Čo meniť a čo nie
    •  Aké čísla nás budú zaujímať
  • Záverečná diskusia

 

Google Ads (AdWords) II. pre mierne pokročilých - špičková kvalita a vylepšovanie kampaní, manuálny režim, reklamné skupiny, zhody a konverzie

  • Opakovanie a odpovede na úvodné otázky
  • Jednoduchá modelová situácia a návrh reklamy – robím to správne
    • Rozvrhnutie webstránky
    • Cieľová skupina
    • Tabuľka podstránok
    • Tabuľka kľúčových slov
    • Relácie
    • Zákazníci vs. Návštevníci
    • Konverzie a ich meranie
  • Google Adwords a možnosti tejto reklamnej siete
    • Reklamná - obsahová sieť
    • Vyhľadávacia sieť
    • Grafická reklama
    • Videoreklama
    • Remarketing
    • Dynamický remarketing
  • PPC vo vyhľadávacej sieti v praxi
    • Správa reklám
    • Kľúčové slová a starostlivosť
    • Skupiny
    • Inzeráty
    • Ceny a spôsoby platenia za kampaň
    • Rozšírenia reklám
    • Nasadzovanie reklám
  • Automatický vs. manuálny režim vedenia kampaní
    • Ako sa dá platiť za slovo
    • Maximalizácia kliknutia
    • Automatický režim a jeho nevýhody
    • Spôsob manuálnej platby za slovo - vlastná ponuka
    • Denný limit
    • Ako sa prechádza z automatu na manuál a aké môžu vzniknúť problémy
  • Návratnosť investície alebo koľko môžem platiť
  • Stratégie ponúkania cien
    • Agresívny režim
    • Plošný režim
  • Kľúčové slovo
    • Pozastavenie, spustenie, mazanie
    • Štatistika
    • Relevancia
    • Cena
    • Konverzia a miera prekliku - CTR, CTZ
    • Optimalizácia slova
    • Skóre kvality
    • Diagnostika
    • Vylučujúce kľúčové slová
  • Skóre kvality
    • Princíp
    • Určovanie
    • Meranie
    • Ako nastaviť čo najvyššie skóre kvality
    • SEO v PPC
    • Aké sú faktory skóre kvality
    • Ako ho umelo zvyšovať
  • Vyhľadávané výrazy s porovnaním na kľúčové slová
  • Zhody kľúčových slov
    • Voľná zhoda
    • Presná zhoda
    • Frázová zhoda
    • Vylučujúca zhoda
    • Možnosti použitia
    • Kombinácia
    • Modifikátor voľnej zhody
    • Vylučujúce slová pre kampaň a skupinu
  • Kampane do detailu
    • Miera prekliku
    • Kľúčové slová
    • Inzeráty
    • Nastavenie
    • Graf výkonnosti
    • História fakturácie pre jednotlivé kampane
    • Aukcie a konkurenčné ponuky
    • Vyhľadávacie dopyty
    • Vylučujúce kľúčové slová a ich hľadanie
  • Spôsob ponúkania priemerných cien, ako sa nastavujú ceny
    • Aukcia
    • Kto okrem vás ešte inzeruje
    • Ceny za slová
    • Vaše pozície v čase
    • Meranie skóre kvality
  • Odpovede na otázky a riešenie problémov
    • Používa sa diakritika?
    • Prečo som nízko, aj keď ponúkam veľa
    • Ako pomáhajú rozšírenia
    • Koľko slov môžem použiť v jednej kampani?
    • Sledujem si svoju reklamu, no nevidím to tak, ako iný?
    • Míňam na reklamu stovku eur mesačne, robím správne?
    • Čo si myslí Google o mojich webstránkach?
  • Tvorba rozšírení
    • Čo sú to rozšírenia
    • Ako sa pridávajú
    • Koľko budú moje rozšírenia stáť
    • Rozšírenie o telefónne číslo
    • Rozšírenie o podstránky
    • Rozšírenie o popisy
    • Rozšírenie o adresu
    • Ukážka reklamy aj s rozšíreniami
  • Konverzie
    • Jednoduchá konverzia
    • Typy konverzií
    • Práca so sumami alebo maximálne presné meranie zárobku
    • Porovnávanie
    • Prepojenie s Google Analytics
  • Otázky a odpovede na základe skúseností lektora a požiadaviek účastníkov
  • Diskusia

