Kurz Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých

Kurz Google Ads IV.
workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých

Výhodné balíky kurzov 2
tento kurz sa nachádza vo výhodných balíkoch,
môžete ušetriť až 921,00 €
Najbližší termín
Bc. Roman Hruška, MBA Najlepší termín kurzu denný kurz
28.05.2019
denný kurz v Bratislave
prednáša: Bc. Roman Hruška, MBA
Cena: 128,00 € bez DPH
Objednať tento termín
Zobraziť všetky termíny (2)
Dĺžka kurzu / počítačového školenia
dĺžka kurzu
1 deň
Cena kurzu / počítačového školenia
cena kurzu bez zliav
128,00 € bez DPH
153,60 € s DPH
Otvorených termínov kurzu / školenia
otvorených termínov:
skupinové: 2
Zľavnená cena kurzu / počítačového školenia
lastminute zľava
nie je
Hotnotenia kurzu / počítačového školenia
hodnotenia účastníkov
priemerne 100,00 %
Miesto kurzu
Miesta otvorených kurzov:
Bratislava - centrum

Anotácia, popis kurzu:

akreditované a certifikované školiace stredisko - garancia spokojnosti - opakovanie kurzu zdarma

Máte spustené PPC kampane vo vyhľadávači? Fungujú, ale chcete aby fungovali lepšie alebo minimálne rovnako ale za nižšie náklady? Zoptimalizujte ich spoločne s lektorom na našom praktickom workshope.

PPC kampane vo vyhľadávači sa v najhoršom prípade robia dva krát. Prvý krát sa nastavia a druhý krát sa optimalizujú a to presne budeme spoločne robiť. Pozrieme sa na dobré slová, na miery preklikov, vyhodnotíme spoločne konverzie, pozrieme si podrobne hľadané výrazy, miery odchodov, porovnáme sa s konkurenciou, budeme prepínať kampane z automatického režimu do manuálneho režimu, skontrolujeme rozšírenia, prejdeme atribúciu konverzií a prejdeme si slovo za slovom vo vašej aktívnej kampani. Nájdeme spoločne to, čo funguje a to čo nefunguje pre ušetrenie vypneme. Budeme na seba prísny a pochopíme správanie návštevníkov. Či už Vám robila reklamy agentúra, alebo ste sami autorom, dokonale sa vyhráme s nastavením jednej, či dvoch kampaní.

Tento kurz nie je určený pre začiatočníkov ale pre tých, čo majú svoje kampane vo vyhľadávacej sieti spustené aspoň zopár dní. Ideálne by bolo, ak ste ich robili sami a ešte lepšie by bolo, ak ste absolventom našich kurzov, ale nie je to podmienka. Podmienkou pre úspešné absolvovanie je, aby ste mali aktívny účet, funkčné kampane aspoň v automatickom režime – maximalizácia kliknutia. Opravy a optimalizáciu budeme robiť spoločne krok za krokom a po kurze Vám nebude robiť problém ostatné kampane už optimalizovať aj doma či v práci. To, čo investujete do kurzu a vzdelávania sa Vám do pár dní môže vrátiť na kredite v Google Ads a tým máte defacto kurz úplne zadarmo.

Na kurze sa preberá aj teória práce a komunikácie s agentúrou z oboch pohľadov. Buď ste alebo budete agentúrou Vy a teda Vás naučíme ako sa správne starať o zákazníkov prípadne ako dávať prístup na čítanie a správu účtu agentúre.

Kurz sa nesie v duchu postupností a krokov, ktoré získate nie len v tlačenej prezentácii a odbornom kvalifikovanom výklade podloženom praxou ale aj v názorných ukážkach. Na 7mich bodoch, ktoré môžete sami po kurze opakovať sa naučíme optimalizovať a vyhodnocovať. Budeme ich robť prakticky, spolu a pomaly.

