Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords)  - obsahová sieť a remarketing

Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III.
bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing

Výhodné balíky kurzov 3
tento kurz sa nachádza vo výhodných balíkoch,
môžete ušetriť až 809,40 €
Najvýhodnejší termín
Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA Najlepší termín kurzu denný kurz
30.09.2020
denný kurz v Bratislave
prednáša: Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA
Zľava 15%
Nová cena: 110,50 € bez DPH
Posledné voľné miesta
Objednať tento termín
Zobraziť všetky termíny (9)
Dĺžka kurzu / počítačového školenia
dĺžka kurzu
1 deň
Cena kurzu / počítačového školenia
cena kurzu bez zliav
130,00 € bez DPH
156,00 € s DPH
Otvorených termínov kurzu / školenia
otvorených termínov:
skupinové: 9
Zľavnená cena kurzu / počítačového školenia
lastminute zľava
až 15%
Hotnotenia kurzu / počítačového školenia
hodnotenia účastníkov
priemerne 99,04 %
Miesto kurzu
Miesta otvorených kurzov:
Bratislava - centrum

Ukážky z kurzu, práce od účastníkov:

Anotácia, popis kurzu:

akreditované a certifikované školiace stredisko - garancia spokojnosti - opakovanie kurzu zdarma

Reklamná sieť spoločnosti Google je vlastne internet. Či chceme alebo nie, Google nás za posledné roky zahltil svojou reklamnou sieťou. Prostredníctvom nej vie sprostredkovať grafickú reklamu na základe cielenia na skoro každú stránku, ktorú denne navštevujete. Kurz Tvorba úspešných PPC kampaní III. - reklamná sieť a remarketing (kurz Google Ads (AdWords) III.) je pokračovaním predchádzajúcich kurzov na PPC (začiatočníci a pokročilí). Je konkrétne zameraný iba na reklamu a nasadzovanie reklamy do reklamnej siete - reklamné banery - billboardy internetu a re-marketing.

Chcete ponúknuť produkty alebo služby na internete formou reklamných bannerov? Chcete byť aktívny a prilákať na svoje web stránky nových návštevníkov? Chcete za pár eur dosiahnuť tisíce prezretí reklamy a zohnať nových návštevníkov? Stáva sa vám, že po prezretí nejakej stránky vás ich reklama "sleduje" ešte pár dní či týždňov a chcete použiť tento postup aj vy? Potom je tento kurz vhodný práve pre vás a naučíte sa na ňom všetko od základov až po pokročilé možnosti reklamnej siete Google Ads (AdWords) .
materiály, ktoré sú súčasťou kurzu: Tlačená prezentácia v cene kurzu
Aby ste sa v online marketingu nikdy nestratili -
Hodnotenie kurzu
Peter Hecht
lektor kurzu
Henrieta S.  - hodnotenie kurzu: 100%
Maximalne prinosny kurz zo startovacieho bodu 0 vedomosti o PPC mam po absolvovanii vsetkych styroch PPC kurzov vynikajuci prehlad a dostatocne vedomosti na zacatie tvorby vlastnych kampani pre moj projekt. Kurz je postaveny na mnozstve praktickych prikladov z praxe lektora a tiez z projektov na ktorych pracuju jednotlivi ucastnici kurzu. p. Hecht, je vyborny lektor, je vtipny, pohotovy a empaticky, vie si s lahkostou udrzat pozornost posluchacov. Velmi vsestranny, technicky zdatny ale zaroven aj velmi kreativny - reklamne slogany sype z rukava. Je vidiet dlhorocnu prax s online marketingom a zrucnost vo vyuzivani marketingovych kanalov v praxi.
Bezplatné opakovanie kurzu
Tento kurz môžete bezplatne opakovať, ak by ste kurz nezvládli na prvý raz.
Certifikovaný akreditovaný kurz
Sme akreditované školiace stredisko, certifikát získavate ihneď po kurze.
Všetko je v cene kurzu
Nemusíte si k nám nič nosiť, v cene kurzu sú materiály aj občerstvenie.

