Kurz Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií

Kurz Google Analytics 4 a Tag Manager I.
konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií

Výhodné balíky kurzov 3
tento kurz sa nachádza vo výhodných balíkoch,
môžete ušetriť až 1 244,40 €
Najbližší termín
Najlepší termín kurzu denný kurz
07.10.2022
denný kurz v Bratislave
Cena: 139,00 € bez DPH
Objednať tento termín
Zobraziť všetky termíny (6)
Dĺžka kurzu / počítačového školenia
dĺžka kurzu
1 deň
Cena kurzu / počítačového školenia
cena kurzu bez zliav
139,00 € bez DPH
166,80 € s DPH
Otvorených termínov kurzu / školenia
otvorených termínov:
skupinové: 6
Zľavnená cena kurzu / počítačového školenia
lastminute zľava
nie je
Hotnotenia kurzu / počítačového školenia
hodnotenia účastníkov
priemerne 98,44 %
Miesto kurzu
Miesta otvorených kurzov:
Bratislava - centrum

Anotácia, popis kurzu:

akreditované a certifikované školiace stredisko - garancia spokojnosti - opakovanie kurzu zdarma

Kurz Google Analytics je ďalší z rodiny kurzov internetového a online marketingu. Je veľmi dôležitým členom skladačky pre dôsledný internetový marketing, teda pre každého, kto sa chce venovať internetovému marketingu poriadne. Dalo by sa povedať, že bez Google Analytics sa nedá robiť poriadny online marketing vôbec. Prečo? Pretože nástroj Google Analytics nie je len o tom, aby nazbieral dáta a vytvoril štatistiku kto bol u vás na web-stránke, ale aby ste pomocou neho aj vyhodnocovali ciele, udalosti a konverzie, a následne ich zdieľali/použili v Google Ads.

Vy ešte nemeriate? Alebo meriate v starom Google Analytics Universal? Príďte to zmeniť k lepšiemu na kurz. Všetko potrebné k nastaveniu a meraniu si na kurze povieme a ukážeme. Prejdeme si konfiguráciu značky cez Google Tag manager, správne nastavenie účtu, rozdiel medzi starým Analytics UA a novou „štvorkou“, tvorbu udalostí i nastavenie sledovania konverzií. Prejdeme si pracovné prostredie, zadefinujeme základné metriky a prejdeme všetky prehľady.

Štatistika webstránky vie prezradiť veľmi veľa. Nie sú to len čísla o tom, koľko ste mali dnes návštev, ale treba vedieť čítať medzi riadkami. Prečo máme nízke miery konverzie, prečo vysokú mieru odchodu, či mieru zapojenia, A prečo ľudia, ktorí prešli cez našu hlavnú stránku do sekcie ponuka, nenakupujú. Budete vedieť všetko, čo zázračné čísla v štatistikách v Google Analytics hovoria. Kurz Google Analytics je určený pre všetkých začiatočníkov v tejto oblasti, dokonca aj pre tých, čo ešte nemajú modul Analytics na stránkach aktivovaný. Naučíme sa ako ho aktivovať, kam vkladať, čo je to merací kód a ako sa sledujú udalosti a konverzie. Kurz je taktiež vhodný pre používateľov starých Google Analytics Universal, ktorí nechcú strácať čas štúdiom a potrebujú rozumieť novej verzii. A chcú začať pracovať s Tag Managerom.

Ak chcete prepojiť svoju webstránku s kódom Google Analytics priamo na kurze, je nevyhnutné priniesť si prihlasovacie údaje k svojej webstránke (FTP prístup, prístup do redakčného systému,...), alebo ak ho máte už implementovaný, prihlasovanie údaje ku účtu kde je Google Analytics 4 a Tag Manager nastavený.

