Zástupca vedúceho predajne / prevádzky - Kurzy pre zástupcu vedúceho predajne / prevádzky

Práca Zástupca vedúceho predajne / prevádzky, poradenstvo pre pracovné ponuky Zástupca vedúceho predajne / prevádzky

Práca Zástupca vedúceho predajne / prevádzky, poradenstvo pre pracovné ponuky Zástupca vedúceho predajne / prevádzky
Tagy a kľúčové slová pre kurzy: oracle, sap, 365, outlook, teams
Čo robí Zástupca vedúceho predajne / prevádzky ?

Zástupca vedúceho predajne/prevádzky je zodpovedný za podporu vedúceho predajne pri riadení a každodenných činnostiach predajne. Hlavnou úlohou zástupcu vedúceho je zabezpečiť hladký chod predajne počas neprítomnosti vedúceho a pomáhať pri plnení obchodných cieľov, správe zásob a riadení tímu zamestnancov.

Ako toto povolanie vzniklo

Povolanie zástupcu vedúceho predajne/prevádzky vzniklo ako reakcia na potrebu efektívnej podpory riadenia predajne. S rastom obchodných prevádzok a zvyšujúcim sa množstvom úloh a povinností, ktoré musia vedúci predajne zvládnuť, sa stalo nevyhnutným mať zástupcu, ktorý by pomáhal pri každodenných činnostiach a zabezpečil plynulý chod predajne počas neprítomnosti vedúceho. Táto pozícia umožňuje lepšiu organizáciu práce a zabezpečuje kontinuitu a efektívnosť riadenia predajne.


Hlavné pracovné povinnosti pre pracovnú pozíciu Zástupca vedúceho predajne / prevádzky

  • Podpora vedúceho predajne: Asistencia vedúcemu predajne pri riadení každodenných činností a plnení obchodných cieľov.
  • Riadenie tímu: Vedenie, školenie a motivácia zamestnancov, plánovanie pracovných zmien.
  • Správa zásob: Dohliadanie na stav zásob, objednávanie tovaru a zabezpečenie správneho usporiadania produktov v predajni.
  • Zabezpečenie kvality služieb: Poskytovanie vysokej úrovne zákazníckeho servisu a riešenie sťažností.
  • Implementácia marketingových aktivít: Pomoc pri realizácii propagačných kampaní a predajných akcií.
  • Príprava správ: Tvorba pravidelných správ o výkonnosti predajne a prezentácia výsledkov vedeniu.

IT vedomosti, ktoré by mal vedieť a ovládať Zástupca vedúceho predajne / prevádzky

  • POS systémy: Znalosť systémov na správu predajných miest (POS) na efektívne riadenie predajných transakcií a zásob.
  • ERP systémy: SAP, Oracle. Používanie týchto systémov umožňuje efektívnu správu obchodných procesov a zásob.
  • Nástroje na správu dokumentov: Google Drive, Microsoft OneDrive. Tieto nástroje umožňujú efektívnu správu a zdieľanie dokumentov.
  • Komunikačné nástroje: Microsoft Outlook, Slack, Microsoft Teams. Tieto nástroje zabezpečujú efektívnu komunikáciu v rámci tímu a s vedením.

Odporúčané kurzy pre pracovnú pozíciu Zástupca vedúceho predajne / prevádzky

Funkcionalitu pripravujeme, ak sa potrebujete poradiť ohľadom kurzov, môžete nás kontaktovať. Poradenstvo, objednávky a informácie: 02 / 49 20 30 80 alebo info@itlearning.sk
Všetky informácie uvedené na tejto stránke sú všeobecné a odporúčania nemožno brať ako záväzné, len ako informačné. Cieľom tejto podstránky je poradiť ohľadom pracovnej pozície pre správny výber kurzu, nie ponúkať prácu ani pracovné pozície. Každé zameranie kurzu, ako aj konkrétnu pozíciu, o ktorú má uchádzač záujem, je nutné si preveriť u potenciálneho zamestnávateľa, ktorý môže mať iné požiadavky na uchádzača, ako sú napísané na tejto podstránke. Nezodpovedáme za pravdivosť údajov a informácie môžu obsahovať chyby a nepresnosti. Kurzy uvedené na stránke sú uvedené ako odporúčania a nemusia sa zhodovať s konkrétnou pracovnou pozíciou.


Aktuálna akcia na IT kurzy a počítačové a marketingové kurzy v Bratislave