Kurz Google Ads špecialista - od základov PPC reklamy až po pokročilé možnosti a remarketing

Kurz Google Ads špecialista
od základov PPC reklamy až po pokročilé možnosti a remarketing

Balík toto je balík 7 kurzov
cena kurzov Kurz Google Ads špecialista - od základov PPC reklamy až po pokročilé možnosti a remarketing
cena kurzov v balíku
pri kúpe kurzov
samostatne je
973,50 €
1 168,20 € s DPH
zľava kurzu Kurz Google Ads špecialista - od základov PPC reklamy až po pokročilé možnosti a remarketing
týmto balíkom kurzov
ušetríte oproti kúpe
kurzov samostatne až
303,50 €
364,20 € s DPH
cena balíka po zľave
konečná cena balíka
všetkých kurzov
po zľave je
670,00 €
804,00 € s DPH
Dĺžka balíka kurzov
dĺžka balíka kurzov
7 dní
Hotnotenia kurzu / počítačového školenia
hodnotenia účastníkov
priemerne 98,70 %
Miesto kurzu
Miesta otvorených kurzov:
Bratislava - centrum

Anotácia, popis kurzu:

certifikované školiace stredisko - garancia spokojnosti - opakovanie kurzu zdarma

Vedeli ste, že v dnešnej dobe väčšina ľudí hľadá všetko na internete? Ruku na srdce, ako ste sa dostali k nám na naše stránky? Cez vyhľadávač alebo ste dostali recept na dokonalé kurzy od známeho a “naťukali“ ste si www.itlearning.sk do prehliadača? PPC reklama a Google Ads (AdWords) so svojimi reklamami kraľuje online marketingovým nástrojom. Začnite s ním pracovať, znásobte návštevníkov na svojich web stránkach, zvýšte svoje zisky.

Investícia do vzdelávania v obore online reklamy a marketingu je asi tak drahá, ako jedna návšteva dobrej reklamnej agentúry. Ročne v oblasti online marketingu vzdelávame tisíce ľudí a presne polovica z nich mení agentúru za svoje schopnosti. Ste jediný, kto sa najlepšie rozumie predmetu vášho podnikania a jediný, kto dokáže vytvoriť dokonalé reklamy, nastaviť kredit a vybrať správne kľúčové slová! Neveríte?

Tento kurz preberá problematiku PPC reklamy od základov. A to vyhľadávaciu sieť, čiže reklamy v Google vo výsledkoch vyhľadávania, GDN, čiže obsahovú sieť a remarketing. Ak nemáte žiadne skúsenosti, to vôbec nevadí. V prípade, že máte skúsenosti minimálne, kurz vám ich doplní, prípadne zistíte, či boli aktuálne a správne, v každom prípade sa dozviete veľa nového. Naučíme vás najefektívnejšie postupy a zlepšíme vaše návyky. Tento balík obsahuje viaceré PPC kurzy a kurz Google Analytics, ktorý budete potrebovať pre remarketing. Môžete ho začať študovať kurzom pre začiatočníkov, teda PPC I. alebo PPC III. banerová reklama, ktoré na seba nenaväzujú priamo.
materiály, ktoré sú súčasťou kurzu: Tlačené materiály a prezentácia lektora v cene kurzu
Tlačené plagáty a materiály ku marketingovým kurzo Praktický darček - videkurzy Google Analytics 4 a 4x Facebook video kurzy
Hodnotenie kurzu
Peter Hecht
lektor kurzu
Tímea E.  - hodnotenie kurzu: 95%
Daný kurz bol veľmi zaujímavý a jeho obsah bol podávaný zrozumiteľne, obohatený o množstvo príkladov z praxe, čo ja osobne veľmi oceňujem, nakoľko si to aj pri prísune väčšieho množstva informácií človek jednoduchšie zapamätá. Lektor zapájal počas celého priebehu kurzu nielen praktické ukážky, ale i vtipné vsuvky prepojené s praxou, čo stupňovalo zaujímavosť kurzu. Určite môžem len doporučiť. Pán Hecht srší profesionalitou, odbornosťou a taktiež humorom, vie ako podať informáciu účastníkovi kurzu tak, aby porozumel čo možno najlepšie danej problematike, je vidno, že v danej oblasti nie je žiadnym nováčikom, práve naopak. Osobne by som uvítala dlhšie trvanie daného kurzu, tempo kurzu bolo na mňa príliš rýchle, ale pripisujem to faktu, že v oblasti marketingu a reklám som úplný laik.
Bezplatné opakovanie kurzu
Každý termín môžete bezplatne opakovať, ak by ste kurz nezvládli na prvý raz.
Certifikovaný akreditovaný kurz
Sme certifikované školiace stredisko, certifikát získavate ihneď po kurze.
Všetko je v cene kurzu
Nemusíte si k nám nič nosiť, v cene kurzu sú materiály aj občerstvenie.

Kurz môžete u nás absolvovať:

Denne pondelok až piatok od 9:00 do 15:00 Večerne pondelok až piatok od 16:00 do 20:00 Cez víkend sobota a nedeľa od 9:00 do 14:00 Individuálne v akomkoľvek dni a čase podľa Vašej potreby Firemne uzatvorené firemné školenia kdekoľvek na Slovensku u Vás

Plánované garantované termíny začiatkov balíka kurzov:

začína modulom: Google Ads (AdWords) I.

večerný kurz
13.04.
od štvrtka v Bratislave
Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA
viac
670,00 €
804,00 € s DPH
začína modulom: Google Ads (AdWords) I.

večerný kurz
13.04.
od štvrtka živý online kurz
Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA
viac
670,00 €
804,00 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
začína modulom: Google Analytics 4 a Tag Manager I.

denný kurz
17.04.
od pondelka v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht
viac
670,00 €
804,00 € s DPH
začína modulom: Google Analytics 4 a Tag Manager I.

denný kurz
17.04.
od pondelka živý online kurz
Peter Hecht Peter Hecht
viac
670,00 €
804,00 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
začína modulom: Google Ads (AdWords) I.

denný kurz
21.04.
od piatka v Bratislave
Erik Forišek Erik Forišek
viac
670,00 €
804,00 € s DPH
začína modulom: Google Ads (AdWords) I.

denný kurz
21.04.
od piatka živý online kurz
Erik Forišek Erik Forišek
viac
670,00 €
804,00 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
Lektori uvedení pri kurzoch budú s najväčšou pravdepodobnosťou termín kurzu aj prednášať. Lektor sa však pri termíne kurzu môže zmeniť v prípade choroby, obsadenia alebo zmeny kurzu v danom termíne.

