Kurz Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých

Kurz Google Ads IV.
workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých

Výhodné balíky kurzov 2
tento kurz sa nachádza vo výhodných balíkoch,
môžete ušetriť až 985,80 €
Najbližší termín
Peter Hecht Najlepší termín kurzu denný kurz
04.11.2020
denný kurz živý online kurz
prednáša: Peter Hecht
Cena: 130,00 € bez DPH
Objednať tento termín
Zobraziť všetky termíny (5)
Dĺžka kurzu / počítačového školenia
dĺžka kurzu
1 deň
Cena kurzu / počítačového školenia
cena kurzu bez zliav
130,00 € bez DPH
156,00 € s DPH
Otvorených termínov kurzu / školenia
otvorených termínov:
skupinové: 5
Zľavnená cena kurzu / počítačového školenia
lastminute zľava
nie je
Hotnotenia kurzu / počítačového školenia
hodnotenia účastníkov
priemerne 100,00 %
Miesto kurzu
Miesta otvorených kurzov:
Bratislava - centrum

Anotácia, popis kurzu:

akreditované a certifikované školiace stredisko - garancia spokojnosti - opakovanie kurzu zdarma

Máte spustené PPC kampane vo vyhľadávači? Fungujú, ale chcete aby fungovali lepšie alebo minimálne rovnako ale za nižšie náklady? Zoptimalizujte ich spoločne s lektorom na našom praktickom workshope.

PPC kampane vo vyhľadávači sa v najhoršom prípade robia dva krát. Prvý krát sa nastavia a druhý krát sa optimalizujú a to presne budeme spoločne robiť. Pozrieme sa na dobré slová, na miery preklikov, vyhodnotíme spoločne konverzie, pozrieme si podrobne hľadané výrazy, miery odchodov, porovnáme sa s konkurenciou, budeme prepínať kampane z automatického režimu do manuálneho režimu, skontrolujeme rozšírenia, prejdeme atribúciu konverzií a prejdeme si slovo za slovom vo vašej aktívnej kampani. Nájdeme spoločne to, čo funguje a to čo nefunguje pre ušetrenie vypneme. Budeme na seba prísny a pochopíme správanie návštevníkov. Či už Vám robila reklamy agentúra, alebo ste sami autorom, dokonale sa vyhráme s nastavením jednej, či dvoch kampaní.

Tento kurz nie je určený pre začiatočníkov ale pre tých, čo majú svoje kampane vo vyhľadávacej sieti spustené aspoň zopár dní. Ideálne by bolo, ak ste ich robili sami a ešte lepšie by bolo, ak ste absolventom našich kurzov, ale nie je to podmienka. Podmienkou pre úspešné absolvovanie je, aby ste mali aktívny účet, funkčné kampane aspoň v automatickom režime – maximalizácia kliknutia. Opravy a optimalizáciu budeme robiť spoločne krok za krokom a po kurze Vám nebude robiť problém ostatné kampane už optimalizovať aj doma či v práci. To, čo investujete do kurzu a vzdelávania sa Vám do pár dní môže vrátiť na kredite v Google Ads a tým máte defacto kurz úplne zadarmo.

Na kurze sa preberá aj teória práce a komunikácie s agentúrou z oboch pohľadov. Buď ste alebo budete agentúrou Vy a teda Vás naučíme ako sa správne starať o zákazníkov prípadne ako dávať prístup na čítanie a správu účtu agentúre.

Kurz sa nesie v duchu postupností a krokov, ktoré získate nie len v tlačenej prezentácii a odbornom kvalifikovanom výklade podloženom praxou ale aj v názorných ukážkach. Na 7mich bodoch, ktoré môžete sami po kurze opakovať sa naučíme optimalizovať a vyhodnocovať. Budeme ich robť prakticky, spolu a pomaly.

Lektor kurzu bude pracovať so skupinou, moderovať situáciu podľa potreby a podľa vašich podnikateľských zámerov. Preto je každý kurz unikátny.
Hodnotenie kurzu
Peter Hecht
lektor kurzu
Diana H. - hodnotenie kurzu: 100%
Kurz splnil plne moje ocakavania. To som som prosila agenturu aby zmenili som psravila na kurze za hodinku, to co mi tvrdili ze je tam ma byt tak nebolo a Peto mi poradil ako to opravil. Vyladene, odskusane, usetrene. Uy teraz sa tesim na dalsie kurzy. Je to smutme, ze musim kontstatovat ze co si sama neurobim to nemam ale je to tak. Vyborne kafe na chodbe.
Bezplatné opakovanie kurzu
Tento kurz môžete bezplatne opakovať, ak by ste kurz nezvládli na prvý raz.
Certifikovaný akreditovaný kurz
Sme akreditované školiace stredisko, certifikát získavate ihneď po kurze.
Všetko je v cene kurzu
Nemusíte si k nám nič nosiť, v cene kurzu sú materiály aj občerstvenie.