Lektorom i autorom kurzu je Peter Hecht, ktorý prednáša aj ostatné kurzy internetového marketingu. Pre účastníkov zájazdu (kurzu) je pripravená rozsiahla tlačená prezentácia s aktuálnymi obrázkami a veľký tlačený plagát Google Analytics - ako správne merať.
Tlačené plagáty a materiály ku marketingovým kurzo Praktický darček - videkurzy Google Analytics 4 a Bonusové videá na tému webhosting + Wordpress 4x Facebook video kurzy
Hodnotenie kurzu
Peter Hecht
lektor kurzu
Ivana M.  - hodnotenie kurzu: 100%
Na kurze som si vypichla minimalne 10 veci, ktore chcem nastavit v analytics nasej firemnej webstranky - hlavne vdaka stylu vedenia kurzu a fokusu na kazdodennu prax Tento rok som mala dva kurzy u inych - ako sami seba pozicionovali - marketingovych guruov, ale musim povedat, ze Peter by ich s prehladom prevalcoval. Osobne som maximalne ocenila, ze nemal potrebu pozicionovat sam seba, ale mal skutocny zaujem naucit, podelit sa o svoje skusenosti, a co ma prekvapilo, nebol problem potiahnut kurz aj dlhsie. odchadzala som namotivovana a hlavne s konkretnou predstavou, co zmenim a zavediem u nas vo firme. Bola a som spokojna, obcerstvenie uplne postacujuce, citila som sa tu vzdy fajn :-)
Bezplatné opakovanie kurzu
Tento kurz môžete bezplatne opakovať, ak by ste kurz nezvládli na prvý raz.
Certifikovaný akreditovaný kurz
Sme akreditované školiace stredisko, certifikát získavate ihneď po kurze.
Všetko je v cene kurzu
Nemusíte si k nám nič nosiť, v cene kurzu sú materiály aj občerstvenie.

Termíny a cena kurzu Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií:

všetky termíny kurzov
Vysvetlivky a informácie

skupinové kurzy - tieto termíny sa realizujú ako skupinové od 2 účastníkov pre maximálne 12 účastníkov v našich učebniach, alebo živou on-line formou.
otvorený termín - tento termín kurzu je plánovaný a môžete sa prihlásiť, v tomto termíne budeme po naplnení kurz realizovať
garantovaný termín - na tento termín sú už prihlásení viacerí účastníci, kurz sa bude realizovať
online živý kurz - realizuje sa bez fyzického kontaktu prostrednístvom online výučby
denný kurz - kurz prebieha cez pracovný týždeň od 9:00 do 15:00
večerný kurz - kurz prebieha cez pracovný týždeň od 16:00 do 20:00
víkendový kurz - kurz prebieha v sobotu a v nedeľu od 9:00 do 14:00
zlavnený termín - na tento termín je aktuálne zľava, ktorá sa može zrušiť alebo znížiť po dopredaní určitého počtu miest. Ak chcete získať zľavu, ponáhľajte sa!
Otvorený termín

denný
07.10. - 07.10.
od piatka v Bratislave
139,00 €
166,80 € s DPH
Otvorený termín

víkendový
začína 08.10.
od soboty v Bratislave
139,00 €
166,80 € s DPH
Otvorený termín

večerný
14.10. - 14.10.
od piatka v Bratislave
139,00 €
166,80 € s DPH
Otvorený termín

denný
25.11. - 25.11.
od piatka v Bratislave
139,00 €
166,80 € s DPH
Otvorený termín

víkendový
začína 26.11.
od soboty v Bratislave
139,00 €
166,80 € s DPH
Otvorený termín

večerný
02.12. - 02.12.
od piatka v Bratislave
139,00 €
166,80 € s DPH
Lektori uvedení pri kurzoch budú s najväčšou pravdepodobnosťou termín kurzu aj prednášať. Lektor sa však pri termíne kurzu môže zmeniť v prípade choroby, obsadenia alebo zmeny kurzu v danom termíne.

online kurz
Živé online kurzy

denný kurz - kurz prebieha online formou cez pracovný týždeň od 9:00 do 15:00
večerný kurz - kurz prebieha online formou cez pracovný týždeň od 16:00 do 20:00
víkendový kurz - kurz prebieha online formou v sobotu a v nedeľu od 9:00 do 14:00
Skupinové živé online kurzy sa realizujú v našej virtuálnej učebni s účastníkmi pripojenými online. Pre absolvovanie kurzu nebudete potrebovať nikam fyzicky chodiť, budete potrebovať bežný počítač, internetové pripojenie a minimálne mikrofón, ideálna je aj kameru, aby vás lektor videl – nie je to ale podmienka.

Ako to funguje?

Vy uvidíte lektora, jeho prezentáciu, výklad a lektor uvidí vašu prácu a pracovnú plochu, aby vás mohol viesť a usmerňovať pri praktických zadaniach a príkladoch.