Učebná osnova balíka
Balík Google Ads špecialista - od základov PPC reklamy až po pokročilé možnosti a remarketing

Tento kurz je balíkom 7 kurzov, jeho osnova sa preto skladá z čiastkových osnov jednotlivých kurzov.

Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads

Teoretická časť kurzu Google Ads (AdWords) I. - PPC kampane :

  • Základné rozdelenie internetového marketingu
  • Čo je to PPC reklama
  • Ako fungujú PPC kampane
    • Princíp
    • Možnosti
    • Cena
    • Efektivita
  • Druhy PPC reklamy
    • Textová reklama – vyhľadávacia sieť
    • Textová reklama – reklamná sieť
    • Kontexová reklama
    • Grafická reklama
    • Video reklama
    • Remarketingová reklama
  • Použitie PPC reklamy
    • Produkt
    • Firma
    • Konkrétne príklady
    • Ukážky zlého používania
  • Reklamné systémy
    • Google Ads / AdWords
    • Etarget
    • Sklik
    • Príklady a použitie
    • AdSense
  • Ako funguje PPC kampaň v Ads (AdWords) a základné znalosti, ktoré musíme vedieť
    • Kde sa zobrazujú reklamy
    • Ako Google zoraďuje inzerentov 
    • Kto je prvý, druhý a kto tretí
    • Koľko ma reklama a klik bude stáť
    • Koľko stojí reklama "toho podomňou"
    • Ako môžem platiť za kliky
  • Cena za klik a porozumenie spôsobu platenia
    • Čo je to cena za klik CZK
    • Manuálna cena za klik
    • Automatická cena - maximalizácia kliknutí
    • Denný limit
    • Najlepšia kombinácia nastavenia cien na začiatok
  • Založenie a základné nastavenie účtu – Google AdWords
    •  Čo budem potrebovať
    •  Čo je to kampaň
    •  Čo je to inzerát
    •  Ako vkladám kľúčové slová
    •  Dĺžka reklám a slov
  • Platobné možnosti – kredit
  • Kľúčové slová
    • Základ kampane
    • Konkurencia
    • Analýza
    • Správny výber
    • Drahé vs. Lacné kľúčové slová
    • Výber kľúčových slov
    • Cena za klik
    • Voľná zhoda
    • Modifikátor voľnej zhody
    • Priraďovanie slov ku kampaniam a inzerátom
  • Tvorba PPC kampane
    • Tvorba reklamných kampaní a skupín
    • Výber kľúčových slov
    • Nastavenie textu pre reklamu
    • Varianty
  • Cenotvorba – koľko ma PPC kampane budú stáť
    •  Cena kampane
    •  Cena slov
    •  Automatické ceny na deň
    •  Automatické ceny za slová
    •  Ako viem, ktoré slovo je lacné alebo drahé
    •  Ako môžem ušetriť
  • Nastavenie a úprava kampane
    • Všeobecné
    • Miesta
    • Ceny
    • Kľúčové slová
    • Siete
  • Sledovanie kampane
    •  Čo musím sledovať
    •  Štatistika pre mňa
    •  Úspešnosť PPC kampaní
    •  Konverzia

Praktická časť:

  • Prihlásenie sa do konta Google Adwords
  • Ako nastavujem fakturáciu
  • Kreslíme a navrhujeme kampaň na papier do tabuľky
    •  Analýza web stránky
    •  Moje možnosti
    •  Moje produkty a služby
    •  Aké PPC kampane vôbec môžem tvoriť
  • Kampane sú hotové a ideme ďalej
    •  Navrhujem inzeráty
    •  Navrhujem kľúčové  slová
    •  Vyberáme vhodné slová
    •  Dokončujeme návrh kampane
  • Tvoríme novú kampaň do AdWords systému
    •  Pridávame kampaň
    •  Nastavujeme jej vlastnosti
    •  Nastavujeme cenu za deň
    •  Priraďujeme inzerát
    •  Pridávame text inzerátu
    •  Kontrolujeme si dĺžku slov v inzeráte
    •  Pridávame rozšírenia
    •  Kampaň s inzerátom hotová, ideme na slová 
    •  Pridávame navrhované slová
    •  Sledujeme ich kvalitu
  • Sledujeme štatistiku
    •  Na čo si dávať pozor
    •  Čo meniť a čo nie
    •  Aké čísla nás budú zaujímať
  • Záverečná diskusia

 

Google Ads (AdWords) II. pre mierne pokročilých - špičková kvalita a vylepšovanie kampaní, manuálny režim, reklamné skupiny, zhody a konverzie