 

Praktická tvorba PPC kampaní - Workshop Google Ads, vyhľadávacia reklama a obsahová banerová reklama

  • Ako tvoríme kampane – opakovanie
    •  Kampaň
    •  Inzerát
    •  Skupina
    •  Kľúčové slová
  • Vaše potreby vs. naše skúsenosti
    •  Diskusia ohľadom potrieb
    •  Kto sú vaši potenciálni zákazníci
    •  Aké kampane potrebujete
    •  Koľko je vhodné investovať
    •  Vaša predstava
    •  Naše rady
  •  Vaše nové PPC kampane sú na dosah
    •  Po spoločnej diskusii máme váš návrh
    •  Riešime relevanciu a hľadáme možnosti
    •  Vždy rešpektujeme váš názor
  • Diskusia ohľadom vašich potrieb a možností ku konkrétnym kampaniam
    •  Analýza webstránky účastníkov
    •  Diskusia ohľadom dobrých a zlých záležitostí na webe
    •  Opravujeme chyby na webstránke – ak sú
    •  Diskusia ohľadom vylepšenia webstránky
    •  Hľadáme ďalšie možnosti ako vylepšiť webstránku
    •  Moje produkty a služby
    •  Aké PPC kampane budeme môcť tvoriť
    •  Návrh kampaní mierených na webstránku
  • Spoločne tvoríme kampaň na papier
    •  Koľko chceme kampaní
    •  Texty kampaní
    •  Texty inzerátov
    •  Kam budeme kampane smerovať
    •  Vyberáme kľúčové slová
    •  Skúmame vyhľadávanosť a úspešnosť kľúčových slov
    •  Priraďujeme slová k inzerátom
    •  Dokončujeme návrh kampane
    •  Diskusia a porovnávanie
  • Cena kampaní
    •  Aký typ cenotvorby budeme vo vašom prípade používať
    •  Automatické ceny
    •  Ceny za slová manuálne
    •  Cena za kampaň / deň alebo neobmedzené kampane
    •  Ako to má asi konkurencia
    •  Porovnávanie konkurencie na kľúčové slová
  • Tvoríme novú kampaň do Ads (AdWords) systému
    •  Pridávame kampaň
    •  Nastavujeme jej vlastnosti
    •  Nastavujeme ceny
    •  Priraďujeme inzerát
    •  Pridávame text inzerátu
    •  Kontrolujeme si dĺžku slov v inzeráte
    •  Pridávame rozšírenia
    •  Kampaň s inzerátom hotová, ideme na slová ..
    •  Pridávame navrhované slová
    •  Sledujeme ich kvalitu
  • Čo ďalej
    •  Sledujeme štatistiku kampaní
    •  Na čo si dávame pozor
    •  Čo budeme meniť
    •  Ako pridávať nové kampane
    •  Ako môžem kampane vylepšovať
    •  Aké čísla nás budú zaujímať
  • Záverečná diskusia
  • Riešenie vašich otázok

Google Analytics I. pre začiatočníkov - štatistika webstránky, informácie o používateľoch a výkonnosti marketingu a konverzie