Termíny a cena kurzu Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing:

všetky termíny kurzov
Vysvetlivky a informácie

skupinové kurzy - tieto termíny sa realizujú ako skupinové od 2 účastníkov pre maximálne 12 účastníkov v našich učebniach, alebo živou on-line formou.
otvorený termín - tento termín kurzu je plánovaný a môžete sa prihlásiť, v tomto termíne budeme po naplnení kurz realizovať
garantovaný termín - na tento termín sú už prihlásení viacerí účastníci, kurz sa bude realizovať
online živý kurz - realizuje sa bez fyzického kontaktu prostrednístvom online výučby
denný kurz - kurz prebieha cez pracovný týždeň od 9:00 do 15:00
večerný kurz - kurz prebieha cez pracovný týždeň od 16:00 do 20:00
víkendový kurz - kurz prebieha v sobotu a v nedeľu od 9:00 do 14:00
zlavnený termín - na tento termín je aktálne zľava, ktorá sa može zrušiť alebo znížiť po dopredaní určitého počtu miest. Ak chcete získať zľavu, ponáhľajte sa!
Zľavnený garantovaný termín, -15%
Posledné voľné miesta

denný
30.09. - 30.09.
od stredy v Bratislave
Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA
viac
110,50 €
132,60 € s DPH
Otvorený termín

víkendový
začína 03.10.
od soboty v Bratislave
130,00 €
156,00 € s DPH
Otvorený termín

večerný
14.10. - 14.10.
od stredy v Bratislave
130,00 €
156,00 € s DPH
Otvorený termín

denný
04.11. - 04.11.
od stredy v Bratislave
130,00 €
156,00 € s DPH
Otvorený termín

víkendový
začína 07.11.
od soboty v Bratislave
130,00 €
156,00 € s DPH
Otvorený termín

večerný
18.11. - 18.11.
od stredy v Bratislave
130,00 €
156,00 € s DPH
Otvorený garantovaný termín

denný
09.12. - 09.12.
od stredy v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht
viac
130,00 €
156,00 € s DPH
Otvorený termín

víkendový
začína 12.12.
od soboty v Bratislave
130,00 €
156,00 € s DPH
Otvorený termín

večerný
23.12. - 23.12.
od stredy v Bratislave
130,00 €
156,00 € s DPH
Lektori uvedení pri kurzoch budú s najväčšou pravdepodobnosťou termín kurzu aj prednášať. Lektor sa však pri termíne kurzu môže zmeniť v prípade choroby, obsadenia alebo zmeny kurzu v danom termíne.

online kurz
Živé online kurzy

denný kurz - kurz prebieha online formou cez pracovný týždeň od 9:00 do 15:00
večerný kurz - kurz prebieha online formou cez pracovný týždeň od 16:00 do 20:00
víkendový kurz - kurz prebieha online formou v sobotu a v nedeľu od 9:00 do 14:00
Skupinové živé online kurzy sa realizujú v našej virtuálnej učebni s účastníkmi pripojenými online. Pre absolvovanie kurzu nebudete potrebovať nikam fyzicky chodiť, budete potrebovať bežný počítač, internetové pripojenie a minimálne mikrofón, ideálna je aj kameru, aby vás lektor videl – nie je to ale podmienka.

Ako to funguje?

Vy uvidíte lektora, jeho prezentáciu, výklad a lektor uvidí vašu prácu a pracovnú plochu, aby vás mohol viesť a usmerňovať pri praktických zadaniach a príkladoch.

Pripojenie do virtuálnej učebne je jednoduché a nebudete potrebovať žiadny špeciálny software, postačí Vám internetový prehliadač. Pripojenie a technické detaily s Vami pred kurzom prekonzultuje náš pracovník a pomôže Vám pripraviť Váš počítač na online kurz. Všetky študijné materiály sú pre Vás pripravené online.

denný termín
Skupinové denné termíny kurzu

prezenčný kurz realizujeme cez pracovný týždeň v našich učebniach od 9:00 do 15:00

Denný kurz sa realizuje v čase od 9:00 do 15:00 hod. Medzi 12:00 a 13:00 hod. je prestávka určená na obed. Počas dňa sú ešte 2 krátke prestávky na kávu, vodu, čaj a iné.