Termíny a cena kurzu Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých:

všetky termíny kurzov
Vysvetlivky a informácie

skupinové kurzy - tieto termíny sa realizujú ako skupinové od 2 účastníkov pre maximálne 12 účastníkov v našich učebniach, alebo živou on-line formou.
otvorený termín - tento termín kurzu je plánovaný a môžete sa prihlásiť, v tomto termíne budeme po naplnení kurz realizovať
garantovaný termín - na tento termín sú už prihlásení viacerí účastníci, kurz sa bude realizovať
online živý kurz - realizuje sa bez fyzického kontaktu prostrednístvom online výučby
denný kurz - kurz prebieha cez pracovný týždeň od 9:00 do 15:00
večerný kurz - kurz prebieha cez pracovný týždeň od 16:00 do 20:00
víkendový kurz - kurz prebieha v sobotu a v nedeľu od 9:00 do 14:00
zlavnený termín - na tento termín je aktuálne zľava, ktorá sa može zrušiť alebo znížiť po dopredaní určitého počtu miest. Ak chcete získať zľavu, ponáhľajte sa!
Otvorený garantovaný termín

denný
04.11. - 04.11.
od stredy živý online kurz
Peter Hecht Peter Hecht
viac
130,00 €
156,00 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
Otvorený termín

víkendový
začína 14.11.
od soboty v Bratislave
130,00 €
156,00 € s DPH
Otvorený termín

večerný
23.11. - 23.11.
od pondelka v Bratislave
130,00 €
156,00 € s DPH
Otvorený garantovaný termín

denný
14.12. - 14.12.
od pondelka v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht
viac
130,00 €
156,00 € s DPH
Otvorený termín

víkendový
začína 19.12.
od soboty v Bratislave
130,00 €
156,00 € s DPH
Lektori uvedení pri kurzoch budú s najväčšou pravdepodobnosťou termín kurzu aj prednášať. Lektor sa však pri termíne kurzu môže zmeniť v prípade choroby, obsadenia alebo zmeny kurzu v danom termíne.

online kurz
Živé online kurzy

denný kurz - kurz prebieha online formou cez pracovný týždeň od 9:00 do 15:00
večerný kurz - kurz prebieha online formou cez pracovný týždeň od 16:00 do 20:00
víkendový kurz - kurz prebieha online formou v sobotu a v nedeľu od 9:00 do 14:00
Skupinové živé online kurzy sa realizujú v našej virtuálnej učebni s účastníkmi pripojenými online. Pre absolvovanie kurzu nebudete potrebovať nikam fyzicky chodiť, budete potrebovať bežný počítač, internetové pripojenie a minimálne mikrofón, ideálna je aj kameru, aby vás lektor videl – nie je to ale podmienka.

Ako to funguje?

Vy uvidíte lektora, jeho prezentáciu, výklad a lektor uvidí vašu prácu a pracovnú plochu, aby vás mohol viesť a usmerňovať pri praktických zadaniach a príkladoch.

Pripojenie do virtuálnej učebne je jednoduché a nebudete potrebovať žiadny špeciálny software, postačí Vám internetový prehliadač. Pripojenie a technické detaily s Vami pred kurzom prekonzultuje náš pracovník a pomôže Vám pripraviť Váš počítač na online kurz. Všetky študijné materiály sú pre Vás pripravené online.

denný termín
Skupinové denné termíny kurzu

prezenčný kurz realizujeme cez pracovný týždeň v našich učebniach od 9:00 do 15:00

Denný kurz sa realizuje v čase od 9:00 do 15:00 hod. Medzi 12:00 a 13:00 hod. je prestávka určená na obed. Počas dňa sú ešte 2 krátke prestávky na kávu, vodu, čaj a iné.