Pripojenie do virtuálnej učebne je jednoduché a nebudete potrebovať žiadny špeciálny software, postačí Vám internetový prehliadač. Pripojenie a technické detaily s Vami pred kurzom prekonzultuje náš pracovník a pomôže Vám pripraviť Váš počítač na online kurz. Všetky študijné materiály sú pre Vás pripravené online.

denný termín
Skupinové denné termíny kurzu

prezenčný kurz realizujeme cez pracovný týždeň v našich učebniach od 9:00 do 15:00

Denný kurz sa realizuje v čase od 9:00 do 15:00 hod. Medzi 12:00 a 13:00 hod. je prestávka určená na obed. Počas dňa sú ešte 2 krátke prestávky na kávu, vodu, čaj a iné.

Denné kurzy sa realizujú v našich učebniach. Sú skupinové a otvárame ich už od 2 účastníkov pre maximálne 12 účastníkov (veľmi výnimočne viac), priemerný počet účastníkov na otvorených kurzoch je 4-5.

večerné termíny
Skupinové večerné termíny kurzu

prezenčný kurz realizujeme cez pracovný týždeň v našich učebniach od 16:00 do 20:00

Večerný kurz sa realizuje v čase od 16:00 do 20:00 hod. Približne okolo 18:00 hod. je kratučká prestávka na kávu, vodu, čaj a iné. K dispozícii je vám aj občerstvenie v podobe croissantov, čajového pečiva, prípadne čerstvé bagety.

Večerné kurzy sa realizujú v našich učebniach. Sú skupinové a otvárame ich už od 2 účastníkov pre maximálne 12 účastníkov (veľmi výnimočne viac), priemerný počet účastníkov na otvorených kurzoch je 4-5 účastníkov.

víkendové termíny
Skupinové víkendové termíny kurzu

prezenčný kurz realizujeme cez víkendy v našich učebniach od 9:00 do 14:00

Víkendový kurz sa realizuje v čase od 9:00 do 14:00 hod. iba v sobotu a v nedeľu podľa počtu dní trvania kurzu. Ak má kurz viac ako 2 dni, jeho trvanie sa rozloží na viacero víkendov.

Kurzy sú skupinové a otvárame ich už od 2 účastníkov pre maximálne 12 účastníkov (veľmi výnimočne viac), priemerný počet účastníkov na otvorených kurzoch je 4-5 účastníkov.

Cez víkend sú počas kurzu 3 kratučké prestávky na kávu, vodu, čaj a iné. K dispozícii je vám aj občerstvenie v podobe croissantov, čajového pečiva, prípadne čerstvé bagety. Hodinová prestávka na obed nie je plánovaná, no pokiaľ sa skupina s lektorom dohodne na obedovej prestávke - je možná.

individuálny počítačový kurz

Individuálny kurz a jeho termíny

Okrem skupinových kurzov vám ponúkame aj individuálne kurzy či konzultácie. Termín kurzu Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií si stanovíte podľa poteby a Vášho voľného času a my sa Vám pokúsime prispôsobiť.

cena individuálneho počítačového kurzu
Cena individuálneho termínu kurzu

Cena individuálneho vzdelávania je prirodzene vyššia ako cena skupinového školenia, pretože sa naše kapacity venujú iba Vám.

Cena za individuálny kurz Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií sa odvíja aj od toho, ako veľmi máme vo Vami vybranom termíne vyťažených lektorov, od jazyka výučby, od miesta konania kurzu a od jeho formy. Cenu Vám radi zašleme na základe Vašej požiadavky.

Chcete tento kurz iba pre seba?
Nevyhovuje Vám skupinové vzdelávanie?

Aj tento kurz Vám vieme ponúknuť ako individálny. Individuálny kurz znamená, že lektor sa bude venovať iba Vám a môžete si upravovať učebnú kurzu osnovu v rámci dĺžky kurzu podľa potreby.

Výhody a možnosti individuálneho kurzu Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií

forma kurzu: online, denná, večerná, víkendová, iná
termín kurzu: môžete si vybrať
miesto kurzu: prezenčne u nás, u vás vo firme
angličtina a nemčina za príplatok je možná
možnosť realizovať kurz živou online formou
môžete sa pýtať na Vaše konkrétne problémy a otázky
lektor sa prispôsobí Vášmu vnímaniu a prispôsobí tempo výučby Vám
lektor môže vysvetľovať a prezentovať na Vašich príkladoch

Zaujala Vás táto ponuka?
Máte záujem o tento kurz v individuálnej forme?

