Ako správne zmeniť obrázok na pracovnej ploche

Aký systém pre e-mail marketing používate?

e-mail marketing online marketing
kategória: Blog pridané: 13. januára 2019

Vonku je také pľuhavé počasie, že sa mi nechce ani nos vystrčiť z domu. Ale musím… Ach jaj. Dnes mám kurz e-mail marketingu. A tak mi neostáva nič iné, len si obliecť teplý kabát, na hlavu naraziť čiapku a vzdorovať vetru a dažďu na Kominárskej.

na kurz-online-marketing

Online marketing hory prenáša...

Kurz: E-mail marketing

Lektor: Peter Hecht

 

Našťastie, hneď po príchode si môžem dať výborný čaj, ktorý v IT Learningu v neobmedzenom množstve asi tak v 10-tich rôznych príchutiach ponúkajú. Alebo kávu. Alebo croisant. No nič, mňa teraz poteší hlavne teplý čaj. A šup do učebne.

V tomto článku nadviažem na svoj predchádzajúci Ako nebyť SPAM. Pretože na kurze sme sa dostali aj k téme, ktorá sa mi vidí mimoriadne užitočná – aký systém si pre e-mail marketing vybrať a aké kritériá si stanoviť. Pretože kvalitný systém môže zásadne ovplyvniť kvalitu našich e-mailov zákazníkom.

email-marketing-system

Kritériá výberu systému pre mailing

Peter Hecht nám uľahčil výber tým, že nám pripravil dôkladnú analýzu jednotlivých možností a vysvetlil ich za a proti.

Čo by sme mali vziať do úvahy pri našom rozhodovaní?

  • Doručiteľnosť a dostupnosť (neuspokojte sa s ničím menej ako výborným)
  • Jednoduchosť ovládania
  • Cena
  • Support
  • Šablóny a systém drag and drop
  • Meranie a štatistiky
  • Mobilná aplikácia
  • AB testing
  • Management emailových správ na vysokej úrovni
  • Vlastné listy a skupiny
  • Merateľnosť v GA a tvorba kampaní
  • Časovanie
  • Aktivita používateľov

Víťazom tejto originálnej súťaže sa stal SendGrid a my sme sa po prestávke pustili do zriaďovania prístupov a kont. Vyvrcholením kurzu bolo pripravenie vlastnej mailingovej kampane. Každý sme si spravili svoju, vložili obrázky, napísali texty.
Dôležitá zásada: ľudia nemajú radi veci veľa seba! Takže sa vyhýbajte textom v dvoch stĺpcoch.

mailing-online-marketing-sendgrid

Know-how profesionála

Chcete vedieť viac? Napríklad na čo si dať pozor, ak maily rozosielate sami? Aký je rozdiel medzi e-mail marketingom a direct marketingom? Aké býva úspešnosť otvárania a konverzií pri rozosielaní mailov? …prihláste sa na kurz, lektor Peter vás rád naučí svoje odskúšané postupy. Ono je vlastne naozaj úžasné, že sa vie takto podeliť o svoje skúsenosti a know-how. Veď možno aj vďaka nim čítate tento článok. Bola by škoda to nevyužiť, čo myslíte?

 

Vaša Martina

Záverečné zhrnutie:

+ výborný lektor, veľa vtipov, zábavy, tipov z praxe

+ fantastický čaj s príchuťou mäta-ríbezľa

+ kurz ideálny do každého počasia

autorom článku je: Martina Gaislová
Úspešná manažérka, ktorá po 25 rokoch zanechala vrcholovú pozíciu v nadnárodnej firme. A konečne má čas na seba. Pretože miluje výzvy, rozhodla sa ďalej vzdelávať, naučiť sa nové veci, popasovať sa s tým, čo jej nie je až také blízke. Rada sa prostredníctvom blogu podelí o nové poznatky z kurzov aj s inými.

Podeľte sa s nami o svoj názor:

Páči sa Vám článok alebo novinka?