  • Opakovanie a odpovede na úvodné otázky
  • Jednoduchá modelová situácia a návrh reklamy – robím to správne
    • Rozvrhnutie webstránky
    • Cieľová skupina
    • Tabuľka podstránok
    • Tabuľka kľúčových slov
    • Relácie
    • Zákazníci vs. Návštevníci
    • Konverzie a ich meranie
  • Google Adwords a možnosti tejto reklamnej siete
    • Reklamná - obsahová sieť
    • Vyhľadávacia sieť
    • Grafická reklama
    • Videoreklama
    • Remarketing
    • Dynamický remarketing
  • PPC vo vyhľadávacej sieti v praxi
    • Správa reklám
    • Kľúčové slová a starostlivosť
    • Skupiny
    • Inzeráty
    • Ceny a spôsoby platenia za kampaň
    • Rozšírenia reklám
    • Nasadzovanie reklám
  • Automatický vs. manuálny režim vedenia kampaní
    • Ako sa dá platiť za slovo
    • Maximalizácia kliknutia
    • Automatický režim a jeho nevýhody
    • Spôsob manuálnej platby za slovo - vlastná ponuka
    • Denný limit
    • Ako sa prechádza z automatu na manuál a aké môžu vzniknúť problémy
  • Návratnosť investície alebo koľko môžem platiť
  • Stratégie ponúkania cien
    • Agresívny režim
    • Plošný režim
  • Kľúčové slovo
    • Pozastavenie, spustenie, mazanie
    • Štatistika
    • Relevancia
    • Cena
    • Konverzia a miera prekliku - CTR, CTZ
    • Optimalizácia slova
    • Skóre kvality
    • Diagnostika
    • Vylučujúce kľúčové slová
  • Skóre kvality
    • Princíp
    • Určovanie
    • Meranie
    • Ako nastaviť čo najvyššie skóre kvality
    • SEO v PPC
    • Aké sú faktory skóre kvality
    • Ako ho umelo zvyšovať
  • Vyhľadávané výrazy s porovnaním na kľúčové slová
  • Zhody kľúčových slov
    • Voľná zhoda
    • Presná zhoda
    • Frázová zhoda
    • Vylučujúca zhoda
    • Možnosti použitia
    • Kombinácia
    • Modifikátor voľnej zhody
    • Vylučujúce slová pre kampaň a skupinu
  • Kampane do detailu
    • Miera prekliku
    • Kľúčové slová
    • Inzeráty
    • Nastavenie
    • Graf výkonnosti
    • História fakturácie pre jednotlivé kampane
    • Aukcie a konkurenčné ponuky
    • Vyhľadávacie dopyty
    • Vylučujúce kľúčové slová a ich hľadanie
  • Spôsob ponúkania priemerných cien, ako sa nastavujú ceny
    • Aukcia
    • Kto okrem vás ešte inzeruje
    • Ceny za slová
    • Vaše pozície v čase
    • Meranie skóre kvality
  • Odpovede na otázky a riešenie problémov
    • Používa sa diakritika?
    • Prečo som nízko, aj keď ponúkam veľa
    • Ako pomáhajú rozšírenia
    • Koľko slov môžem použiť v jednej kampani?
    • Sledujem si svoju reklamu, no nevidím to tak, ako iný?
    • Míňam na reklamu stovku eur mesačne, robím správne?
    • Čo si myslí Google o mojich webstránkach?
  • Tvorba rozšírení
    • Čo sú to rozšírenia
    • Ako sa pridávajú
    • Koľko budú moje rozšírenia stáť
    • Rozšírenie o telefónne číslo
    • Rozšírenie o podstránky
    • Rozšírenie o popisy
    • Rozšírenie o adresu
    • Ukážka reklamy aj s rozšíreniami
  • Konverzie
    • Jednoduchá konverzia
    • Typy konverzií
    • Práca so sumami alebo maximálne presné meranie zárobku
    • Porovnávanie
    • Prepojenie s Google Analytics
  • Otázky a odpovede na základe skúseností lektora a požiadaviek účastníkov
  • Diskusia

 

Praktická tvorba PPC kampaní - Workshop Google Ads, vyhľadávacia reklama a obsahová banerová reklama

  • Ako tvoríme kampane – opakovanie
    •  Kampaň
    •  Inzerát
    •  Skupina
    •  Kľúčové slová
  • Vaše potreby vs. naše skúsenosti
    •  Diskusia ohľadom potrieb
    •  Kto sú vaši potenciálni zákazníci
    •  Aké kampane potrebujete
    •  Koľko je vhodné investovať
    •  Vaša predstava
    •  Naše rady
  •  Vaše nové PPC kampane sú na dosah
    •  Po spoločnej diskusii máme váš návrh
    •  Riešime relevanciu a hľadáme možnosti
    •  Vždy rešpektujeme váš názor
  • Diskusia ohľadom vašich potrieb a možností ku konkrétnym kampaniam
    •  Analýza webstránky účastníkov
    •  Diskusia ohľadom dobrých a zlých záležitostí na webe
    •  Opravujeme chyby na webstránke – ak sú
    •  Diskusia ohľadom vylepšenia webstránky
    •  Hľadáme ďalšie možnosti ako vylepšiť webstránku
    •  Moje produkty a služby
    •  Aké PPC kampane budeme môcť tvoriť
    •  Návrh kampaní mierených na webstránku
  • Spoločne tvoríme kampaň na papier
    •  Koľko chceme kampaní
    •  Texty kampaní
    •  Texty inzerátov
    •  Kam budeme kampane smerovať
    •  Vyberáme kľúčové slová
    •  Skúmame vyhľadávanosť a úspešnosť kľúčových slov
    •  Priraďujeme slová k inzerátom
    •  Dokončujeme návrh kampane
    •  Diskusia a porovnávanie
  • Cena kampaní
    •  Aký typ cenotvorby budeme vo vašom prípade používať
    •  Automatické ceny
    •  Ceny za slová manuálne
    •  Cena za kampaň / deň alebo neobmedzené kampane
    •  Ako to má asi konkurencia
    •  Porovnávanie konkurencie na kľúčové slová
  • Tvoríme novú kampaň do Ads (AdWords) systému
    •  Pridávame kampaň
    •  Nastavujeme jej vlastnosti
    •  Nastavujeme ceny
    •  Priraďujeme inzerát
    •  Pridávame text inzerátu
    •  Kontrolujeme si dĺžku slov v inzeráte
    •  Pridávame rozšírenia
    •  Kampaň s inzerátom hotová, ideme na slová ..
    •  Pridávame navrhované slová
    •  Sledujeme ich kvalitu
  • Čo ďalej
    •  Sledujeme štatistiku kampaní
    •  Na čo si dávame pozor
    •  Čo budeme meniť
    •  Ako pridávať nové kampane
    •  Ako môžem kampane vylepšovať
    •  Aké čísla nás budú zaujímať
  • Záverečná diskusia
  • Riešenie vašich otázok

Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií

  • Úvod do merania a štatistiky
    •  prečo vzniká potreba merania
    •  čo budeme merať
    •  aké sú možnosti merania
    •  spôsoby merania
    •  voľne dostupné meracie a štatistické nástroje
    •  predstavenie a možnosti Google Analytics 4
  •  Prvé predstavenie Google Analytics
    • aktivácia
    • verzie Google Analytics
    • porovnanie Google Analytics Universal a Google Analytics 4,
    •  ako sa prihlasuje
    •  čo budeme na prihlásenie potrebovať      
    •  mobilná aplikácia a jej použitie
    •  založenie si nového konta
    •  prvé prihlásenie
    •  demo účet
  • Google Tag manager
    •  potreba značkovacieho nástroja
    •  registrácia a prihlásenie
    •  pracovné prostredie
    •  nový kontajner a registrácia
    •  umiestnenie kódu do stránky
    •  WordPress plugin na prácu s kódmi v hlavičke webu
    •  prehľad
    •  spúšťače - tagy
    •  značky
    •  premenné
  • Google Analytics 4
    • aktivácia, prihlásenie a demo účet
    • registrácia nového účtu
    • chronológia účtu – účet, vlastníctvo a zobrazenie
    • nový účet GA4
    • nový účet GA UA
    • stream údajov vs. merací kód
    • ako pridať merací kód do svojich web stránok
      • Priame vloženie JS
      • Google TAG manager
    • upravujeme nastavenie
    • zapíname získavanie demografických údajov
    • zapíname možnosti remarketingu a Google Signals
    • skúška správnosti a testovanie kódov
  • Rozdiel medzi Google Analytics 3 a 4 (Universal Analytics a GA4)
    • kooperácia medzi Tag Managerom a GA4
    • rozdiel v kóde
    • vnímanie návštevnosti – návšteva vs. udalosť
    • trvanie relácie, bounce rate a nová metrika Miera zapojenia
    • sekcia akvizícia a jej možnosti čo tu chýbajú
    • načo je Google Analytics 4 určené
      • zbieranie údajov
      • zobrazovanie a prehlaď
      • všetko sú to udalosti
      •  potreba tvorby
    • konverzie po novom
    • potreba centralizácie konverzií
    • zbieranie údajov o používateľoch
    • segmentácia a publiká po novom
    • Google Signals a jeho aktivácia
    • reálny čas
  • Pracovné prostredie Google Analytics 4
    • domov
    • prehľady
    • preskúmať
    • reklama
    • konfigurácia
    • publiká
    • správca
    • práca s dátumom
    • štatistiky
  • Možnosti merania – rozdelenie Google Analytics
    • hlavná stránka a výber konta
    • správca
    • popis pracovného prostredia v prehľadoch
    • dátum a rozsah merania
    • segmenty alebo voda na mlyn
    • vlastné informačné panely
    • skratky
    • spravodajské udalosti
    • publikum
    • akvizícia
    • správanie
    • konverzie
  • Vysvetlenie si základných pojmov a metrík
    • udalosti – systémové, užívateľské
    • používatelia a nový používatelia a relácie
    • miera zapojenia
    • konverzie
    • čas na stránke
    • miera odchodov
    • počet relácií 

Praktická časť metriky merania, meriame spolu vaše stránky a vysvetľujeme si, ktoré hodnoty a čísla sú dôležité sledovať. Popri tom lektor vysvetľuje, ako prakticky naložiť so získanými údajmi.

  • Prehľady
    • ako si otvoriť detail prehľadu
    • stav prehľadov
    • reálny čas
    • demografia
    • krajina a mesto
    • pohlavie
    • záujmy
    • vek
    • jazyk
    • tabuľkový prehľad a jeho možnosti
    • udalosti podľa demografie
    • technologické prehľady
    • prehľad
    • technické detaily
    • životný cyklus
  • Akvizícia používateľov a návštevnosti
    • prehľad zdrojov
      • priama návštevnosť
      • podrobné vysvetlenie jednotlivých zdrojov návštev
      • návštevy z organického vyhľadávania
      • návštevy z platenej reklamy
      • návštevy zo sociálnych sietí
      • návštevy z mailing listov a ich identifikácia
      • návštevnosť so spätných odkazov
      • vlastné zdroje návštev
      • ostatné návštevy
      • meranie udalostí, dôsledky a vyhodnotenie
  • Meranie a štatistika ku Google Ads
    •  podľa kampane
    •  podľa kľúčového slova
    • meranie konverzie, dôsledky a vyhodnotenie
  •  Zapojenie používateľov
    •  prehľad
    •  udalosti
    •  stránky a obrazovky
    •  udržanie návštevníkov – nový a vracajúci sa
  • Konverzie, udalosti a ciele
    • čo sú to ciele a góly a udalosti
    • možnosti, ktoré Google Analytics ponúka
    • tvorba udalostí a rozdelenie cieľov
    • udalosti pre bežnú stránku
    • udalosti pre e-shop
    • ako môžeme zaregistrovať udalosť
    • tvorba udalostí v Google Tag managerovi
    • tvorba udalostí v GA4
    • ktoré konverzie viete vytvoriť bez programovania, kedy naopak bude treba zásah programátora
    • vytvárame skúšobnú udalosť a meníme ju na konverziu
  • Úvod a teória do konverzie typu elektronický obchod
    • čo je to elektronický obchod
    • aké udalosti sa vyžadujú
    • ukážka JS kódov pre udalosti elektronického obchodu
    • tvorba udalostí pomocou pluginu pre WordPress
    • dátová vrstva
  • Meranie udalostí a konverzií
    • kde sú konverzie 
    • zapojenie a udalosti
    • speňažovanie a konverzie
    • graf konverzií
    • predaj produktov a nákupy
  • Záverečná diskusia

Google Ads III. - úspešná reklama v obsahovej sieti, bannery, cielenie a video reklama na Youtube