Lektor kurzu bude pracovať so skupinou, moderovať situáciu podľa potreby a podľa vašich podnikateľských zámerov. Preto je každý kurz unikátny.
Hodnotenie kurzu
Peter Hecht
lektor kurzu
Diana H. - hodnotenie kurzu: 100%
Kurz splnil plne moje ocakavania. To som som prosila agenturu aby zmenili som psravila na kurze za hodinku, to co mi tvrdili ze je tam ma byt tak nebolo a Peto mi poradil ako to opravil. Vyladene, odskusane, usetrene. Uy teraz sa tesim na dalsie kurzy. Je to smutme, ze musim kontstatovat ze co si sama neurobim to nemam ale je to tak. Vyborne kafe na chodbe.
Bezplatné opakovanie kurzu
Tento kurz môžete bezplatne opakovať, ak by ste kurz nezvládli na prvý raz.
Certifikovaný akreditovaný kurz
Sme akreditované školiace stredisko, certifikát získavate ihneď po kurze.
Všetko je v cene kurzu
Nemusíte si k nám nič nosiť, v cene kurzu sú materiály aj občerstvenie.

Kurz môžete u nás absolvovať:

Denne pondelok až piatok od 9:00 do 15:00 Večerne pondelok až piatok od 16:00 do 20:00 Cez víkend sobota a nedeľa od 9:00 do 14:00 Individuálne v akomkoľvek dni a čase podľa Vašej potreby Firemne uzatvorené firemné školenia kdekoľvek na Slovensku u Vás

Otvorené, garantované a zlacnené termíny kurzu:

Otvorený garantovaný termín

denný
28.05. - 28.05.
od utorka v Bratislave
Bc. Roman Hruška, MBA Bc. Roman Hruška, MBA
viac
128,00 €
153,60 € s DPH
Otvorený garantovaný termín

denný
28.06. - 28.06.
od piatka v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht
viac
128,00 €
153,60 € s DPH
Lektori uvedení pri kurzoch budú s najväčšou pravdepodobnosťou termín kurzu aj prednášať. Lektor sa však pri termíne kurzu môže zmeniť v prípade choroby, obsadenia alebo zmeny kurzu v danom termíne.

Nevyhovuje Vám žiadny termín ani miesto?

Sme tu pre Vás aj mimo bežných otvorených termínov či už pre jednotlivca alebo pre firemné skupiny. Vieme Vám ponúknuť individuálny kurz alebo pripraviť skupinový termín podľa Vašej potreby. Vyberte si, ako Vám môžme pomôcť s termínom pre kurz Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých.

Aktivujte si strážneho psa - posielanie nových termínov priamo na Váš e-mail

Strážny pes

Aktivovať stráženie

Otvoríme nový skupinový termín, ktorý Vám bude vyhovovať

Vlastný termín

Vyžiadať vlastný termín

Ponúkneme Vám uzatvorený termín pre väčšiu skupinu u nás alebo u Vás vo firme

Firemný termín

Mám záujem

Učebná osnova počítačového školenia
Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých

  • Zopakovanie na úvod
    • Ako sa nasadzujú kampane
    • Správanie sa a psychológia návštevníka
    • Ako vyberám kľúčové slová
    • Plánovač kľúčových slov
    • Ako má vyzerať moja landing page pre PPC kampaň
    • Automat: Maximalizácia kliknutí a výška denného kreditu
    • Kampane v automate vs. Manuálny režim platby za klik
    • Ideálne miery preklikov
  • Pripravme si, čo budeme potrebovať
    • Prihlásenie sa ku Google Analytics a prípadné prepojenie
    • Prihlásenie sa ku Google Ads
    • Agentúrny účet, správcovský účet a jeho zakladanie – účet správcu Google MKC, MMC
    • Pridávanie účtu, prepojenie účtov
    • Správna fakturácia cez účet správcu
    • Prepájame si účty s lektorom
  • Politika predaja, konverzie a podnikateľský zámer
    • Kedy sa Ads neoplatia
    • Cena za konverziu
    • Cesta bežného zákazníka a sledovanie faktoru cross device
    • Asistované konverzie
    • Správne nastavenie konverzií a atribučné modely
    • Nákup na druhý či tretí krát
    • Brandová reklama
    • Sledovanie záujmu
    • Náklady a zisky
    • Čo sa nedá dokázať
    • Cross device štatistika
  • Krok číslo 1: Začíname vyhodnocovať úspešnosť a funkčnosť
    • Práca s kalendárom a obdobím
    • Základný súhrn
    • Graf súhrnu, konverzie, cena a kliknutia
    • Cena za konverziu
    • Oplatí sa nám to celé?
    • Globálne zhrnutie fungovania
    • Porovnávanie s predošlým obdobím
    • Zariadenia našich zákazníkov
    • Globálna štatistika aukcií
    • Demografia, vek a pohlavie
    • Aktivita našich zákazníkov počas dňa
    • Štatistika konkrétnej kampane
  • Krok číslo 2: Prechod z automatu na manuál
    • Technické možnosti platby
    • Platba za kliknutie v manuálnom režime a jej nastavenie
    • Ohľad na cenu za deň
    • Ako nastaviť cenu za klik
    • Kedy ich meniť
    • Stráženie priemerných cien
    • Vyvažovanie pozície cenou za klik
  • Krok číslo 3: Vysvetlenie metrík a stĺpce ktoré budeme potrebovať
    • Základné metriky
    • Metriky pre úspešnosť
    • Prispôsobenie stĺpcov
  • Krok číslo 4: Miera preklikov a moje reklamy
    • Čo spôsobuje nízku mieru prekliku
    • Zmeny v textoch reklám
    • Alternatívne reklamy
    • Pravidlá pre dobrú mieru prekliku
    • Historická miera prekliku
    • Texty v reklamách
    • Miera prekliku neznamená vo finále úspech – vysvetlenie
    • Kontrola vstupných stránok
    • Hľadaný výraz v nadpise reklamy
  • Krok číslo 5: Kvalita kľúčových slov a skóre kvality
    • Zopakovanie skutočností o skóre kvality
    • Kedy sa skóre kvality počíta
    • Faktory, ktoré neviem ovplyvniť
    • Faktory, ktoré viem ovplyvniť
    • Rozloženie a váha faktorov na celkové číslo skóre kvality
    • Zmena vstupných stánok a typy pre lepšie skóre kvality
    • Tvorba nových reklamných skupín pre nové reklamy
    • Nové stĺpce, ktoré budeme potrebovať
    • Radenie reklamy a vaša pozícia na základe ceny a skóre kvality
    • Mazanie slov, ktoré majú zlé skóre kvality – ktoré to sú?
  • Krok číslo 6: Dvojičky a trojičky kľúčových slov a vylučujúce kľúčové slová
    • Hľadané výrazy
    • Čo vlastne ľudia hľadajú
    • Učme sa od návštevníkov zákazníkov
    • Problém voľnej zhody
    • Modifikátor voľnej zhody a jeho nevýhoda
    • Odstránime nevhodné kľúčové slová – vylučujúce
    • Hľadáme slová na dvojičky – presné frázy
    • Hľadáme slová na trojičky – nepresné, podobné frázy
    • Pridávame dvojičky a trojičky
    • Pozor na vylučujúce výrazy pri trojičkách
    • Práca s presnou zhodou
    • Hľadáme nové nápady na slová
    • Tvoríme nové skupiny a pridávame nové slová
  • Krok číslo 7: Publiká, demografia a zúženie záujmu
    • Cielenie vyhľadávacej kampane na konkrétne publikum
    • Zacielenie alebo pozorovanie
    • Vylúčenie publika
    • Práca s demografiou
    • Zmena ponúk a optimalizácia pre zariadenia
    • Remarketing vo vyhľadávaní
  • Záverečná diskusia

Výstupné vedomosti po kurze / školení:

Optimalizácia vašich PPC kampaní.