  • Úvod do merania a štatistiky
    •  prečo vzniká potreba merania
    •  čo budeme merať
    •  aké sú možnosti merania
    •  spôsoby merania
    •  voľne dostupné meracie a štatistické nástroje
    •  predstavenie a možnosti Google analytics
    •  predstavenie a možnosti teplotných máp - HotJar
    •  predstavenie a možnosti nahrávania správania do videa
    •  predstavenie a možnosti chatovacích softwarov a reálna štatistika v priamom čase
  •  prvé predstavenie Google Analytics
    •  aktivácia
    • verzie Google Analytics
    • Google Analytics Universal a Google Analytics 4
    •  ako sa prihlasuje
    •  čo budeme na prihlásenie potrebovať      
    •  mobilná aplikácia a jej použitie
    •  založenie si nového konta
    •  prvé prihlásenie
  • možnosti merania alebo ako je Google Analytics rozdelený
    • hlavná stránka a výber konta
    • správca
    • popis pracovného prostredia v prehľadoch
    • dátum a rozsah merania
    • segmenty alebo voda na mlyn
    • vlastné informačné panely
    • skratky
    • spravodajské udalosti
    • publikum
    • akvizícia
    • správanie
    • konverzie
  • Vysvetlenie si základných pojmov a metrík
    •  relácie
    •  používatelia
    •  konverzie
    •  čas na stránke
    •  miera odchodov
    •  počet relácií
  • Inštalujeme Google analytics do svojich web stránok, alebo ako aktivovať meranie
    •  pridávame si nový účet
    •  získavame merací HTML kód / JS
    •  vkladáme na web stránku merací kód
    •  ako sa aktivuje meranie na webstránke s Wordpressom
    •  modul Header and Footer
    •  ako sa vkladá do bežnej web stránky
    •  upravujeme nastavenie
    •  zapíname získavanie demografických údajov
    •  zapíname možnosti remarketingu
  • Merací kód zapojený - sledujeme reálny čas
    •  základný prehľad, koľko máme návštevníkov na stránke
    •  prehľad reálneho času
    •  reálny čas konverzií
  • Konverzie
    •  čo sú to ciele a góly
    •  možnosti, ktoré Google Analytics ponúka
    •  ako môžeme zaregistrovať konverziu
    •  ktoré konverzie viete vytvoriť bez programovania kedy naopak bude treba zásah programátor
    •  vytvárame skúšobnú konverziu
    •  čo je to konverzia typu elektronický obchod

 

Praktická časť metriky merania, meriame spolu Vaše stránky a vysvetľujeme si, ktoré hodnoty a čísla sú dôležité sledovať a popri tom lektor vysvetluje, ako prakticky naložiť so získanými údajmi

 

  • Sledujeme štatistiku, tvoríme si základný prehľad
  • Globálna štatistika a jej nevýhody
  • Publikum
    •  priemerné čísla a návštevnosť
    •  čo sú noví vs. vracajúci sa
    •  jazyk a demografia
    •  zariadenia
    •  správanie mobilných VS desktopových návštevníkov
    •  technológia
  • Akvizícia a meranie zdrojov návštevnosti
    •  prehľad zdrojov
    •  priama návštevnosť
    •  podrobné vysvetlenie si jednotlivých zdrojov návštev
    •  návštevy z organického vyhľadávania
    •  návštevy z platenej reklamy
    •  návštevy zo sociálnych sietí
    •  návštevy z mailing listov a ich identifikácia
    •  návštevnosť so spätných odkazov
    •  vlastné zdroje návštev
    •  ostatné návštevy
    •  meranie konverzie, dôsledky a vyhodnotenie
  • Kampane a UTM builder
    •  ako sa tvoria marketingové kampane
    •  meranie kampane ako celku
    •  nevýhoda priamych odkazov bez merača
    •  označovanie odkazov
    •  praktický príklad na marketingovú kampaň
    •  kde získam UTM kódy
    •  popis UTM kódov
    •  praktická ukážka tvorby odkazov s UTM meračom
    •  meranie konverzie, dôsledky a vyhodnotenie
  • Správanie návštevníkov
    •  vstupné stránky
    •  výstupné stránky
    •  správanie sa na stránkach
    •  meranie konverzie, dôsledky a vyhodnotenie
    •  čo je to miera odchodu a okamžitý odchod
    •  úspešnosť obsahu alebo kedy je Copywriter šikovný
    •  rýchlosť web stránky
    •  chyby na web stránke
  • Bezplatný modul Page Analytics a sledovanie správania priamo na Vašej
    •  ako sa inštaluje tento modul
    •  meranie odkazov a sledovanie toku správania
    •  aktivácia modulu
    •  čo získam jeho používaním
    •  prečo je výhodné ho používať
    •  nastavenie intervalu a segmentu merania
    •  meriame naše podstránky a sledujeme úspešnosť
    •  viac rovnakých odkazov na jednej podstránke
  • Konverzie
    •  globálne konverzie
    • pridávanie konverzií
    •  graf konverzií
    •  sledovanie cieľov cez akvizície sledovanie na jednom grafe
    •  prečo tu nemám všetky moje konverzie
    •  ako zistím všetky konverzie mojej spoločnosti
  • Záverečná diskusia

