Tagy a kľúčové slová pre kurzy: 365, outlook, teams, powerpoint
Promotér je zodpovedný za propagáciu produktov alebo služieb spoločnosti priamo zákazníkom, často prostredníctvom rôznych podujatí, ochutnávok, prezentácií a promo akcií. Hlavnou úlohou promotéra je zvýšiť povedomie o produkte, vzbudiť záujem zákazníkov a podporiť predaj. Promotér pracuje v úzkej spolupráci s marketingovým tímom na plánovaní a realizácii promo kampaní.
Povolanie promotéra vzniklo ako reakcia na potrebu priamej interakcie so zákazníkmi a efektívneho predvádzania produktov. Ako sa marketingové stratégie vyvíjali, firmy začali využívať promo akcie a podujatia na zvýšenie povedomia o produktoch a podporu predaja. Promotéri zohrávajú kľúčovú úlohu pri vytváraní osobného kontaktu so zákazníkmi, ktorý môže viesť k vyššej angažovanosti a vernosti zákazníkov.
Všetky informácie uvedené na tejto stránke sú všeobecné a odporúčania nemožno brať ako záväzné, len ako informačné. Cieľom tejto podstránky je poradiť ohľadom pracovnej pozície pre správny výber kurzu, nie ponúkať prácu ani pracovné pozície. Každé zameranie kurzu, ako aj konkrétnu pozíciu, o ktorú má uchádzač záujem, je nutné si preveriť u potenciálneho zamestnávateľa, ktorý môže mať iné požiadavky na uchádzača, ako sú napísané na tejto podstránke. Nezodpovedáme za pravdivosť údajov a informácie môžu obsahovať chyby a nepresnosti. Kurzy uvedené na stránke sú uvedené ako odporúčania a nemusia sa zhodovať s konkrétnou pracovnou pozíciou.