Denné kurzy sa realizujú v našich učebniach. Sú skupinové a otvárame ich už od 2 účastníkov pre maximálne 12 účastníkov (veľmi výnimočne viac), priemerný počet účastníkov na otvorených kurzoch je 4-5.

večerné termíny
Skupinové večerné termíny kurzu

prezenčný kurz realizujeme cez pracovný týždeň v našich učebniach od 16:00 do 20:00

Večerný kurz sa realizuje v čase od 16:00 do 20:00 hod. Približne okolo 18:00 hod. je kratučká prestávka na kávu, vodu, čaj a iné. K dispozícii je vám aj občerstvenie v podobe croissantov, čajového pečiva, prípadne čerstvé bagety.

Večerné kurzy sa realizujú v našich učebniach. Sú skupinové a otvárame ich už od 2 účastníkov pre maximálne 12 účastníkov (veľmi výnimočne viac), priemerný počet účastníkov na otvorených kurzoch je 4-5 účastníkov.

víkendové termíny
Skupinové víkendové termíny kurzu

prezenčný kurz realizujeme cez víkendy v našich učebniach od 9:00 do 14:00

Víkendový kurz sa realizuje v čase od 9:00 do 14:00 hod. iba v sobotu a v nedeľu podľa počtu dní trvania kurzu. Ak má kurz viac ako 2 dni, jeho trvanie sa rozloží na viacero víkendov.

Kurzy sú skupinové a otvárame ich už od 2 účastníkov pre maximálne 12 účastníkov (veľmi výnimočne viac), priemerný počet účastníkov na otvorených kurzoch je 4-5 účastníkov.

Cez víkend sú počas kurzu 3 kratučké prestávky na kávu, vodu, čaj a iné. K dispozícii je vám aj občerstvenie v podobe croissantov, čajového pečiva, prípadne čerstvé bagety. Hodinová prestávka na obed nie je plánovaná, no pokiaľ sa skupina s lektorom dohodne na obedovej prestávke - je možná.

individuálny počítačový kurz

Individuálny kurz a jeho termíny

Okrem skupinových kurzov vám ponúkame aj individuálne kurzy či konzultácie. Termín kurzu Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých si stanovíte podľa poteby a Vášho voľného času a my sa Vám pokúsime prispôsobiť.

cena individuálneho počítačového kurzu
Cena individuálneho termínu kurzu

Cena individuálneho vzdelávania je prirodzene vyššia ako cena skupinového školenia, pretože sa naše kapacity venujú iba Vám.

Cena za individuálny kurz Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých sa odvíja aj od toho, ako veľmi máme vo Vami vybranom termíne vyťažených lektorov, od jazyka výučby, od miesta konania kurzu a od jeho formy. Cenu Vám radi zašleme na základe Vašej požiadavky.

Chcete tento kurz iba pre seba?
Nevyhovuje Vám skupinové vzdelávanie?

Aj tento kurz Vám vieme ponúknuť ako individálny. Individuálny kurz znamená, že lektor sa bude venovať iba Vám a môžete si upravovať učebnú kurzu osnovu v rámci dĺžky kurzu podľa potreby.

Výhody a možnosti individuálneho kurzu Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých

forma kurzu: online, denná, večerná, víkendová, iná
termín kurzu: môžete si vybrať
miesto kurzu: prezenčne u nás, u vás vo firme
angličtina a nemčina za príplatok je možná
možnosť realizovať kurz živou online formou
môžete sa pýtať na Vaše konkrétne problémy a otázky
lektor sa prispôsobí Vášmu vnímaniu a prispôsobí tempo výučby Vám
lektor môže vysvetľovať a prezentovať na Vašich príkladoch

Zaujala Vás táto ponuka?
Máte záujem o tento kurz v individuálnej forme?

Firemné uzatvorené termíny

Aj tento kurz vieme uzatvoriť a realizovať iba pre vašu firmu. Od troch účastníkov sa nemusíte zaradiť do skupín, ale pripravíme vám uzatvorený vlastný termín kurzu, ktorý si navrhnete a to kdekoľvek na Slovensku. Kurz zrealizujeme v našich počítačových učebniach alebo u vás na našich počítačoch.


Cena uzatvoreného terminu kurzu pre vašu spoločnosť

Cena sa určuje podľa miesta školenia, formy školenia a odvíja sa od počtu účastníkov a pripadnej modifikácie dĺžky alebo obsahu kurzu.

Cena za uzatvorený kurz Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých sa odvíja aj od toho, ako veľmi máme vo Vami vybranom termíne vyťažených lektorov, od jazyka výučby, od miesta konania kurzu a od jeho formy. Cenu Vám radi zašleme na základe Vašej požiadavky.