Denné kurzy sa realizujú v našich učebniach. Sú skupinové a otvárame ich už od 2 účastníkov pre maximálne 12 účastníkov (veľmi výnimočne viac), priemerný počet účastníkov na otvorených kurzoch je 4-5.

večerné termíny
Skupinové večerné termíny kurzu

prezenčný kurz realizujeme cez pracovný týždeň v našich učebniach od 16:00 do 20:00

Večerný kurz sa realizuje v čase od 16:00 do 20:00 hod. Približne okolo 18:00 hod. je kratučká prestávka na kávu, vodu, čaj a iné. K dispozícii je vám aj občerstvenie v podobe croissantov, čajového pečiva, prípadne čerstvé bagety.

Večerné kurzy sa realizujú v našich učebniach. Sú skupinové a otvárame ich už od 2 účastníkov pre maximálne 12 účastníkov (veľmi výnimočne viac), priemerný počet účastníkov na otvorených kurzoch je 4-5 účastníkov.

víkendové termíny
Skupinové víkendové termíny kurzu

prezenčný kurz realizujeme cez víkendy v našich učebniach od 9:00 do 14:00

Víkendový kurz sa realizuje v čase od 9:00 do 14:00 hod. iba v sobotu a v nedeľu podľa počtu dní trvania kurzu. Ak má kurz viac ako 2 dni, jeho trvanie sa rozloží na viacero víkendov.

Kurzy sú skupinové a otvárame ich už od 2 účastníkov pre maximálne 12 účastníkov (veľmi výnimočne viac), priemerný počet účastníkov na otvorených kurzoch je 4-5 účastníkov.

Cez víkend sú počas kurzu 3 kratučké prestávky na kávu, vodu, čaj a iné. K dispozícii je vám aj občerstvenie v podobe croissantov, čajového pečiva, prípadne čerstvé bagety. Hodinová prestávka na obed nie je plánovaná, no pokiaľ sa skupina s lektorom dohodne na obedovej prestávke - je možná.

individuálny počítačový kurz

Individuálny kurz a jeho termíny

Okrem skupinových kurzov vám ponúkame aj individuálne kurzy či konzultácie. Termín kurzu Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing si stanovíte podľa poteby a Vášho voľného času a my sa Vám pokúsime prispôsobiť.

cena individuálneho počítačového kurzu
Cena individuálneho termínu kurzu

Cena individuálneho vzdelávania je prirodzene vyššia ako cena skupinového školenia, pretože sa naše kapacity venujú iba Vám.

Cena za individuálny kurz Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing sa odvíja aj od toho, ako veľmi máme vo Vami vybranom termíne vyťažených lektorov, od jazyka výučby, od miesta konania kurzu a od jeho formy. Cenu Vám radi zašleme na základe Vašej požiadavky.

Chcete tento kurz iba pre seba?
Nevyhovuje Vám skupinové vzdelávanie?

Aj tento kurz Vám vieme ponúknuť ako individálny. Individuálny kurz znamená, že lektor sa bude venovať iba Vám a môžete si upravovať učebnú kurzu osnovu v rámci dĺžky kurzu podľa potreby.

Výhody a možnosti individuálneho kurzu Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing

forma kurzu: online, denná, večerná, víkendová, iná
termín kurzu: môžete si vybrať
miesto kurzu: prezenčne u nás, u vás vo firme
angličtina a nemčina za príplatok je možná
možnosť realizovať kurz živou online formou
môžete sa pýtať na Vaše konkrétne problémy a otázky
lektor sa prispôsobí Vášmu vnímaniu a prispôsobí tempo výučby Vám
lektor môže vysvetľovať a prezentovať na Vašich príkladoch

Zaujala Vás táto ponuka?
Máte záujem o tento kurz v individuálnej forme?

