Sociálne siete a Adobe Photoshop. Ide to vlastne dokopy?

Ako nebyť SPAM v e-mail marketingu?

kurz online marketing mailing newsletter SPAM
kategória: Blog pridané: 6. decembra 2018

Poznáte to… Mailovú schránku vám zapĺňajú ponuky na letenky, zájazdy, lyže, skoky padákom… Skrátka na niečo, čo ste v poslednom čase pozerali alebo kupovali na internete a oni vás hneď drapli do svojich spárov a už nepustia a nepustia… A tak vám nemenovaná dovolenková aplikácia stále ponúka hotely v mieste vašej poslednej dovolenky, hoci vy si myslíte, že raz vám stačilo a tento rok by ste chceli ísť pozrieť niekam inam… Nuž, niektoré veci potrebujú ešte človeka, nemožno nechať všetko na umelú inteligenciu…

Ciele e-mail marketingu

Kurz: E-mail marketing

Lektor: Peter Hecht

„E-mail marketing je dnes v prvom rade nástroj pre udržiavanie komunikácie s klientom a podporu predaja. Nie pre predaj,“ povedal Peter na úvod kurzu. A vysvetlil, že je vážnou chybou si myslieť, že vnucovanie produktov a služieb prostredníctvom e-mail marketingu, zasýpanie klientov častými ponukami je vyslovene kontraproduktívne. Odhliadnuc od povinnosti dodržiavať pravidlá GDPR.

 

Aké sú naše ciele v e-mail marketingu?

  1. Menej obchodu a viac zaujímavých informácií
  2. Pravidelnosť
  3. Aktuálnosť a hodnota obsahu

Triky Petra Hechta

  • Emotikon v predmete správy
  • animovaný GIF obrázok
  • odosielateľ v ženskom rode
  • folowUp
  • tlačidlá CallToAction
  • akcie iba pre vás, kódy na zľavu

 

A ako neskončiť v SPAMe?

  1. Nesmiete posielať maily cez Outlook ako kópie
  2. V predmete správy nesmiete použiť viac veľkých písmen za sebou
  3. V žiadnom prípade nedávajte do nadpisu výkričník
  4. Gmail sleduje aj obsah textu v správe, preto treba zachovať primeraný pomer textu a obrázkov, aby nám pre priveľa textu nezhoršil SPAM skóre
  5. Adresa odosielateľa musí byť existujúca adresa
  6. Umožnite adresátom jednoduché odhlasovanie sa
  7. Nepoužívajte skrátené merateľné URL adresy
  8. Mimoriadne dôležitá je reputácia IP adresy odosielateľa

Happy po kurze

Kurz prebehol veľmi rýchlo, ani sme sa nenazdali a deň bol za nami. Odchádzali sme veľmi spokojní, pretože tých vedomostí, čo nám Peter nalial do hlavy, bolo neúrekom. Dokonca sme si nastavili e-mailingové kontá a naučili sa vytvoriť e-mailingovú kampaň. Ale o tom niekedy nabudúce…

 

Alebo viete čo? Prídite na kurz, naučia vás to tiež!

 

Vaša Martina

Záverečné zhrnutie:

+ lektor vynikajúco vysvetľuje, pochopí to aj začiatočník

+ deň plný užitočných tipov z praxe lektora

+ priamo na kurze si zriadite konto na e-mail marketing, takže po návrate do práce môžete začať rozosielať e-maily klientom

autorom článku je: Martina Gaislová
Úspešná manažérka, ktorá po 25 rokoch zanechala vrcholovú pozíciu v nadnárodnej firme. A konečne má čas na seba. Pretože miluje výzvy, rozhodla sa ďalej vzdelávať, naučiť sa nové veci, popasovať sa s tým, čo jej nie je až také blízke. Rada sa prostredníctvom blogu podelí o nové poznatky z kurzov aj s inými.

Podeľte sa s nami o svoj názor:

Páči sa Vám článok alebo novinka?