Chcete tento kurz iba pre seba a vašich kolegov?
Nevyhovuje vám otvorený kurz?

Aj kurz Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých vám vieme ponúknuť vo forme firemného vzdelávania. Táto forma je vhodná, ak chcete prihlásiť viac ako 3 osoby a prajete si kurz uzatvoriť iba pre seba a pre vašich kolegov. S termínmi kurzu sa vám prispôsobíme v maximálnej možnej miere a lektor sa bude venovať iba vašej skupine, môžete si aj upravovať učebnú osnovu kurzu podľa potreby.

Výhody a možnosti firemného uzatvoreného kurzu

termín kurzu: môžete si navrhnúť
miesto kurzu: u nás alebo u vás vo firme
kdekoľvek na Slovesnku, prídeme za vami aj s technikou
angličtina, nemčina za príplatok je možná
možnosť realizovať kurz živou online formou
možnosť kurz skrátiť, predĺžiť alebo upraviť osnovu kurzu
lektor sa prispôsobí tempu skupiny
pomôžeme vám s rozdelením účastníkov do skupin podľa úrovne prostredníctvom on-line testov
komplexné zastrešenie vzdelávania od analýzy vedomostí a plánovania vzdelávacích aktivít, až po samotnú realizáciu kurzov

Pri firemných otvorených termínoch môžete využiť skupinové zľavy:
skupina od troch účastníkov: ZĽAVA 10%,
skupina od piatich účastníkov: ZĽAVA 15%,
skupina od ôsmich účastníkov: ZĽAVA 25%
skupina od 10 účastníkov na skupinu – zľava na vyžiadanie

Zaujala vás ponuka?
Máte záujem o uzatvorený kurz pre vašu firmu?

Napíšte nám Vašu predstavu a my Vám obratom zašleme nielen cenovú ponuku, ale aj referencie a profily lektorov. Môžeme Vám pripraviť aj školenie na mieru, zložiť učebnú osnovu z viacerých kurzov.

vlastný termín kurzu

Mám záujem o vlastný termín

My sme tu v prvom rade pre Vás a ak vám nevyhovuje žiaden skupinový termín kurzu - ani denný, večerný, víkendový a dokonca ani živý online termímn, kontaktujte nás. Nájdeme pre Vás riešenie.

Navrhnite si vlastný termín kurzu

U nás kurzy neotvárame podľa toho, ako to vyhovuje nám, ale v prvom rade podľa toho, ako to vyhovuje vám. Naše otvorené skupinové terminy kurzov sú predovšetkým zrkadlom vašich potrieb, teda potrieb našich zákazníkov.

Ak vám nevyhovuje žiadny skupinový termín kurzu - denný, večerný, víkendový a dokonca ani živý online kurz - napíšte nám. Preveríme možnosti a pokiaľ budeme mať voľné kapacity a učebne, Váš termín vyhlásime za verejný. Všetci sa prispôsobíme Vám.

Výhody a možnosti vlastného termínu

návrh termínu je bezplatný
od jednej osoby
pre firmy aj pre jednotlivcov
ideálna možnosť pri dlhodobom plánovaní kurzov v balíku
forma termínu: denná, večerná, víkendová, online živý kurz
obratom preverujeme naše kapacity a dáme Vám vedieť, aké sú možnosti
všetci sa prispôsobujú Vám a Vášmu kalendáru

Zaujala vás ponuka?
Máte záujem o vlastný termín kurzu?

Napíšte nám do správy Vašu predstavu a my Vám obratom odpíšeme.

Nevyhovuje Vám žiadny termín ani miesto?

Sme tu pre Vás aj mimo bežných otvorených termínov či už pre jednotlivca alebo pre firemné skupiny. Vieme Vám ponúknuť individuálny kurz alebo pripraviť skupinový termín podľa Vašej potreby. Vyberte si, ako Vám môžme pomôcť s termínom pre kurz Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých.