Firemné uzatvorené termíny

Aj tento kurz vieme uzatvoriť a realizovať iba pre vašu firmu. Od troch účastníkov sa nemusíte zaradiť do skupín, ale pripravíme vám uzatvorený vlastný termín kurzu, ktorý si navrhnete a to kdekoľvek na Slovensku. Kurz zrealizujeme v našich počítačových učebniach alebo u vás na našich počítačoch.


Cena uzatvoreného terminu kurzu pre vašu spoločnosť

Cena sa určuje podľa miesta školenia, formy školenia a odvíja sa od počtu účastníkov a pripadnej modifikácie dĺžky alebo obsahu kurzu.

Cena za uzatvorený kurz Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií sa odvíja aj od toho, ako veľmi máme vo Vami vybranom termíne vyťažených lektorov, od jazyka výučby, od miesta konania kurzu a od jeho formy. Cenu Vám radi zašleme na základe Vašej požiadavky.

Chcete tento kurz iba pre seba a vašich kolegov?
Nevyhovuje vám otvorený kurz?

Aj kurz Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií vám vieme ponúknuť vo forme firemného vzdelávania. Táto forma je vhodná, ak chcete prihlásiť viac ako 3 osoby a prajete si kurz uzatvoriť iba pre seba a pre vašich kolegov. S termínmi kurzu sa vám prispôsobíme v maximálnej možnej miere a lektor sa bude venovať iba vašej skupine, môžete si aj upravovať učebnú osnovu kurzu podľa potreby.

Výhody a možnosti firemného uzatvoreného kurzu

termín kurzu: môžete si navrhnúť
miesto kurzu: u nás alebo u vás vo firme
kdekoľvek na Slovesnku, prídeme za vami aj s technikou
angličtina, nemčina za príplatok je možná
možnosť realizovať kurz živou online formou
možnosť kurz skrátiť, predĺžiť alebo upraviť osnovu kurzu
lektor sa prispôsobí tempu skupiny
pomôžeme vám s rozdelením účastníkov do skupin podľa úrovne prostredníctvom on-line testov
komplexné zastrešenie vzdelávania od analýzy vedomostí a plánovania vzdelávacích aktivít, až po samotnú realizáciu kurzov

Pri firemných otvorených termínoch môžete využiť skupinové zľavy:
skupina od troch účastníkov: ZĽAVA 10%,
skupina od piatich účastníkov: ZĽAVA 15%,
skupina od ôsmich účastníkov: ZĽAVA 25%
skupina od 10 účastníkov na skupinu – zľava na vyžiadanie

Zaujala vás ponuka?
Máte záujem o uzatvorený kurz pre vašu firmu?

Napíšte nám Vašu predstavu a my Vám obratom zašleme nielen cenovú ponuku, ale aj referencie a profily lektorov. Môžeme Vám pripraviť aj školenie na mieru, zložiť učebnú osnovu z viacerých kurzov.

vlastný termín kurzu

Mám záujem o vlastný termín

My sme tu v prvom rade pre Vás a ak vám nevyhovuje žiaden skupinový termín kurzu - ani denný, večerný, víkendový a dokonca ani živý online termímn, kontaktujte nás. Nájdeme pre Vás riešenie.

Navrhnite si vlastný termín kurzu

U nás kurzy neotvárame podľa toho, ako to vyhovuje nám, ale v prvom rade podľa toho, ako to vyhovuje vám. Naše otvorené skupinové terminy kurzov sú predovšetkým zrkadlom vašich potrieb, teda potrieb našich zákazníkov.

Ak vám nevyhovuje žiadny skupinový termín kurzu - denný, večerný, víkendový a dokonca ani živý online kurz - napíšte nám. Preveríme možnosti a pokiaľ budeme mať voľné kapacity a učebne, Váš termín vyhlásime za verejný. Všetci sa prispôsobíme Vám.

Výhody a možnosti vlastného termínu

návrh termínu je bezplatný
od jednej osoby
pre firmy aj pre jednotlivcov
ideálna možnosť pri dlhodobom plánovaní kurzov v balíku
forma termínu: denná, večerná, víkendová, online živý kurz
obratom preverujeme naše kapacity a dáme Vám vedieť, aké sú možnosti
všetci sa prispôsobujú Vám a Vášmu kalendáru

Zaujala vás ponuka?
Máte záujem o vlastný termín kurzu?