Firemné uzatvorené termíny

Aj tento kurz vieme uzatvoriť a realizovať iba pre vašu firmu. Od troch účastníkov sa nemusíte zaradiť do skupín, ale pripravíme vám uzatvorený vlastný termín kurzu, ktorý si navrhnete a to kdekoľvek na Slovensku. Kurz zrealizujeme v našich počítačových učebniach alebo u vás na našich počítačoch.


Cena uzatvoreného terminu kurzu pre vašu spoločnosť

Cena sa určuje podľa miesta školenia, formy školenia a odvíja sa od počtu účastníkov a pripadnej modifikácie dĺžky alebo obsahu kurzu.

Cena za uzatvorený kurz Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing sa odvíja aj od toho, ako veľmi máme vo Vami vybranom termíne vyťažených lektorov, od jazyka výučby, od miesta konania kurzu a od jeho formy. Cenu Vám radi zašleme na základe Vašej požiadavky.

Chcete tento kurz iba pre seba a vašich kolegov?
Nevyhovuje vám otvorený kurz?

Aj kurz Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing vám vieme ponúknuť vo forme firemného vzdelávania. Táto forma je vhodná, ak chcete prihlásiť viac ako 3 osoby a prajete si kurz uzatvoriť iba pre seba a pre vašich kolegov. S termínmi kurzu sa vám prispôsobíme v maximálnej možnej miere a lektor sa bude venovať iba vašej skupine, môžete si aj upravovať učebnú osnovu kurzu podľa potreby.

Výhody a možnosti firemného uzatvoreného kurzu

termín kurzu: môžete si navrhnúť
miesto kurzu: u nás alebo u vás vo firme
kdekoľvek na Slovesnku, prídeme za vami aj s technikou
angličtina, nemčina za príplatok je možná
možnosť realizovať kurz živou online formou
možnosť kurz skrátiť, predĺžiť alebo upraviť osnovu kurzu
lektor sa prispôsobí tempu skupiny
pomôžeme vám s rozdelením účastníkov do skupin podľa úrovne prostredníctvom on-line testov
komplexné zastrešenie vzdelávania od analýzy vedomostí a plánovania vzdelávacích aktivít, až po samotnú realizáciu kurzov

Pri firemných otvorených termínoch môžete využiť skupinové zľavy:
skupina od troch účastníkov: ZĽAVA 10%,
skupina od piatich účastníkov: ZĽAVA 15%,
skupina od ôsmich účastníkov: ZĽAVA 25%
skupina od 10 účastníkov na skupinu – zľava na vyžiadanie

Zaujala vás ponuka?
Máte záujem o uzatvorený kurz pre vašu firmu?

Napíšte nám Vašu predstavu a my Vám obratom zašleme nielen cenovú ponuku, ale aj referencie a profily lektorov. Môžeme Vám pripraviť aj školenie na mieru, zložiť učebnú osnovu z viacerých kurzov.

vlastný termín kurzu

Mám záujem o vlastný termín

My sme tu v prvom rade pre Vás a ak vám nevyhovuje žiaden skupinový termín kurzu - ani denný, večerný, víkendový a dokonca ani živý online termímn, kontaktujte nás. Nájdeme pre Vás riešenie.

Navrhnite si vlastný termín kurzu

U nás kurzy neotvárame podľa toho, ako to vyhovuje nám, ale v prvom rade podľa toho, ako to vyhovuje vám. Naše otvorené skupinové terminy kurzov sú predovšetkým zrkadlom vašich potrieb, teda potrieb našich zákazníkov.

Ak vám nevyhovuje žiadny skupinový termín kurzu - denný, večerný, víkendový a dokonca ani živý online kurz - napíšte nám. Preveríme možnosti a pokiaľ budeme mať voľné kapacity a učebne, Váš termín vyhlásime za verejný. Všetci sa prispôsobíme Vám.