Aktivujte si strážneho psa - posielanie nových termínov priamo na Váš e-mail

Strážny pes

Aktivovať stráženie

Otvoríme nový skupinový termín, ktorý Vám bude vyhovovať

Vlastný termín

Vyžiadať vlastný termín

Ponúkneme Vám uzatvorený termín pre väčšiu skupinu u nás alebo u Vás vo firme

Firemný termín

Mám záujem

Učebná osnova počítačového školenia
Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých

  • Zopakovanie na úvod
    • Ako sa nasadzujú kampane
    • Správanie sa a psychológia návštevníka
    • Ako vyberám kľúčové slová
    • Plánovač kľúčových slov
    • Ako má vyzerať moja landing page pre PPC kampaň
    • Automat: Maximalizácia kliknutí a výška denného kreditu
    • Kampane v automate vs. Manuálny režim platby za klik
    • Ideálne miery preklikov
  • Pripravme si, čo budeme potrebovať
    • Prihlásenie sa ku Google Analytics a prípadné prepojenie
    • Prihlásenie sa ku Google Ads
    • Agentúrny účet, správcovský účet a jeho zakladanie – účet správcu Google MKC, MMC
    • Pridávanie účtu, prepojenie účtov
    • Správna fakturácia cez účet správcu
    • Prepájame si účty s lektorom
  • Politika predaja, konverzie a podnikateľský zámer
    • Kedy sa Ads neoplatia
    • Cena za konverziu
    • Cesta bežného zákazníka a sledovanie faktoru cross device
    • Asistované konverzie
    • Správne nastavenie konverzií a atribučné modely
    • Nákup na druhý či tretí krát
    • Brandová reklama
    • Sledovanie záujmu
    • Náklady a zisky
    • Čo sa nedá dokázať
    • Cross device štatistika
  • Krok číslo 1: Začíname vyhodnocovať úspešnosť a funkčnosť
    • Práca s kalendárom a obdobím
    • Základný súhrn
    • Graf súhrnu, konverzie, cena a kliknutia
    • Cena za konverziu
    • Oplatí sa nám to celé?
    • Globálne zhrnutie fungovania
    • Porovnávanie s predošlým obdobím
    • Zariadenia našich zákazníkov
    • Globálna štatistika aukcií
    • Demografia, vek a pohlavie
    • Aktivita našich zákazníkov počas dňa
    • Štatistika konkrétnej kampane
  • Krok číslo 2: Prechod z automatu na manuál
    • Technické možnosti platby
    • Platba za kliknutie v manuálnom režime a jej nastavenie
    • Ohľad na cenu za deň
    • Ako nastaviť cenu za klik
    • Kedy ich meniť
    • Stráženie priemerných cien
    • Vyvažovanie pozície cenou za klik
  • Krok číslo 3: Vysvetlenie metrík a stĺpce ktoré budeme potrebovať
    • Základné metriky
    • Metriky pre úspešnosť
    • Prispôsobenie stĺpcov
  • Krok číslo 4: Miera preklikov a moje reklamy
    • Čo spôsobuje nízku mieru prekliku
    • Zmeny v textoch reklám
    • Alternatívne reklamy
    • Pravidlá pre dobrú mieru prekliku
    • Historická miera prekliku
    • Texty v reklamách
    • Miera prekliku neznamená vo finále úspech – vysvetlenie
    • Kontrola vstupných stránok
    • Hľadaný výraz v nadpise reklamy
  • Krok číslo 5: Kvalita kľúčových slov a skóre kvality
    • Zopakovanie skutočností o skóre kvality
    • Kedy sa skóre kvality počíta
    • Faktory, ktoré neviem ovplyvniť
    • Faktory, ktoré viem ovplyvniť
    • Rozloženie a váha faktorov na celkové číslo skóre kvality
    • Zmena vstupných stánok a typy pre lepšie skóre kvality
    • Tvorba nových reklamných skupín pre nové reklamy
    • Nové stĺpce, ktoré budeme potrebovať
    • Radenie reklamy a vaša pozícia na základe ceny a skóre kvality
    • Mazanie slov, ktoré majú zlé skóre kvality – ktoré to sú?
  • Krok číslo 6: Dvojičky a trojičky kľúčových slov a vylučujúce kľúčové slová
    • Hľadané výrazy
    • Čo vlastne ľudia hľadajú
    • Učme sa od návštevníkov zákazníkov
    • Problém voľnej zhody
    • Modifikátor voľnej zhody a jeho nevýhoda
    • Odstránime nevhodné kľúčové slová – vylučujúce
    • Hľadáme slová na dvojičky – presné frázy
    • Hľadáme slová na trojičky – nepresné, podobné frázy
    • Pridávame dvojičky a trojičky
    • Pozor na vylučujúce výrazy pri trojičkách
    • Práca s presnou zhodou
    • Hľadáme nové nápady na slová
    • Tvoríme nové skupiny a pridávame nové slová
  • Krok číslo 7: Publiká, demografia a zúženie záujmu
    • Cielenie vyhľadávacej kampane na konkrétne publikum
    • Zacielenie alebo pozorovanie
    • Vylúčenie publika
    • Práca s demografiou
    • Zmena ponúk a optimalizácia pre zariadenia
    • Remarketing vo vyhľadávaní
  • Záverečná diskusia

Výstupné vedomosti po kurze / školení:

Optimalizácia vašich PPC kampaní.