Napíšte nám do správy Vašu predstavu a my Vám obratom odpíšeme.

Nevyhovuje Vám žiadny termín ani miesto?

Sme tu pre Vás aj mimo bežných otvorených termínov či už pre jednotlivca alebo pre firemné skupiny. Vieme Vám ponúknuť individuálny kurz alebo pripraviť skupinový termín podľa Vašej potreby. Vyberte si, ako Vám môžme pomôcť s termínom pre kurz Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií.

Aktivujte si strážneho psa - posielanie nových termínov priamo na Váš e-mail

Strážny pes

Aktivovať stráženie

Otvoríme nový skupinový termín, ktorý Vám bude vyhovovať

Vlastný termín

Vyžiadať vlastný termín

Ponúkneme Vám uzatvorený termín pre väčšiu skupinu u nás alebo u Vás vo firme

Firemný termín

Mám záujem

Učebná osnova počítačového školenia
Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií

  • Úvod do merania a štatistiky
    •  prečo vzniká potreba merania
    •  čo budeme merať
    •  aké sú možnosti merania
    •  spôsoby merania
    •  voľne dostupné meracie a štatistické nástroje
    •  predstavenie a možnosti Google Analytics 4
  •  Prvé predstavenie Google Analytics
    • aktivácia
    • verzie Google Analytics
    • porovnanie Google Analytics Universal a Google Analytics 4,
    •  ako sa prihlasuje
    •  čo budeme na prihlásenie potrebovať      
    •  mobilná aplikácia a jej použitie
    •  založenie si nového konta
    •  prvé prihlásenie
    •  demo účet
  • Google Tag manager
    •  potreba značkovacieho nástroja
    •  registrácia a prihlásenie
    •  pracovné prostredie
    •  nový kontajner a registrácia
    •  umiestnenie kódu do stránky
    •  WordPress plugin na prácu s kódmi v hlavičke webu
    •  prehľad
    •  spúšťače - tagy
    •  značky
    •  premenné
  • Google Analytics 4
    • aktivácia, prihlásenie a demo účet
    • registrácia nového účtu
    • chronológia účtu – účet, vlastníctvo a zobrazenie
    • nový účet GA4
    • nový účet GA UA
    • stream údajov vs. merací kód
    • ako pridať merací kód do svojich web stránok
      • Priame vloženie JS
      • Google TAG manager
    • upravujeme nastavenie
    • zapíname získavanie demografických údajov
    • zapíname možnosti remarketingu a Google Signals
    • skúška správnosti a testovanie kódov
  • Rozdiel medzi Google Analytics 3 a 4 (Universal Analytics a GA4)
    • kooperácia medzi Tag Managerom a GA4
    • rozdiel v kóde
    • vnímanie návštevnosti – návšteva vs. udalosť
    • trvanie relácie, bounce rate a nová metrika Miera zapojenia
    • sekcia akvizícia a jej možnosti čo tu chýbajú
    • načo je Google Analytics 4 určené
      • zbieranie údajov
      • zobrazovanie a prehlaď
      • všetko sú to udalosti
      •  potreba tvorby
    • konverzie po novom
    • potreba centralizácie konverzií
    • zbieranie údajov o používateľoch
    • segmentácia a publiká po novom
    • Google Signals a jeho aktivácia
    • reálny čas
  • Pracovné prostredie Google Analytics 4
    • domov
    • prehľady
    • preskúmať
    • reklama
    • konfigurácia
    • publiká
    • správca
    • práca s dátumom
    • štatistiky
  • Možnosti merania – rozdelenie Google Analytics
    • hlavná stránka a výber konta
    • správca
    • popis pracovného prostredia v prehľadoch
    • dátum a rozsah merania
    • segmenty alebo voda na mlyn
    • vlastné informačné panely
    • skratky
    • spravodajské udalosti
    • publikum
    • akvizícia
    • správanie
    • konverzie
  • Vysvetlenie si základných pojmov a metrík
    • udalosti – systémové, užívateľské
    • používatelia a nový používatelia a relácie
    • miera zapojenia
    • konverzie
    • čas na stránke
    • miera odchodov
    • počet relácií 

Praktická časť metriky merania, meriame spolu vaše stránky a vysvetľujeme si, ktoré hodnoty a čísla sú dôležité sledovať. Popri tom lektor vysvetľuje, ako prakticky naložiť so získanými údajmi.