Výhody a možnosti vlastného termínu

návrh termínu je bezplatný
od jednej osoby
pre firmy aj pre jednotlivcov
ideálna možnosť pri dlhodobom plánovaní kurzov v balíku
forma termínu: denná, večerná, víkendová, online živý kurz
obratom preverujeme naše kapacity a dáme Vám vedieť, aké sú možnosti
všetci sa prispôsobujú Vám a Vášmu kalendáru

Zaujala vás ponuka?
Máte záujem o vlastný termín kurzu?

Napíšte nám do správy Vašu predstavu a my Vám obratom odpíšeme.

Nevyhovuje Vám žiadny termín ani miesto?

Sme tu pre Vás aj mimo bežných otvorených termínov či už pre jednotlivca alebo pre firemné skupiny. Vieme Vám ponúknuť individuálny kurz alebo pripraviť skupinový termín podľa Vašej potreby. Vyberte si, ako Vám môžme pomôcť s termínom pre tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing .

Aktivujte si strážneho psa - posielanie nových termínov priamo na Váš e-mail

Strážny pes

Aktivovať stráženie

Otvoríme nový skupinový termín, ktorý Vám bude vyhovovať

Vlastný termín

Vyžiadať vlastný termín

Ponúkneme Vám uzatvorený termín pre väčšiu skupinu u nás alebo u Vás vo firme

Firemný termín

Mám záujem

Učebná osnova počítačového školenia
Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing

  • Úvod do banerovej reklamy
    • Čo je to banerová reklama
    • Reklamné systémy na Slovnsku
    • Rozdiel medzi Facebook reklamou a Google Ads (AdWords) 
    • Aktívna vs. pasívna reklama
    • Vnímanie banerovej reklamy
  • Ako na dokonalú banerovú reklamu
    • Kde sa budú banery zobrazovať
    • Nakupovanie z banerov
    • Landing page alebo vstupné stránky
  • Ako má vyzerať dokonalá vstupná stránka
    •  Najčastejšie chyby pri vstupných stránkach
    •  nemýľme si aktívny predaj a pasívnou ponukou
    •  dokonalá vstupná stránka
    •  chytiť a nepustiť
    •  miera odchodu alebo meranie dobrej vstupnej stránky
  • Možnosti reklamných sietí Google Adwords a opakovanie
    • Vyhľadávacia sieť
    • Reklamná, obsahová sieť
    • Remarketingová sieť
    • Video reklama
    • PPC sieť Google Adwords
  • Možnosti reklamy
    • reklamné siete a ich rozdiely
    • základná cenotvorba
    • konkurencia a správne plánovanie
  • Základy tvorenia úspešnej banerovej reklamy
    • model ADAM a AIDA
    • cieľová skupina
    • výber vhodnej reklamy
    • aké reklamy sa ľudom páčia
    • formát reklamy
    • druhy reklamy
    • rozdiely textov v reklamnej a zobrazovacej sieti
  • Technická časť alebo ako na prípravu grafických bannerov
    • formáty a veľkosti
    • flash
    • html5
    • grafická reklama
    • tvorba grafických bannerov
      • statické bannery
      • animované bannery
    • textová reklama
    • responzívna reklama
  • Tvoríme vlastné bannery
    • základom je nápad
    • počet prvkov v reklame
    • doporučené rozloženie
    • jednoduchý on-line kresliaci nástroj na tvorbu bannerov
    • vlastná tvorba Adobe Photoshop, Adobe Animate a Google Webdesigner
  • Cielenie - komu sa bude reklama zobrazovať
    • správny výber cielenia
    • možnosti cielenia v Google Adwords pre obsahovú sieť
    • strategické rozhodovanie
  •  ako môžem cieliť a výhody či nevýhody jednotlivých systémov
    • kľúčové slová a ich výber
    • téma webstránky
    • záujem cieľovej skupiny
    • remarketingové zoznamy
    • umiestnenie
    • ostatné - vek, pohlavie, stav ...
  • Ako sa kombinujú cielenie
    •  ako môžem zacieliť na viacero možností
    •  ako sa rozhodnem správne
    •  A/B testovanie cielenia
    •  tvorba reklamných skupín
    •  úprava cielenia
  • Automatické grafické reklamy podľa predlohy
    • navrhovací nástroj priamo v Adwords
    • ako sa tvoria animované grafické banery bez základov grafiky a bez znalostí animácie
    •  vkladanie vlastnej grafiky
    •  nasadenie banera do systému
  • Pridávame reklamu do systému
    • výber reklamnej siete
    • nastavenie cieľov
      • povedomie
      • ovplyvňovanie
      • akcia
    • cenotvorba
    • jazyk a región
    • plánovanie reklamy
    • zariadenia
    • cena za klik
    • skóre kvality
    • cieľová adresa
  • Práca s inzerátmi a s reklamou
    • vkladanie inzerátov
    •  počet inzerátov
    • formát inzerátov
    •  grafické a textové inzeráty
  • Správa reklamy, štatistika a analýza
    •  čo znamená dobrá reklama
    •  videnia reklamy
    • miera prekliku a CTR
    •  cena za klik
    •  cena konkurencie
    •  pozícia reklamy
    •  ľudia a ich štatistika
  • Remarketingová reklama
    • čo sú to remarketingové kampane
    • možnosti remarketingu
    • čo budem potrebovať na fungujúci remarketing
    •  statická remarketingová reklama a dynamický remarketing - rozdiely
    • remarketing a konkurencia alebo ako byť prvý v remarketingu
    • pridávanie remarketingovej značky
    • remarketingové zoznamy a ich tvorba
    • Google Analytics a budovanie publika a zoznamov
    • prehľad a nastavenie vlastných zoznamov
    • rozdiel medzi bežnou a remarketingovou kampaňou
    • spájanie kampaní
    • nasadzovanie remarketingovej kampane
    • ciele a konverzie
  • Diskusia a praktické cvičenia