Naši lektori tohto kurzu - zistite, kto Vás bude učiť

Peter Hecht
Peter Hecht
Hodnotenie lektora 98,30% spokojnosť

Peťo je lektorom od vzniku spoločnosti. Jeho hlavným zameraním je programovanie web stránok, grafika a internetový marketing. Má na svedomí vzhľad našich web stránok, je zároveň marketingovým riaditeľom spoločnosti. Okrem toho, že navrhuje, programuje a tvorí pre IT Learning, konzultuje témy ohľadom online marketingu aj pre iné spoločnosti. Nebojí sa na kurzoch podeliť o svoje praktické skúsenosti a know-how.
Bc. Roman Hruška, MBA
Bc. Roman Hruška, MBA
Hodnotenie lektora 100,00% spokojnosť

Roman je špecialista na digitálny marketing a reklamu a venuje sa hlavne Google Ads. Je certifikovaný partner Googlu, má množstvo certifikátov a hlavne pratické skúsenosti. Pracoval v rôznych pracovných oblastiach od obchodníka až po vrcholový manažment, napríklad v oblasti telefonického alebo priameho predaja. V posledných rokoch sa intenzívne venuje podnikateľskej činnosti v oblasti obchodu a medzinárodného obchodu. Roman má obrovské skúsenosti, ktoré je pripravený odovzdávať na plný úväzok.

Posledné komentáre účastníkov, ktorí už absolvovali tento kurz

Kurz Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých od roku 2008 u nás absolvovalo už približne 20 účastníkov. Hodnotenia a reakcie sa zobrazujú iba z vyplnených hodnotení od roku 2014.
zobrazených komentárov: 4 z celkového počtu 4 priemerné hodnotenie: 100,00%
Miroslav C.
24.03.2019

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých
Ako vzdy super a vela novych informacii a skvela diskusia. Dakujem a tesim sa na dalsi kurz. Super Kavicka a sladkost parada ;)
Jaroslav J.
14.02.2019

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých
Super, myslel som, že už nič nové sa nedozviem, avšak opak bol pravdou. Interakívna optimalizácia či už vlastných, konkrétnych nasadených kampaní, alebo kampaní kolegov, ktorí sa zúčastnili, bola úplne super. Myslel som, že lektor Peťo už ma nemôže ničím prekvapiť, no opak bol opäť pravdou. Perfektný dynamický workshop, konkrétne príklady optimalizácie na konkrétne nasadených kampaniach účastníkov kurzu, žiadne prázdne reči, ale optimalizácia a vylepšenia našich kampaní počas celého dňa.


U nás si nekupujete iba kurz,
ponúkame Vám komplexné vzdelávanie

Ak nám na niečom naozaj maximálne záleží, tak je to Vaša spokojnosť a tej sa sanžíme všetko prispôsobiť. Nechceme Vám ponúknuť iba kurz, na ktorý prídete a odídete, ale už 11. rok ponúkame komplexné a garantované vzdelávanie.
V cene tohto kurzu máte nasledovné výhody:
garancia spokojnosti, ak nebudete spokojný, vrátime Vám peniaze
tento kurz môžete zadarmo opakovať po absolvovaní
v cene kurzu máte materiály a písacie potreby
špičkové, moderné učebne a kvalifikovaní lektori z praxe
bohaté občerstvenie, kvalitná káva, čaje, voda a rôzne nápoje


Máte otázky, alebo sa chcete prihlásiť?

Získajte ďalšie informácie ohľadom počítačového kurzu Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých a zavolajte nám, alebo nám napíšte nám správu cez kontaktný formulár.

Sme tu pre Vás od 8:00 do 20:00
poradenstvo, objednávky a informácie: 02/4920 3080
e-mailový kontakt: info@itlearning.sk


Zaujal Vás tento počítačový kurz? Chcete sa prihlásiť na kurz a potrebujete pomôcť? Chcete sa poradiť pred nástupom na kurz s lektorom? Radi Vám zodpovieme Vaše otázky ohľadom kurzu Google Ads IV. - workshop, optimalizácia PPC kampaní vo vyhľadávači pre mierne pokročilých, prihlásime Vás na kurz, alebo Vám poradíme vybrať si vhodné metodické riešenie pre Vás alebo Vašu firmu.