Naši lektori tohto kurzu - zistite, kto Vás bude učiť

Peter Hecht
Peter Hecht
Hodnotenie lektora 98,48% spokojnosť

Peťo je lektorom od vzniku spoločnosti. Jeho hlavným zameraním je programovanie web stránok, grafika a internetový marketing. Má na svedomí vzhľad našich web stránok, je zároveň marketingovým riaditeľom spoločnosti. Okrem toho, že navrhuje, programuje a tvorí pre IT Learning, konzultuje témy ohľadom online marketingu aj pre iné spoločnosti. Nebojí sa na kurzoch podeliť o svoje praktické skúsenosti a know-how.

Posledné komentáre účastníkov, ktorí už absolvovali tento kurz

Kurz Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých od roku 2008 u nás absolvovalo už približne 98 účastníkov. Hodnotenia a reakcie sa zobrazujú iba z vyplnených hodnotení od roku 2014.
zobrazených komentárov: 8 z celkového počtu 8 priemerné hodnotenie: 100,00%
Miroslav C.
24.03.2019

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých
Ako vzdy super a vela novych informacii a skvela diskusia. Dakujem a tesim sa na dalsi kurz. Super Kavicka a sladkost parada ;)
Jaroslav J.
14.02.2019

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých
Super, myslel som, že už nič nové sa nedozviem, avšak opak bol pravdou. Interakívna optimalizácia či už vlastných, konkrétnych nasadených kampaní, alebo kampaní kolegov, ktorí sa zúčastnili, bola úplne super. Myslel som, že lektor Peťo už ma nemôže ničím prekvapiť, no opak bol opäť pravdou. Perfektný dynamický workshop, konkrétne príklady optimalizácie na konkrétne nasadených kampaniach účastníkov kurzu, žiadne prázdne reči, ale optimalizácia a vylepšenia našich kampaní počas celého dňa.


U nás si nekupujete iba kurz,
ponúkame Vám komplexné vzdelávanie

Ak nám na niečom naozaj maximálne záleží, tak je to Vaša spokojnosť a tej sa sanžíme všetko prispôsobiť. Nechceme Vám ponúknuť iba kurz, na ktorý prídete a odídete, ale už 12. rok ponúkame komplexné a garantované vzdelávanie.
V cene tohto kurzu máte nasledovné výhody:
garancia spokojnosti, ak nebudete spokojný, vrátime Vám peniaze
tento kurz môžete zadarmo opakovať po absolvovaní
v cene kurzu máte materiály a písacie potreby
špičkové, moderné učebne a kvalifikovaní lektori z praxe
bohaté občerstvenie, kvalitná káva, čaje, voda a rôzne nápoje


Máte otázky, alebo sa chcete prihlásiť?

Získajte ďalšie informácie ohľadom počítačového kurzu Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých a zavolajte nám, alebo nám napíšte nám správu cez kontaktný formulár.

Sme tu pre Vás od 8:00 do 20:00
poradenstvo, objednávky a informácie: 02/4920 3080
e-mailový kontakt: info@itlearning.sk


Zaujal Vás tento počítačový kurz? Chcete sa prihlásiť na kurz a potrebujete pomôcť? Chcete sa poradiť pred nástupom na kurz s lektorom? Radi Vám zodpovieme Vaše otázky ohľadom kurzu Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých, prihlásime Vás na kurz, alebo Vám poradíme vybrať si vhodné metodické riešenie pre Vás alebo Vašu firmu.

od 24.10. prechádzame na živé online vzdelávanie a online kurzy

Vzhľadom na aktuálnu situáciu, ktorá nám neumožňuje realizovať skupinové kurzy v učebniach vám ponúkame skoro všetky naše kurzy a lektorov prostredníctvom online živej výučby. Vyberte si kurzy z našej ponuky pre seba alebo pre vašu firmu.