Výstupné vedomosti po kurze / školení:

Výstupom kurzu PPC kampaní III. - reklamá sieť a remarketing (kurz Google AdWords III.) je absolútna praktická aj teoretická znalosť problematiky nasadzovania grafických, ale aj textových reklám v reklamnej sieti Google Adwords a remarketingu.

Naši lektori tohto kurzu - zistite, kto Vás bude učiť

Peter Hecht
Peter Hecht
Hodnotenie lektora 98,46% spokojnosť

Peťo je lektorom od vzniku spoločnosti. Jeho hlavným zameraním je programovanie web stránok, grafika a internetový marketing. Má na svedomí vzhľad našich web stránok, je zároveň marketingovým riaditeľom spoločnosti. Okrem toho, že navrhuje, programuje a tvorí pre IT Learning, konzultuje témy ohľadom online marketingu aj pre iné spoločnosti. Nebojí sa na kurzoch podeliť o svoje praktické skúsenosti a know-how.
Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA
Ing. Roman Hruška, LL.M., MBA
Hodnotenie lektora 99,32% spokojnosť

Roman je špecialista na digitálny marketing a reklamu a venuje sa hlavne Google Ads. Je certifikovaný partner Googlu, má množstvo certifikátov a hlavne pratické skúsenosti. Pracoval v rôznych pracovných oblastiach od obchodníka až po vrcholový manažment, napríklad v oblasti telefonického alebo priameho predaja. V posledných rokoch sa intenzívne venuje podnikateľskej činnosti v oblasti obchodu a medzinárodného obchodu. Roman má obrovské skúsenosti, ktoré je pripravený odovzdávať na plný úväzok.