Google Ads III. - úspešná reklama v obsahovej sieti, bannery, cielenie a video reklama na Youtube

  • Úvod do banerovej reklamy
    • Čo je to banerová reklama
    • Reklamné systémy na Slovensku
    • Rozdiel medzi Facebook reklamou a Google Ads (AdWords) 
    • Aktívna vs. pasívna reklama
    • Vnímanie banerovej reklamy
  • Ako na dokonalú banerovú reklamu
    • Kde sa budú bannery zobrazovať
    • Nakupovanie z bannerov
    • Landing page alebo vstupné stránky
    • Forma a cieľ kampaní
    • Video reklama
    • Reklama v aplikáciách
    • Reklama na Youtube
  • Ako má vyzerať dokonalá vstupná stránka
    •  Najčastejšie chyby pri vstupných stránkach
    •  Nemýľme si aktívny predaj s pasívnou ponukou
    •  Dokonalá vstupná stránka
    •  Chytiť a nepustiť
    •  Miera odchodu alebo meranie dobrej vstupnej stránky
  • Možnosti reklamných sietí Google Ads a opakovanie
    • Vyhľadávacia sieť
    • Reklamná, obsahová sieť
    • Remarketingová sieť
    • Video reklama
    • PPC sieť Google Ads
  • Možnosti reklamy
    • Reklamné siete a ich rozdiely
    • Základná cenotvorba
    • Konkurencia a správne plánovanie
  • Základy tvorenia úspešnej banerovej reklamy
    • Model ADAM a AIDA
    • Brandová kampaň
    • Cieľová skupina
    • Výber vhodnej reklamy
    • Aké reklamy sa ľudom páčia
    • Formát reklamy
    • Druhy reklamy
    • Rozdiely textov v reklamnej a zobrazovacej sieti
  • Technická časť alebo ako na prípravu grafických bannerov
    • Formáty a veľkosti
    • Flash a html5
    • Grafická reklama
    • Tvorba grafických bannerov
      • Statické bannery
      • Animované bannery
    • Textová reklama
    • Responzívna reklama
  • Responzívna reklama a jej možnosti
    • Čo budeme potrebovať
    • Vstupy
    • Grafika
    • Texty a podklady
    • Copywriting a obsah reklamy
  • Tvoríme vlastné bannery
    • Základom je nápad
    • Počet prvkov v reklame
    • Doporučené rozloženie
    • Jednoduchý on-line kresliaci nástroj na tvorbu bannerov
    • Vlastná tvorba Adobe Photoshop, Adobe Animate a Google Webdesigner
  • Cielenie - komu sa bude reklama zobrazovať
    • Správny výber cielenia
    • Možnosti cielenia v Google Adwords pre obsahovú sieť
    • Strategické rozhodovanie
  •  Ako môžem cieliť a výhody, či nevýhody jednotlivých systémov
    • Kľúčové slová a ich výber
    • Téma webstránky
    • Záujem cieľovej skupiny
    • Remarketingové zoznamy
    • Umiestnenie
    • Ostatné - vek, pohlavie, stav 
  • Ako sa kombinuje cielenie
    •  Ako môžem zacieliť na viacero možností
    •  Ako sa rozhodnem správne
    •  A/B testovanie cielenia
    •  Tvorba reklamných skupín
    •  Úprava cielenia
  • Pridávame reklamu do systému
    • Výber reklamnej siete
    • Nastavenie cieľov
      • Povedomie
      • Ovplyvňovanie
      • Akcia
    • Cenotvorba
    • Jazyk a región
    • Plánovanie reklamy
    • Zariadenia
    • Cena za klik
    • Skóre kvality
    • Cieľová adresa
  • Práca s inzerátmi a s reklamou
    • Vkladanie inzerátov
    • Počet inzerátov
    • Formát inzerátov
    • Grafické a textové inzeráty
    • Kopírovanie reklamy
  • Správa reklamy, štatistika a analýza
    •  Čo znamená dobrá reklama
    •  Videnia reklamy
    •  Miera prekliku a CTR
    •  Cena za klik
    •  Cena konkurencie
    •  Pozícia reklamy
    •  Ľudia a ich štatistika
  • Platená reklama na youtube
    • Typy a formát reklám
    • Preskočiteľné reklamy
    • Nepreskočiteľné reklamy
    • Formáty a možnosti
    • Kde sa budú reklamy zobrazovať
    • Čo budem potrebovať, aby som si zaplatil za sledovanie môjho videa – reklamy
    • Rozdiel medzi reklamou a bežným videom
    • Kliknutie z reklamy na moju web stránku
  • Diskusia a praktické cvičenia

Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých

  • Zopakovanie na úvod
    • Ako sa nasadzujú kampane
    • Správanie sa a psychológia návštevníka
    • Ako vyberám kľúčové slová
    • Plánovač kľúčových slov
    • Ako má vyzerať moja landing page pre PPC kampaň
    • Automat: Maximalizácia kliknutí a výška denného kreditu
    • Kampane v automate vs. Manuálny režim platby za klik
    • Ideálne miery preklikov
  • Pripravme si, čo budeme potrebovať
    • Prihlásenie sa ku Google Analytics a prípadné prepojenie
    • Prihlásenie sa ku Google Ads
    • Agentúrny účet, správcovský účet a jeho zakladanie – účet správcu Google MKC, MMC
    • Pridávanie účtu, prepojenie účtov
    • Správna fakturácia cez účet správcu
    • Prepájame si účty s lektorom
  • Politika predaja, konverzie a podnikateľský zámer
    • Kedy sa Ads neoplatia
    • Cena za konverziu
    • Cesta bežného zákazníka a sledovanie faktoru cross device
    • Asistované konverzie
    • Správne nastavenie konverzií a atribučné modely
    • Nákup na druhý, či tretí krát
    • Brandová reklama
    • Sledovanie záujmu
    • Náklady a zisky
    • Čo sa nedá dokázať
    • Cross device štatistika
  • Krok číslo 1: Začíname vyhodnocovať úspešnosť a funkčnosť
    • Práca s kalendárom a obdobím
    • Základný súhrn
    • Graf súhrnu, konverzie, cena a kliknutia
    • Cena za konverziu
    • Oplatí sa nám to celé?
    • Globálne zhrnutie fungovania
    • Porovnávanie s predošlým obdobím
    • Zariadenia našich zákazníkov
    • Globálna štatistika aukcií
    • Demografia, vek a pohlavie
    • Aktivita našich zákazníkov počas dňa
    • Štatistika konkrétnej kampane
  • Krok číslo 2: Prechod z automatu na manuál
    • Technické možnosti platby
    • Platba za kliknutie v manuálnom režime a jej nastavenie
    • Ohľad na cenu za deň
    • Ako nastaviť cenu za klik
    • Kedy ich meniť
    • Stráženie priemerných cien
    • Vyvažovanie pozície cenou za klik
  • Krok číslo 3: Vysvetlenie metrík a stĺpce, ktoré budeme potrebovať
    • Základné metriky
    • Metriky pre úspešnosť
    • Prispôsobenie stĺpcov
  • Krok číslo 4: Miera preklikov a moje reklamy
    • Čo spôsobuje nízku mieru prekliku
    • Zmeny v textoch reklám
    • Alternatívne reklamy
    • Pravidlá pre dobrú mieru prekliku
    • Historická miera prekliku
    • Texty v reklamách
    • Miera prekliku neznamená vo finále úspech – vysvetlenie
    • Kontrola vstupných stránok
    • Hľadaný výraz v nadpise reklamy
  • Krok číslo 5: Kvalita kľúčových slov a skóre kvality
    • Zopakovanie skutočností o skóre kvality
    • Kedy sa skóre kvality počíta
    • Faktory, ktoré neviem ovplyvniť
    • Faktory, ktoré viem ovplyvniť
    • Rozloženie a váha faktorov na celkové číslo skóre kvality
    • Zmena vstupných stánok a typy pre lepšie skóre kvality
    • Tvorba nových reklamných skupín pre nové reklamy
    • Nové stĺpce, ktoré budeme potrebovať
    • Radenie reklamy a vaša pozícia na základe ceny a skóre kvality
    • Mazanie slov, ktoré majú zlé skóre kvality – ktoré to sú?
  • Krok číslo 6: Dvojičky a trojičky kľúčových slov a vylučujúce kľúčové slová
    • Hľadané výrazy
    • Čo vlastne ľudia hľadajú
    • Učme sa od návštevníkov zákazníkov
    • Problém voľnej zhody
    • Modifikátor voľnej zhody a jeho nevýhoda
    • Odstránime nevhodné kľúčové slová – vylučujúce
    • Hľadáme slová na dvojičky – presné frázy
    • Hľadáme slová na trojičky – nepresné, podobné frázy
    • Pridávame dvojičky a trojičky
    • Pozor na vylučujúce výrazy pri trojičkách
    • Práca s presnou zhodou
    • Hľadáme nové nápady na slová
    • Tvoríme nové skupiny a pridávame nové slová
  • Krok číslo 7: Publiká, demografia a zúženie záujmu
    • Cielenie vyhľadávacej kampane na konkrétne publikum
    • Zacielenie alebo pozorovanie
    • Vylúčenie publika
    • Práca s demografiou
    • Zmena ponúk a optimalizácia pre zariadenia
    • Remarketing vo vyhľadávaní
  • Záverečná diskusia