  • Prehľady
    • ako si otvoriť detail prehľadu
    • stav prehľadov
    • reálny čas
    • demografia
    • krajina a mesto
    • pohlavie
    • záujmy
    • vek
    • jazyk
    • tabuľkový prehľad a jeho možnosti
    • udalosti podľa demografie
    • technologické prehľady
    • prehľad
    • technické detaily
    • životný cyklus
  • Akvizícia používateľov a návštevnosti
    • prehľad zdrojov
      • priama návštevnosť
      • podrobné vysvetlenie jednotlivých zdrojov návštev
      • návštevy z organického vyhľadávania
      • návštevy z platenej reklamy
      • návštevy zo sociálnych sietí
      • návštevy z mailing listov a ich identifikácia
      • návštevnosť so spätných odkazov
      • vlastné zdroje návštev
      • ostatné návštevy
      • meranie udalostí, dôsledky a vyhodnotenie
  • Meranie a štatistika ku Google Ads
    •  podľa kampane
    •  podľa kľúčového slova
    • meranie konverzie, dôsledky a vyhodnotenie
  •  Zapojenie používateľov
    •  prehľad
    •  udalosti
    •  stránky a obrazovky
    •  udržanie návštevníkov – nový a vracajúci sa
  • Konverzie, udalosti a ciele
    • čo sú to ciele a góly a udalosti
    • možnosti, ktoré Google Analytics ponúka
    • tvorba udalostí a rozdelenie cieľov
    • udalosti pre bežnú stránku
    • udalosti pre e-shop
    • ako môžeme zaregistrovať udalosť
    • tvorba udalostí v Google Tag managerovi
    • tvorba udalostí v GA4
    • ktoré konverzie viete vytvoriť bez programovania, kedy naopak bude treba zásah programátora
    • vytvárame skúšobnú udalosť a meníme ju na konverziu
  • Úvod a teória do konverzie typu elektronický obchod
    • čo je to elektronický obchod
    • aké udalosti sa vyžadujú
    • ukážka JS kódov pre udalosti elektronického obchodu
    • tvorba udalostí pomocou pluginu pre WordPress
    • dátová vrstva
  • Meranie udalostí a konverzií
    • kde sú konverzie 
    • zapojenie a udalosti
    • speňažovanie a konverzie
    • graf konverzií
    • predaj produktov a nákupy
  • Záverečná diskusia

Výstupné vedomosti po kurze / školení:

Naši lektori tohto kurzu - zistite, kto Vás bude učiť

Peter Hecht
Peter Hecht
Hodnotenie lektora 98,60% spokojnosť

Peťo je lektorom od vzniku spoločnosti. Jeho hlavným zameraním je programovanie web stránok, grafika a internetový marketing. Má na svedomí vzhľad našich web stránok, je zároveň marketingovým riaditeľom spoločnosti. Okrem toho, že navrhuje, programuje a tvorí pre IT Learning, konzultuje témy ohľadom online marketingu aj pre iné spoločnosti. Nebojí sa na kurzoch podeliť o svoje praktické skúsenosti a know-how.

Posledné komentáre účastníkov, ktorí už absolvovali tento kurz

Kurz Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií od roku 2008 u nás absolvovalo už približne 586 účastníkov. Hodnotenia a reakcie sa zobrazujú iba z vyplnených hodnotení od roku 2014.
zobrazených komentárov: 50 z celkového počtu 160 priemerné hodnotenie: 99,00%
Katarína Š.
22.09.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
doteraz som sa pozerala na cisla z GA iba ako na cisla, nevedela som si k nim priradit vypovednu hodnotu, po absolvovani kurzu sa mi rozjasnilo:-) to ako ked predskolakovi hovorite o com bude skola ale az do nej realne zacne chodit, pochopi o com je naozaj:-)
Pavol K.
22.09.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
odborník s darom reči Lektor na mňa urobil dojem, aj komplikovanejšie veci dokázal jednoducho a veselo vysvetliť.
Dana P.
24.08.2022

