Čo ďalej?
Ak máte dopravcu na základe kritérií vašej cieľovej skupiny vybraného a máte i predstavu o cene zásielok, nasleduje druhý krok – určenie ceny dopravy pre zákazníka. Niektorí to robia naopak – najprv určia cenu pre zákazníka a potom hľadajú dopravcu. I tak sa dá…
Ako nastaviť stratégiu ceny pre zákazníka, o čom ho informovať, a tiež na čo si dať pozor pri zmluve s dopravcom, sa dočítate v pokračovaní článku (určite si ho tiež prečítajte – článok zverejníme koncom januára).
Uvedený prehľad prepravných spoločností pôsobiacich na Slovensku nie je síce úplný, ale postačuje na výber.
Máte už e-shop v hlave a rozhodujete sa ako ho zrealizovať? Tak, aby ste neboli odkázaný na autora e-shopu a vedeli si ho spravovať sami?
Elegantným riešením je napríklad WordPress s pluginom WooCommerce. WordPressu a jeho e-shopovému rozšíreniu sa venujeme na kurze WordPress III. – tvorba a inštalácia kompletného e-shopu. Ak už máte predstavu o WordPresse, dozviete sa na ňom v priebehu 2 dní všetko podstatné, čo po technickej stránke potrebujete k vytvoreniu a spravovaniu e-shopu + tiež niečo z teórie (i praxe) predaja cez internet. Ak vám WordPress ešte nič nehovorí, obľúbite si ho po 3 dňoch prvého kurzu. Možno si neveríte, no pozrite si pri našich kurzoch recenzie tých, ktorí neverili, že po týždni budú vedieť spraviť vlastný e-shop 🙂
Potešil by vedľajší príjem, ktorý vás môže v neistých časoch aj živiť? Príďte to skúsiť a uvidíte, že aj na pohľad zložité (a drahé) veci môžu byť jednoduché (i lacné), keď sú správne vysvetlené.