Posledné komentáre účastníkov, ktorí už absolvovali tento kurz

Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing od roku 2008 u nás absolvovalo už približne 262 účastníkov. Hodnotenia a reakcie sa zobrazujú iba z vyplnených hodnotení od roku 2014.
zobrazených komentárov: 50 z celkového počtu 78 priemerné hodnotenie: 99,30%
Michal T.
09.03.2020

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing
Kurz splnil všetky moje očakávania, dozvedel som sa mnoho užitočných vecí na zlepšenie. Kurz určite odporúčam každému, kto sa chce v tejto problematike zlepšiť. Lektor nám odovzdal cenné rady a skúsenosti, odpovedal na všetky otázky a podrobne vysvetlil problematiku.
Zuzana P.
20.11.2019

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing
Zaujala ma téma remarketingu, ktorej sme sa venovali počas školenia. Ku koncu školenia mi už nestačili papiere v prezentácii na písanie poznámok, toľko nových informácii tam bolo. Niet čo dodať, jednoducho profík.
Marcela H.
24.10.2019

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing
Zo všetkých kurzov z oblasti GoogleAds sa mi najviac páčil tento :) Trpezlivý, zábavný a skvelý lektor. Veľmi mi pomohol zorientovať sa v problematike za veľmi krátky čas.. Je vidno, že pán Hecht tým doslova žije a zo všetkých kurzov z GoogleAds sa mi najviac páčil tento. Ukázal nám množstvo príkladov, ukázal nám ako bannerovú reklamu robiť správne a hlavne poctivo. Vedomosti určite človek využije pri práci alebo pri svojom podnikaní. Pre malých a stredných podnikateľov sú tieto kurzy určite veľmi skvelé investované peniaze. Skvelá organizácia kurzov, výber termínov, chutné občerstvenie, skvelý a veľký výber čajov
Lukáš L.
28.09.2019

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing
p. HECHT je skvelý lektor , v tejto oblasti som mal už informácie , ale on mi ukázal ako to robiť efektívnejšie a lepšie. Ďakujem Skvelý lektor
Klaudia B.
14.03.2019

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing
som velmi spokojná, splnilo to moje očakávania. má svojský humor, a rád sa zapája do politiky, ale mne to nevadilo :-) bol fajn
Michaela H.
10.10.2018

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Denisa P.
27.07.2018

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing
Skvelý kurz, akurát by som sa venovala este o nieco dlhsie remarketingu. Takto sme nan mali iba posledných 20minut. Spokojná. Super organizacia aj kava, ako obcerstvenie by som niekedy dala ovocie.
Henrieta S.
19.03.2018

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing
Maximalne prinosny kurz zo startovacieho bodu 0 vedomosti o PPC mam po absolvovanii vsetkych styroch PPC kurzov vynikajuci prehlad a dostatocne vedomosti na zacatie tvorby vlastnych kampani pre moj projekt. Kurz je postaveny na mnozstve praktickych prikladov z praxe lektora a tiez z projektov na ktorych pracuju jednotlivi ucastnici kurzu. p. Hecht, je vyborny lektor, je vtipny, pohotovy a empaticky, vie si s lahkostou udrzat pozornost posluchacov. Velmi vsestranny, technicky zdatny ale zaroven aj velmi kreativny - reklamne slogany sype z rukava. Je vidiet dlhorocnu prax s online marketingom a zrucnost vo vyuzivani marketingovych kanalov v praxi.
Miloš B.
12.03.2018

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing
Pán Hecht je extra trieda, veľmi priateľský so zmyslom pre humor. Dokáže Vás udržať sústredených počas celého dňa bez toho, aby to bolo nútené. Výborný lektor ! Všetko mi vyhovovalo a nemám čo vytknúť. Už sa teším na ďalšie kurzy, ktoré som si objednal.
Viktória G.
26.10.2017

hodnotenie lektora:
95%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing
Vedela som, že nie som v obraze, čo sa týka PPC a pod. , ale toto ma dostalo. Sú to machry! Je to odborník a navyše z praxe! Dobrý tím ľudí sa tam zišiel , hodnotím individuálny prístup k študentom a ochotu vyjsť v ústrety.
Stanislava Š.
25.10.2017

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Veronika T.
13.08.2017

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Jozef V.
10.06.2017

hodnotenie lektora:
95%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Zuzana O.
30.05.2017