  • Úvod do banerovej reklamy
    • Čo je to banerová reklama
    • Reklamné systémy na Slovensku
    • Rozdiel medzi Facebook reklamou a Google Ads (AdWords) 
    • Aktívna vs. pasívna reklama
    • Vnímanie banerovej reklamy
  • Ako na dokonalú banerovú reklamu
    • Kde sa budú bannery zobrazovať
    • Nakupovanie z bannerov
    • Landing page alebo vstupné stránky
    • Forma a cieľ kampaní
    • Video reklama
    • Reklama v aplikáciách
    • Reklama na Youtube
  • Ako má vyzerať dokonalá vstupná stránka
    •  Najčastejšie chyby pri vstupných stránkach
    •  Nemýľme si aktívny predaj s pasívnou ponukou
    •  Dokonalá vstupná stránka
    •  Chytiť a nepustiť
    •  Miera odchodu alebo meranie dobrej vstupnej stránky
  • Možnosti reklamných sietí Google Ads a opakovanie
    • Vyhľadávacia sieť
    • Reklamná, obsahová sieť
    • Remarketingová sieť
    • Video reklama
    • PPC sieť Google Ads
  • Možnosti reklamy
    • Reklamné siete a ich rozdiely
    • Základná cenotvorba
    • Konkurencia a správne plánovanie
  • Základy tvorenia úspešnej banerovej reklamy
    • Model ADAM a AIDA
    • Brandová kampaň
    • Cieľová skupina
    • Výber vhodnej reklamy
    • Aké reklamy sa ľudom páčia
    • Formát reklamy
    • Druhy reklamy
    • Rozdiely textov v reklamnej a zobrazovacej sieti
  • Technická časť alebo ako na prípravu grafických bannerov
    • Formáty a veľkosti
    • Flash a html5
    • Grafická reklama
    • Tvorba grafických bannerov
      • Statické bannery
      • Animované bannery
    • Textová reklama
    • Responzívna reklama
  • Responzívna reklama a jej možnosti
    • Čo budeme potrebovať
    • Vstupy
    • Grafika
    • Texty a podklady
    • Copywriting a obsah reklamy
  • Tvoríme vlastné bannery
    • Základom je nápad
    • Počet prvkov v reklame
    • Doporučené rozloženie
    • Jednoduchý on-line kresliaci nástroj na tvorbu bannerov
    • Vlastná tvorba Adobe Photoshop, Adobe Animate a Google Webdesigner
  • Cielenie - komu sa bude reklama zobrazovať
    • Správny výber cielenia
    • Možnosti cielenia v Google Adwords pre obsahovú sieť
    • Strategické rozhodovanie
  •  Ako môžem cieliť a výhody, či nevýhody jednotlivých systémov
    • Kľúčové slová a ich výber
    • Téma webstránky
    • Záujem cieľovej skupiny
    • Remarketingové zoznamy
    • Umiestnenie
    • Ostatné - vek, pohlavie, stav 
  • Ako sa kombinuje cielenie
    •  Ako môžem zacieliť na viacero možností
    •  Ako sa rozhodnem správne
    •  A/B testovanie cielenia
    •  Tvorba reklamných skupín
    •  Úprava cielenia
  • Pridávame reklamu do systému
    • Výber reklamnej siete
    • Nastavenie cieľov
      • Povedomie
      • Ovplyvňovanie
      • Akcia
    • Cenotvorba
    • Jazyk a región
    • Plánovanie reklamy
    • Zariadenia
    • Cena za klik
    • Skóre kvality
    • Cieľová adresa
  • Práca s inzerátmi a s reklamou
    • Vkladanie inzerátov
    • Počet inzerátov
    • Formát inzerátov
    • Grafické a textové inzeráty
    • Kopírovanie reklamy
  • Správa reklamy, štatistika a analýza
    •  Čo znamená dobrá reklama
    •  Videnia reklamy
    •  Miera prekliku a CTR
    •  Cena za klik
    •  Cena konkurencie
    •  Pozícia reklamy
    •  Ľudia a ich štatistika
  • Platená reklama na youtube
    • Typy a formát reklám
    • Preskočiteľné reklamy
    • Nepreskočiteľné reklamy
    • Formáty a možnosti
    • Kde sa budú reklamy zobrazovať
    • Čo budem potrebovať, aby som si zaplatil za sledovanie môjho videa – reklamy
    • Rozdiel medzi reklamou a bežným videom
    • Kliknutie z reklamy na moju web stránku
  • Diskusia a praktické cvičenia

Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých

  • Zopakovanie na úvod
    • Ako sa nasadzujú kampane
    • Správanie sa a psychológia návštevníka
    • Ako vyberám kľúčové slová
    • Plánovač kľúčových slov
    • Ako má vyzerať moja landing page pre PPC kampaň
    • Automat: Maximalizácia kliknutí a výška denného kreditu
    • Kampane v automate vs. Manuálny režim platby za klik
    • Ideálne miery preklikov
  • Pripravme si, čo budeme potrebovať
    • Prihlásenie sa ku Google Analytics a prípadné prepojenie
    • Prihlásenie sa ku Google Ads
    • Agentúrny účet, správcovský účet a jeho zakladanie – účet správcu Google MKC, MMC
    • Pridávanie účtu, prepojenie účtov
    • Správna fakturácia cez účet správcu
    • Prepájame si účty s lektorom
  • Politika predaja, konverzie a podnikateľský zámer
    • Kedy sa Ads neoplatia
    • Cena za konverziu
    • Cesta bežného zákazníka a sledovanie faktoru cross device
    • Asistované konverzie
    • Správne nastavenie konverzií a atribučné modely
    • Nákup na druhý, či tretí krát
    • Brandová reklama
    • Sledovanie záujmu
    • Náklady a zisky
    • Čo sa nedá dokázať
    • Cross device štatistika
  • Krok číslo 1: Začíname vyhodnocovať úspešnosť a funkčnosť
    • Práca s kalendárom a obdobím
    • Základný súhrn
    • Graf súhrnu, konverzie, cena a kliknutia
    • Cena za konverziu
    • Oplatí sa nám to celé?
    • Globálne zhrnutie fungovania
    • Porovnávanie s predošlým obdobím
    • Zariadenia našich zákazníkov
    • Globálna štatistika aukcií
    • Demografia, vek a pohlavie
    • Aktivita našich zákazníkov počas dňa
    • Štatistika konkrétnej kampane
  • Krok číslo 2: Prechod z automatu na manuál
    • Technické možnosti platby
    • Platba za kliknutie v manuálnom režime a jej nastavenie
    • Ohľad na cenu za deň
    • Ako nastaviť cenu za klik
    • Kedy ich meniť
    • Stráženie priemerných cien
    • Vyvažovanie pozície cenou za klik
  • Krok číslo 3: Vysvetlenie metrík a stĺpce, ktoré budeme potrebovať
    • Základné metriky
    • Metriky pre úspešnosť
    • Prispôsobenie stĺpcov
  • Krok číslo 4: Miera preklikov a moje reklamy
    • Čo spôsobuje nízku mieru prekliku
    • Zmeny v textoch reklám
    • Alternatívne reklamy
    • Pravidlá pre dobrú mieru prekliku
    • Historická miera prekliku
    • Texty v reklamách
    • Miera prekliku neznamená vo finále úspech – vysvetlenie
    • Kontrola vstupných stránok
    • Hľadaný výraz v nadpise reklamy
  • Krok číslo 5: Kvalita kľúčových slov a skóre kvality
    • Zopakovanie skutočností o skóre kvality
    • Kedy sa skóre kvality počíta
    • Faktory, ktoré neviem ovplyvniť
    • Faktory, ktoré viem ovplyvniť
    • Rozloženie a váha faktorov na celkové číslo skóre kvality
    • Zmena vstupných stánok a typy pre lepšie skóre kvality
    • Tvorba nových reklamných skupín pre nové reklamy
    • Nové stĺpce, ktoré budeme potrebovať
    • Radenie reklamy a vaša pozícia na základe ceny a skóre kvality
    • Mazanie slov, ktoré majú zlé skóre kvality – ktoré to sú?
  • Krok číslo 6: Dvojičky a trojičky kľúčových slov a vylučujúce kľúčové slová
    • Hľadané výrazy
    • Čo vlastne ľudia hľadajú
    • Učme sa od návštevníkov zákazníkov
    • Problém voľnej zhody
    • Modifikátor voľnej zhody a jeho nevýhoda
    • Odstránime nevhodné kľúčové slová – vylučujúce
    • Hľadáme slová na dvojičky – presné frázy
    • Hľadáme slová na trojičky – nepresné, podobné frázy
    • Pridávame dvojičky a trojičky
    • Pozor na vylučujúce výrazy pri trojičkách
    • Práca s presnou zhodou
    • Hľadáme nové nápady na slová
    • Tvoríme nové skupiny a pridávame nové slová
  • Krok číslo 7: Publiká, demografia a zúženie záujmu
    • Cielenie vyhľadávacej kampane na konkrétne publikum
    • Zacielenie alebo pozorovanie
    • Vylúčenie publika
    • Práca s demografiou
    • Zmena ponúk a optimalizácia pre zariadenia
    • Remarketing vo vyhľadávaní
  • Záverečná diskusia

Google Ads V. - remarketing a tvorba publík, produkty vo vyhľadávači cez Merchant Center

Kompletná učebná osnova, ako aj príklady, či materiály budú na našom webe čoskoro, kurz plánujeme otvárať od februára 2021

  • Remarketing a jeho možnosti
  • Dynamický remarketing a technické požiadavky
  • Nastavenie remarketingu
  • Tvorba cieľových skupín
  • Tvorba publík cez segmenty v Google Analytics
  • Tvorba kampaní
  • Práca s Merchant Center a jeho nastavenie
  • Import produktov
  • Spustenie obrázkovej - produktovej reklamy vo vyhladávači
  • Diskusia a otázky

Výstupné vedomosti po kurze / školení:

Naši lektori tohoto kurzu - zistite, kto Vás bude učiť

Peter Hecht
Peter Hecht
Hodnotenie lektora 98,65% spokojnosť

Peťo je lektorom od vzniku spoločnosti. Jeho hlavným zameraním je programovanie web stránok, grafika a internetový marketing. Má na svedomí vzhľad našich web stránok, je zároveň marketingovým riaditeľom spoločnosti. Okrem toho, že navrhuje, programuje a tvorí pre IT Learning, konzultuje témy ohľadom online marketingu aj pre iné spoločnosti. Nebojí sa na kurzoch podeliť o svoje praktické skúsenosti a know-how.
Erik Forišek
Erik Forišek
Hodnotenie lektora 95,00% spokojnosť

Erik sa špecializuje na online marketing a hlavne na Google Ads. V tejto oblasti je ako špecialista držiteľom Google certifikátov. Je to mladý špičkový marketér, ktorý okrem iného ovláda SEO, Google Analytics, Tag Manager, Meta Business Manager, Wordpress a tvorí web stránky. Svoje vedomosti a skúsenosti rád odovzdáva a prednáša moderným a pútavým spôsobom.
Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA
Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA
Hodnotenie lektora 99,36% spokojnosť

Roman je profesionálny fotograf a špecialista na digitálny marketing a reklamu. Venuje sa hlavne Google Ads a je certifikovaný partner Googlu. Jeho ďalším hlavným zameraním je digitálna fotografia. Má množstvo certifikátov a hlavne praktické skúsenosti. Pracoval v rôznych pracovných oblastiach od obchodníka až po vrcholový manažment. V posledných rokoch sa intenzívne venuje podnikateľskej činnosti v oblasti obchodu a medzinárodného obchodu. Roman má obrovské skúsenosti, ktoré je pripravený odovzdávať na plný úväzok.