hodnotenie lektora:
95%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Pre mna bola problematika uplne nová, takže každá info bola prínosná - a aj ako úplnému laikovi v tejto oblasti mi odprezentovaný obsah dával zmysel a získala som všeobecné povedomie o danej problematike. Viem, že za taký krátky čas sa široká problematika nedá vysvetliť inak, než rýchlym tempom reči. Tým, že som v danej oblasti absolútny nováčik, tak tempo bolo na mňa trochu prirýchle - ale písala som si poznámky "ako český žandár", tak spolu s prezentačnými materiálmi mi to bude dávať lepšiu súvislosť. Tento kurz sa mi páčil a plánujem si ho zopakovať pre lepšie utvrdenie si vedomostí. Okrem odbornosti a zanietenosti lektora aj veľmi dobré organizačné zabezpečenie kurzov a ústretový/príjemný prístup p. Hučkovej aj ostatných pracovníkov v kancelárii.
Tatiana K.
17.08.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Laura F.
09.07.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Parádny úvod do Google Analytics! Peter vysvetlil všetky nevyhnutné základy, taktiež veľa užitočných praktických tipov a odporúčaní. Určite odporúčam tento kurz každému, kto s Analyticsom začína, ale aj takým, ktorí s ním už pracujú! Výborný a individuálny prístup, maximálna ochota a motivácia pomôcť ostatným a naučiť čo najviac. Za mňa určite áno ?? Skvele zorganizovaný kurz a osnovy, veľmi praktický kurz, ktorý vám dá všetky potrebné základy. Taktiež pekné a čistučké priestory a dobré občerstvenie.
Andrea V.
01.07.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Lukáš J.
01.07.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Kurz bol pre mňa prínosný, dozvedel som sa nové poznatky, ktoré som doteraz nevedel. Školiteľ nám na praktických ukážkach demonštroval tieto nové poznatky. Celkovo som mal veľmi dobrý pocit zo školenia. S lektorom som spokojný, všetko dôkladne vysvetlil, zodpovedal naše otázky a podrobne vysvetlil predmet kurzu.
Zuzana B.
01.08.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Kurz Google Analytics hodnotím pozitívne, dostala som informácie a postupy ktoré chcem neskôr využiť v novej práci... Som nadmieru spokojná:) Osnova, názorné príklady s praxe, spôsob akým Vás vtiahne do témy... Nemám čo vytknúť:)
Naďa B.
28.06.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Vo Vasom skoliacom stredisku som nebola prvykrat a urcite ani posledny. Skolenie (tentokrat online) opat prebehlo velmi efektivne, zaujimavo, uvolnene a podnetne. Dakujem.
Silvia H.
24.02.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Skvelý kurz s množstvom informácií navyše a vecných odpovedí na rôzne otázky. :) Ďakujem
Gabriela K.
07.10.2020

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Naučila som sa množstvo vecí, ktoré by mi nenapadlo v praxi kombinovať. Tento kurz bol pre mňa naozaj prínosný a okrem iného ma celkom nabudil aj svojou atmosférou. Ďakujem! :) Petrovi to naozaj ide!:) Nerozvíja zbytočné poznatky, ktoré by sme nevedeli využiť v praxi, čo ušetrilo čas a energiu minimálne mne, ako účastníkovi kurzu.
Zuzana P.
15.07.2020

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Bola som spokojná. Tempo mi vyhovovalo. Pána Hechta som už mala na predchádzajúcom kurze, takže som vedela, čo bude :-) a všetko bolo opäť tak, ako mi vyhovuje :-) Páči sa mi, že sa dokáže držať, príp. vrátiť k téme, aj keď účastníci kurzu odbočujú a snažia sa riešiť svoje business veci, aby z kurzu odišli a mali najmä svoje veci vyriešené, čo je pochopitelné. Ale vďaka p. Hechtovi to neskĺzlo k tomu, aby ostatní len sedeli a čakali. Nie, išlo sa pekne v tempe, k téme, pričom jeho ochota odpovedať aj na otázky a pritom stihnúť, čo sa stihnúť má, je obdivuhodná. Ďakujem. Ja som bola so všetkým spokojná. Každý koho sme v priestoroch IT learning stretli, bol ochotný, usmiaty, čisté prostredie, bola cítiť snaha zabezpečiť všetko. Za mňa úplná spokojnosť.
Marek B.
05.03.2020