Google Ads V. - remarketing a tvorba publík, produkty vo vyhľadávači cez Merchant Center

Kompletná učebná osnova, ako aj príklady, či materiály budú na našom webe čoskoro, kurz plánujeme otvárať od februára 2021

  • Remarketing a jeho možnosti
  • Dynamický remarketing a technické požiadavky
  • Nastavenie remarketingu
  • Tvorba cieľových skupín
  • Tvorba publík cez segmenty v Google Analytics
  • Tvorba kampaní
  • Práca s Merchant Center a jeho nastavenie
  • Import produktov
  • Spustenie obrázkovej - produktovej reklamy vo vyhladávači
  • Diskusia a otázky

Výstupné vedomosti po kurze / školení:

Naši lektori tohoto kurzu - zistite, kto Vás bude učiť

Peter Hecht
Peter Hecht
Hodnotenie lektora 98,57% spokojnosť

Peťo je lektorom od vzniku spoločnosti. Jeho hlavným zameraním je programovanie web stránok, grafika a internetový marketing. Má na svedomí vzhľad našich web stránok, je zároveň marketingovým riaditeľom spoločnosti. Okrem toho, že navrhuje, programuje a tvorí pre IT Learning, konzultuje témy ohľadom online marketingu aj pre iné spoločnosti. Nebojí sa na kurzoch podeliť o svoje praktické skúsenosti a know-how.