Posledné komentáre účastníkov, ktorí už absolvovali tento kurz

Kurz Google Ads špecialista - od základov PPC reklamy až po pokročilé možnosti a remarketing od roku 2008 u nás absolvovalo už približne 264 účastníkov. Hodnotenia a reakcie sa zobrazujú iba z vyplnených hodnotení od roku 2014.
zobrazených komentárov: 50 z celkového počtu 730 priemerné hodnotenie: 99,50%
Tatiana T.
14.03.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
uzitocne straveny cas, odporucam, skolitel velmi profesionalne vysvetluje problematiku ale zaroven pochopitelne pre zaciatocnika v danej oblasti ? odbornik v problematike, plus navyse ochotny riesit aj individualne dotazy spokojnost s dennym kurzom
Milena Š.
13.03.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Absolvovali sme s kolegom dve školenia na GA4. Oba kurzy boli veľmi dobre spracované a skvelo podané lektorom. Určite odporúčame.
Marián H.
01.03.2023

hodnotenie lektora:
100%
Erik Forišek
lektor kurzu Erik Forišek
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) II. pre mierne pokročilých - špičková kvalita a vylepšovanie kampaní, manuálny režim, reklamné skupiny, zhody a konverzie
Všetko bolo OK, užitočné tipy k téme ale aj mimo ňu (SEO..). Prídem na ďalší kurz. Ďakujem Šikovný "chalan", má praktické skúsenosti.
Katarína L.
07.02.2023

hodnotenie lektora:
100%
Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA
lektor kurzu Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Prínosný kurz od odborníka z "fachu". Ďakujem Pohodový odborník z "fachu" s primeraným tempom výkladu. Ďakujem
Silvia P.
06.02.2023

hodnotenie lektora:
100%
Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA
lektor kurzu Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Kurz tvorby PPC reklamy s p. Hruškom bol perfektný! Nabitý samými užitočnými informáciami, kroré boli podané zrozumiteľnou, pútavou rečou a doplnené lektorom o praktické názorné príklady. Jednoznačne odporúčam! Pán Hruška je z môjho pohľadu skvelý lektor. Odborné poznatky vie podať zaujímavou a pútavou formou a zároveň zrozumiteľne aj pre laika.
Dominika M.
03.02.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Úplne super školiteľ, milý, opätovne vysvetlil, čo bolo potrebné. Odporúčam :-) Super :-) Nemáte konkurenciu :-)
Jana C.
10.12.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Pan Hecht je velmi vtipny, kurz ma bavil cely cas aj kvoli jeho sposobu prezentovania, kludne by sa uzivil aj ako stand up komik.
Peter K.
18.11.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Super! Chcem pochalit hlavne školitela. Je to clovek z praxe. Mal som obavy, či tento kurz nebude len o teorii a lektor či nebude len čítač textu. Ale nebol to len čítač textu bolo to super. Budem pokračovať v kurzoch ktoré vedie Peter Hecht. Človek, ktory ma aj biznisový pohlad a nečíta teoriu z tabule.
Peter M.
04.11.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Karol G.
27.10.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Relevantné údaje a doporučenia profesionálny prístup Pohodová atmosféra Profi a príjemný prístup super práca!
Dagmar V.
26.10.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Z kurzu som bola nadšená, veľmi sa mi páčil. Takisto prednášajúci bol skvelý a vedel výborne všetko priblížiť cez porovnania z bežného života. Určite som sa veľa naučila.
Nikola B.
25.10.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Ján K.
07.10.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Laura F.
30.09.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) II. pre mierne pokročilých - špičková kvalita a vylepšovanie kampaní, manuálny režim, reklamné skupiny, zhody a konverzie
Kurz jednoznačne ODPORÚČAM! Po absolvovaní kurzu sa danej problematike rozumiem oveľa viacej, všetko bolo do najmenších detailov vysvetlení. Taktieť chválim individuálny a profesionálny prístup lektora, ktorý všetko s trpezlivosťou a ochotou vysvetlí. Za mňa určite ÁNO!!! Kurzy sú uplna TOPka ?
Sandra H.
30.09.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) II. pre mierne pokročilých - špičková kvalita a vylepšovanie kampaní, manuálny režim, reklamné skupiny, zhody a konverzie
Kurzy v IT learning sú vždy zárukou kvality. Množstvo nových informácií podaných záživnou a veľmi trefnou formou. Veci z praxe, ktoré je možné okamžite aplikovať. Taktiež veľmi pozitívne hodnotím lektora - odborník, vďaka ktorému zažijete na hodine veľa AHA momentov. Bezkonkurenčne najlepší lektor
Laura F.
30.09.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads III. - úspešná reklama v obsahovej sieti, bannery, cielenie a video reklama na Youtube
Super kurz, ktorý vám dá veľa nových poznatkov do problematiky obsahovej a video reklamy. Všetko je pekne do detailov vysvetlené. Profesionálny a individuálny prístup, ochota, trpezlivosť, odbornosť - všetko super!
Katarína Š.
22.09.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
doteraz som sa pozerala na cisla z GA iba ako na cisla, nevedela som si k nim priradit vypovednu hodnotu, po absolvovani kurzu sa mi rozjasnilo:-) to ako ked predskolakovi hovorite o com bude skola ale az do nej realne zacne chodit, pochopi o com je naozaj:-)
Pavol K.
22.09.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
odborník s darom reči Lektor na mňa urobil dojem, aj komplikovanejšie veci dokázal jednoducho a veselo vysvetliť.
Miroslav M.
13.09.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Už roky navštevujem kurzy výhradne v IT LEARNINGU, lebo ich považujem za najlepšiu firmu v tejto oblasti vzdelávania. Pán Hecht je nielen lektor, ktorý všetko vysvetlí zrozumiteľne, bez zbytočnej omáčky a priamočiaro, ale je aj odborník s praxou, ktorý vie ochotne poradiť, ako riešiť konkrétny problém.
Dana P.
24.08.2022