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Marek N.
04.03.2020

hodnotenie lektora:
90%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Páčil sa mi priateľský a neformálny prístup. Tempo bolo vysoké, takže niekedy sa nestíhalo pamätať, ale pri tom množstve info, čo malo byť ukázané/vysvetlené to ani inak nejde. Vhodne zvolené prestávky aj ich dĺžka. Prehľadný systém, žiadne zbytočné odbočky a zamotávačky sa do problematiky. Spokojnosť. Vyzná sa a učiť vie. Vie zaujať.
Dana H.
18.02.2020

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Peter T.
06.02.2020

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Zuzana P.
20.11.2019

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Netušila som, koľko parametrov sa dá sledovať a čo všetko sa dá z nich "vyčítať". S lektorom p. Hechtom som absolvovala viacero školení. Človek na jeho školení nemá čas sa nudiť. Obsah školenia je nabitý informáciami. ako vždy, všetko OK.
Lukáš P.
11.11.2019

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Všetko bolo postupne a dôkladne vysvetlené k porozumeniu. Všetko v poriadku s lektorom, zábavný a odborný, tak ako ma byť.
Gabriela K.
02.10.2019

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Super som sa dostala do problematiky, lektor výborný, školenie k veci z praxe Skvelý lektor, školenie bolo živé, z praxe, zaujímavé aj s vtipom ako bonus Skvelý prístup pri poradenstve a objednávaní kurzu
Zuzana K.
11.06.2019

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Lektor viedol kurz odborne, bolo viditeľné, že v danej oblasti sa vyzná, použil veľa príkladov z praxe. Tempo bolo dynamické, ak však mal niekto nejaké doplňujúce otázky, alebo nejasnosti, lektor ochotne odpovedal na otázku, alebo sa vrátil k téme a doplnil informácie.
Mária V.
26.04.2019

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Na kurz som prišla ako človek bez akejkoľvek praxe ci skúsenosti s Google analytics a úprimne mala som veľké obavy ci budem stíhať a či mi budú všetky poznatky do seba zapadať a dávať zmysel. Peter bol však fantastický a skutočne som nemala väčšie problémy s pochopením učiva, pretože bolo všetko vysvetlené na príkladoch. Jednoznačne to nebol môj posledný kurz a na základe tejto skúsenosti reálne uvažujem o využití rekvalifikácie o ktorej som už dlhšie rozmýšľala. Jednička, nemám skutočne čo vytknúť, zábavný a všetko vysvetlil tak aby sme to všetci pochopili. Je očividné ze je to veľký odborník a žiadna otázka ho nezaškočí. Učebné super, zamestnanci v kancelarii veľmi milí a ústretoví. Komunikácia pred kurzom fantastická, pokyny ktoré prišli mailom po zaplatení kurzu boli skutočne veľmi dobre prepracované aj pre ľudí čo Bratislavu nepoznajú a nebol problém dostaviť sa ci nájsť kanceláriu.


U nás si nekupujete iba kurz,
ponúkame Vám komplexné vzdelávanie

Ak nám na niečom naozaj maximálne záleží, tak je to Vaša spokojnosť a tej sa sanžíme všetko prispôsobiť. Nechceme Vám ponúknuť iba kurz, na ktorý prídete a odídete, ale už 14. rok ponúkame komplexné a garantované vzdelávanie.
V cene tohto kurzu máte nasledovné výhody:
garancia spokojnosti, ak nebudete spokojný, vrátime Vám peniaze
tento kurz môžete zadarmo opakovať po absolvovaní
v cene kurzu máte materiály a písacie potreby
špičkové, moderné učebne a kvalifikovaní lektori z praxe
bohaté občerstvenie, kvalitná káva, čaje, voda a rôzne nápoje


Máte otázky, alebo sa chcete prihlásiť?

Získajte ďalšie informácie ohľadom počítačového kurzu Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií a zavolajte nám, alebo nám napíšte nám správu cez kontaktný formulár.

Sme tu pre Vás od 8:00 do 20:00
poradenstvo, objednávky a informácie: 02/4920 3080
e-mailový kontakt: info@itlearning.sk


Zaujal Vás tento počítačový kurz? Chcete sa prihlásiť na kurz a potrebujete pomôcť? Chcete sa poradiť pred nástupom na kurz s lektorom? Radi Vám zodpovieme Vaše otázky ohľadom kurzu Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií, prihlásime Vás na kurz, alebo Vám poradíme vybrať si vhodné metodické riešenie pre Vás alebo Vašu firmu.
Aktuálna akcia na IT kurzy a počítačové a marketingové kurzy v Bratislave