Posledné komentáre účastníkov, ktorí už absolvovali tento kurz

Kurz Google Ads špecialista - od základov PPC reklamy až po pokročilé možnosti a remarketing od roku 2008 u nás absolvovalo už približne 193 účastníkov. Hodnotenia a reakcie sa zobrazujú iba z vyplnených hodnotení od roku 2014.
zobrazených komentárov: 50 z celkového počtu 644 priemerné hodnotenie: 99,80%
Eva J.
08.10.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) II. pre mierne pokročilých - špičková kvalita a vylepšovanie kampaní, manuálny režim, reklamné skupiny, zhody a konverzie
Kurz Google Ads II hodnotim znova kladne. Som rada, ze som nesla na kurz ihned po I., pretoze som si medzitym spustila svoju kampan a rychlejsie resp lepsie som sa orientovala v danych temach. Lektor vynikajuci, jednoducho vysvetlene, vsetko sa prebera na praktickych prikladoch. Paci sa mi jednoduchost podania neznalym a riesenie na praktickych prikladoch.
Anita P.
07.10.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Beata Ď.
01.10.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
K.
27.09.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Bola som milo prekvapená z tohto kurzu, dal mi naozaj veľa informácii. Ako začiatočník som sa naučila ako funguje PPC kampaň, čo to vlastne je, čo je dôležité vedieť, aké sú nástroje na kontrolu. Koľko taká kampaň stojí aj ako sa nastavuje. Príklady z praxe boli tiež obrovským prínosom. Určite tento kurz odporúčam každému od začiatočníka až po doplnenie vedomostí pre zbehlých marketérov. Lektor bol veľmi príjemný, vysvetľoval zrozumiteľne, ochotne počkal a dovysvetľoval keď bolo treba. Ja som bola spokojná s prístupom aj veľkou odbornosťou. Chválim organizáciu kurzu, všetko išlo ako hodinky. Keď vypadol systém, presunuli sme sa do inej učebne behom krátkej chvíle a ušlí čas nám bol nahradený. Občerstvenie v podobe veľkého výberu čajov a kávy je určite veľkým plusom.
Hana J.
02.08.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Skvelý kurz pre začiatočníkov, konkrétne ukážky z praxe tradične top. Lektor je skvely, kedze sa vyzná vo viacerych oblastiach marketingu, odpovie aj na otazky "z ineho kurzu". Kurz prebehol online formou - vsetko fungovalo skvele.
Zuzana B.
01.08.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics I. pre začiatočníkov - štatistika webstránky, informácie o používateľoch a výkonnosti marketingu a konverzie
Kurz Google Analytics hodnotím pozitívne, dostala som informácie a postupy ktoré chcem neskôr využiť v novej práci... Som nadmieru spokojná:) Osnova, názorné príklady s praxe, spôsob akým Vás vtiahne do témy... Nemám čo vytknúť:)
Eva J.
29.07.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Kurz bol pre mňa veľkým prínosom. Ľahko a zrozumiteľne vysvetlene aj s praktickými ukážkami. Už sa teším pokračovanie. Určite odporučam všetkým. P. Hecht je výborný lektor, teória prepojená s praktickými ukážkami, odpovedá na každú prípadnú otázku. Vysvetluje jednoducho a na praktických príkladoch, čo je výborné pre pochopenie pre neznalých.
Martin P.
29.07.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Naďa B.
28.06.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics I. pre začiatočníkov - štatistika webstránky, informácie o používateľoch a výkonnosti marketingu a konverzie
Vo Vasom skoliacom stredisku som nebola prvykrat a urcite ani posledny. Skolenie (tentokrat online) opat prebehlo velmi efektivne, zaujimavo, uvolnene a podnetne. Dakujem.
Zuzana B.
20.06.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Kurz je vhodný pre začiatočníkov, prešli sme si všetko pekne postupne od kľúčových slov až po spustenie kampane:) Za mňa spokojnosť 100% spokojnosť:) Prístup, odbornosť, ochota... Občerstvenie super, výber čajov na 1*, privítala vy som však aj ovocie, ale inak nemám čo vytknúť. Chválim prístup a ochotu celého tímu Itlearning:)
Jana H.
17.06.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Lukáš N.
31.03.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Alžbeta D.
30.03.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Ivan I.
30.03.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads V. - remarketing a tvorba publík, produkty vo vyhľadávači cez Merchant Center
Veľmi informativne, nove poznatky, perfektne ako vzdy. Kvalita kurzov neustale stupa.
Zuzana K.
30.03.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads V. - remarketing a tvorba publík, produkty vo vyhľadávači cez Merchant Center
Veľká spokojnosť P.Hecht je Pán Lektor ? Uvoľnená atmosféra, veľa trpezlivosti a veľa nových hodnotných poznatkov odovzdaných za jediný deň, môžem len a len chváliť. Teším sa na ďalšie školenia? .
Martina B.
24.03.2021