hodnotenie lektora:
95%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Pre mna bola problematika uplne nová, takže každá info bola prínosná - a aj ako úplnému laikovi v tejto oblasti mi odprezentovaný obsah dával zmysel a získala som všeobecné povedomie o danej problematike. Viem, že za taký krátky čas sa široká problematika nedá vysvetliť inak, než rýchlym tempom reči. Tým, že som v danej oblasti absolútny nováčik, tak tempo bolo na mňa trochu prirýchle - ale písala som si poznámky "ako český žandár", tak spolu s prezentačnými materiálmi mi to bude dávať lepšiu súvislosť. Tento kurz sa mi páčil a plánujem si ho zopakovať pre lepšie utvrdenie si vedomostí. Okrem odbornosti a zanietenosti lektora aj veľmi dobré organizačné zabezpečenie kurzov a ústretový/príjemný prístup p. Hučkovej aj ostatných pracovníkov v kancelárii.
Tatiana K.
17.08.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Kristína V.
21.07.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Kurz predcil moje ocakavania. Skvelo straveny den plny novych poznatkov a informacii. Lektor bol perfektny,cely den s nim mi usiel velmi rychlo. Tesim sa na GoogleAds II.
Karin B.
20.07.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Tento kurz prebiehal nad moje očakávania. Úprimne ho odporúčam každému, kto chce robiť reklamné kampane v Google ADS. Kurz bol veľmi prehľadný a náučný. Pán lektor je veľmi milý a zároveň vtipný človek. Zodpovedal všetky naše otázky. Páčilo sa mi, že kurz obsahoval veľa reálnych ukážok a príkladov pre lepšie pochopenie. Teším sa na ďalšie kurzy ♥ Myslím si, že mán lektor Hecht je naozaj výborný vo svojom obore. Učivo vysvetľuje naozaj veľmi chápavo a všetky otázky zodpovedá zrozumiteľne. Naučil ma toho viac ako som si myslela. :) Teším sa na ďalší kurz s ním ♥
Laura F.
20.07.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) I. - tvorba úspešných PPC kampaní vo vyhladávači pre začiatočníkov a úvod do platenej reklamy a Google Ads
Výborný kurz, ktorý vás prakticky pripraví na prácu s Google Ads. Taktiež individuálny prístup lektora, ochota vysvetliť a odpovedať na každú otázku. Osnovy kurzu sú dobre spracované, kurz je vhodný pre úplných začiatočníkov. Za mňa určite áno ?? Všetko na 1 s * ??
Laura F.
09.07.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Parádny úvod do Google Analytics! Peter vysvetlil všetky nevyhnutné základy, taktiež veľa užitočných praktických tipov a odporúčaní. Určite odporúčam tento kurz každému, kto s Analyticsom začína, ale aj takým, ktorí s ním už pracujú! Výborný a individuálny prístup, maximálna ochota a motivácia pomôcť ostatným a naučiť čo najviac. Za mňa určite áno ?? Skvele zorganizovaný kurz a osnovy, veľmi praktický kurz, ktorý vám dá všetky potrebné základy. Taktiež pekné a čistučké priestory a dobré občerstvenie.
Andrea V.
01.07.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Lukáš J.
01.07.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Kurz bol pre mňa prínosný, dozvedel som sa nové poznatky, ktoré som doteraz nevedel. Školiteľ nám na praktických ukážkach demonštroval tieto nové poznatky. Celkovo som mal veľmi dobrý pocit zo školenia. S lektorom som spokojný, všetko dôkladne vysvetlil, zodpovedal naše otázky a podrobne vysvetlil predmet kurzu.
Martin C.
08.06.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) II. pre mierne pokročilých - špičková kvalita a vylepšovanie kampaní, manuálny režim, reklamné skupiny, zhody a konverzie
Kurz som absolvoval on-line z pohodlia domova. Pred Google Ads II. som tiež absolvoval Google Ads I. a po dvojke viem, že príde aj III. Jasne a stručne vysvetlené to čo som potreboval vedieť. Školiteľ pán Hecht zrozumiteľný, praktické ukážky a cvičenia sú super. Určite neľutujem, dobre investované peniaze.
Lucia J.
07.06.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads (AdWords) II. pre mierne pokročilých - špičková kvalita a vylepšovanie kampaní, manuálny režim, reklamné skupiny, zhody a konverzie
Skvelý prednášajúci dokázal moju pozornosť udržať celú dobu, veľa som sa naučila. Lektor najlepší :) Všetko bolo v poriadku.
Katarína R.
07.06.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu


U nás si nekupujete iba kurz,
ponúkame Vám komplexné vzdelávanie

Ak nám na niečom naozaj maximálne záleží, tak je to Vaša spokojnosť a tej sa sanžíme všetko prispôsobiť. Nechceme Vám ponúknuť iba kurz, na ktorý prídete a odídete, ale už 9 rokov ponúkame komplexné a garantované vzdelávanie.
V cene tohto kurzu máte nasledovné výhody:
garancia spokojnosti, ak nebudete spokojný, vrátime Vám peniaze
tento kurz môžete zadarmo opakovať po absolvovaní
v cene kurzu máte materiály a písacie potreby
špičkové, moderné učebne a kvalifikovaní lektori z praxe
bohaté občerstvenie, kvalitná káva, čaje, voda a rôzne nápoje


Máte otázky, alebo sa chcete prihlásiť?

Získajte ďalšie informácie ohľadom počítačového kurzu Balík Google Ads špecialista - od základov PPC reklamy až po pokročilé možnosti a remarketing a zavolajte nám, alebo nám napíšte nám správu cez kontaktný formulár.

Sme tu pre Vás od 8:00 do 20:00
poradenstvo, objednávky a informácie: 02/4920 3080
e-mailový kontakt: info@itlearning.sk


Zaujal Vás tento počítačový kurz? Chcete sa prihlásiť na kurz a potrebujete pomôcť? Chcete sa poradiť pred nástupom na kurz s lektorom? Radi Vám zodpovieme Vaše otázky ohľadom kurzu Balík Google Ads špecialista - od základov PPC reklamy až po pokročilé možnosti a remarketing, prihlásime Vás na kurz, alebo Vám poradíme vybrať si vhodné metodické riešenie pre Vás alebo Vašu firmu.
Aktuálna akcia na IT kurzy a počítačové a marketingové kurzy v Bratislave