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing
Opat skvely kurz, velmi prinosny. Teoria spojena praxou. nielen praca v Adwords, ale aj tipy a triky ako spravne cielit ks, zaujem, tema, nakup - super dakujem.
Lenka N.
03.05.2017

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Lucia D.
03.05.2017

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing
Pri výbere kurzu boli vaše asistentky ochotné, ponúkli mi možnosť sa s lektorom porozprávať a to rozhodlo pri výbere. Ďakujem. Oceňujem možnosť kávičky a koláčiku Seven days - túto možnosť nevyuzivam, nakoľko koláčiky sú moc sladké ;) Páči sa mi,že lektor má vždy pripravené materiály pre študentov - pero, blok, prezentácia.
Soňa K.
10.04.2017

hodnotenie lektora:
95%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing
Kurz je výborný len škoda, že ten čas tam rýchlo ubehne :D stále sa mi zdá, že málo viem a potrebujem sa učiť. Veľmi dobrý lektor z praxe, vie vysvetliť aj poradiť, odporúčam. Teším sa na ďalšie. Lektori sú výborní, aj Peter aj Tibor sú odborníci vo svojom fachu. Verím, že všetky poznatky, ktoré som nadobudla budú naozaj prínosné a účinné v praxi pod mojim vedením :)
Lucia S.
07.04.2017

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing
Prijemnu a kvalifikovany ucitel z praxe, ktory vie o com hovori a pritom vedie hodinu, tak, ze je zaujimava a prakticka s kopou extra humoru, takze tych par hodin ubehne, ani sa clovek nenazda ako :)
Martina P.
07.04.2017

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing
Veľmi oceňujem ochotu vysvetliť každému aj zdanlivo nepochopiteľné najmä na konkrétnych príkladoch. Lektor je naozaj profesionál, školenie vedie dynamicky a pútavo a hlavne všetko prepája hneď s praxou. Kurz by som odporučila aj tým, čo si myslia, že už sú v AdWordse a Analyticse dobrí, určite nájdu kopec nových a zaujímavých info.
Miroslav C.
11.03.2017

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Jaroslav J.
10.03.2017

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing
Kurz a ani lektor opäť nesklamali. Svižné, dynamické, profesionálne. Budem sa tešiť na ďalšie vzdelávanie v IT Learning-u.


U nás si nekupujete iba kurz,
ponúkame Vám komplexné vzdelávanie

Ak nám na niečom naozaj maximálne záleží, tak je to Vaša spokojnosť a tej sa sanžíme všetko prispôsobiť. Nechceme Vám ponúknuť iba kurz, na ktorý prídete a odídete, ale už 12. rok ponúkame komplexné a garantované vzdelávanie.
V cene tohto kurzu máte nasledovné výhody:
garancia spokojnosti, ak nebudete spokojný, vrátime Vám peniaze
tento kurz môžete zadarmo opakovať po absolvovaní
v cene kurzu máte materiály a písacie potreby
špičkové, moderné učebne a kvalifikovaní lektori z praxe
bohaté občerstvenie, kvalitná káva, čaje, voda a rôzne nápoje


Máte otázky, alebo sa chcete prihlásiť?

Získajte ďalšie informácie ohľadom počítačového kurzu Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing a zavolajte nám, alebo nám napíšte nám správu cez kontaktný formulár.

Sme tu pre Vás od 8:00 do 20:00
poradenstvo, objednávky a informácie: 02/4920 3080
e-mailový kontakt: info@itlearning.sk


Zaujal Vás tento počítačový kurz? Chcete sa prihlásiť na kurz a potrebujete pomôcť? Chcete sa poradiť pred nástupom na kurz s lektorom? Radi Vám zodpovieme Vaše otázky ohľadom kurzu Tvorba úspešných bannerových PPC kampaní III. - bannerová reklama v Google Ads (AdWords) - obsahová sieť a remarketing, prihlásime Vás na kurz, alebo Vám poradíme vybrať si vhodné metodické riešenie pre Vás alebo Vašu firmu.