hodnotenie lektora:
95%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
výborný kurz, som veľmi spokojná, určite nebol posledný :) Ďakujem výborný lektor, profík, verím, že sa stretneme pri ďalších kurzoch…..akurat trošku rýchle tempo v praktickej časti (nestihla som si robiť poznámky).
Petra M.
02.03.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Naďa K.
02.03.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Peter T.
02.03.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Andrea Š.
26.02.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Naďa K.
24.02.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Silvia H.
24.02.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Michaela S.
17.02.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Kurz bol v príjemnej atmosfére, priamo k veci s vynikajúcimi príkladmi. Spokojná. Lektor so zmyslom pre humor. A nezdržiava sa zbytočnými odbočeniami, ide priamo na vec, teda k téme kurzu. Bol to online kurz, občerstvenie bolo na jednotku. :-) Horšie to bolo s kvalitou učebne. Pokazilo sa nám doma kúrenie, dosť som vymrzla. :-) Pripojenie na MS Teams bolo v poriadku. Inštrukcie na pripojenie tiež.
Andrea Š.
17.02.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Kurz splnil moje očakávania, určite planujem absolvovať aj pokračovanie kurzu. Peter bol veľmi ochotný a páčilo sa mi, že to nebola z jeho strany iba teória, ale všetko skĺbil s praxou. Za mňa super. online kurz
Veronika M.
09.12.2020

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Už tradične odchádzam z IT learningu nadšená a s chuťou do ďalšej práce. Výborné a teším sa na pokračovania kurzu ! Dovtedy trénujem naučené. Peťo Hecht má vlastný štýl, dáva výborné príklady, nechýba humor a pohotové odpovede a otázky. Po celý čas komunikuje s účastníkmi kurzu. Treba zažiť Chválim ☺️
Juliana M.
09.11.2020

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) II. pre mierne pokročilých - špičková kvalita a vylepšovanie kampaní, manuálny režim, reklamné skupiny, zhody a konverzie
Všetko bolo veľmi prospešné, páčili sa mi praktické cvičenia zadávania vlastných kampaní. Veľmi príjemný a hlavne odborný prístup lektora s ochotou poradiť aj s konkrétnymi otázkami klientov. Kurz bol online. Organizácia a emailová podpora a komunikácia bola veľmi príjemná a bezproblémová.


U nás si nekupujete iba kurz,
ponúkame Vám komplexné vzdelávanie

Ak nám na niečom naozaj maximálne záleží, tak je to Vaša spokojnosť a tej sa sanžíme všetko prispôsobiť. Nechceme Vám ponúknuť iba kurz, na ktorý prídete a odídete, ale už 9 rokov ponúkame komplexné a garantované vzdelávanie.
V cene tohto kurzu máte nasledovné výhody:
garancia spokojnosti, ak nebudete spokojný, vrátime Vám peniaze
tento kurz môžete zadarmo opakovať po absolvovaní
v cene kurzu máte materiály a písacie potreby
špičkové, moderné učebne a kvalifikovaní lektori z praxe
bohaté občerstvenie, kvalitná káva, čaje, voda a rôzne nápoje


Máte otázky, alebo sa chcete prihlásiť?

Získajte ďalšie informácie ohľadom počítačového kurzu Balík Google Ads špecialista - od základov PPC reklamy až po pokročilé možnosti a remarketing a zavolajte nám, alebo nám napíšte nám správu cez kontaktný formulár.

Sme tu pre Vás od 8:00 do 20:00
poradenstvo, objednávky a informácie: 02/4920 3080
e-mailový kontakt: info@itlearning.sk


Zaujal Vás tento počítačový kurz? Chcete sa prihlásiť na kurz a potrebujete pomôcť? Chcete sa poradiť pred nástupom na kurz s lektorom? Radi Vám zodpovieme Vaše otázky ohľadom kurzu Balík Google Ads špecialista - od základov PPC reklamy až po pokročilé možnosti a remarketing, prihlásime Vás na kurz, alebo Vám poradíme vybrať si vhodné metodické riešenie pre Vás alebo Vašu firmu.
Aktuálna akcia na IT kurzy a počítačové a marketingové kurzy v Bratislave