Balík raketový Copywriter a kreatívec profesionál

Balík raketový Copywriter a kreatívec profesionál

Balík toto je balík 6 kurzov
cena kurzov Balík raketový Copywriter a kreatívec profesionál
cena kurzov v balíku
pri kúpe kurzov
samostatne je
886,00 €
1 063,20 € s DPH
zľava kurzu Balík raketový Copywriter a kreatívec profesionál
týmto balíkom kurzov
ušetríte oproti kúpe
kurzov samostatne až
238,00 €
285,60 € s DPH
cena balíka po zľave
konečná cena balíka
všetkých kurzov
po zľave je
648,00 €
777,60 € s DPH
Dĺžka balíka kurzov
dĺžka balíka kurzov
6 dní
Hotnotenia kurzu / počítačového školenia
hodnotenia účastníkov
priemerne 98,89 %
Miesto kurzu
Miesta otvorených kurzov:
Bratislava - centrum
video kurz aj k tomuto IT kurzu zadarmo

Anotácia, popis kurzu:

certifikované školiace stredisko - garancia spokojnosti - opakovanie kurzu zdarma

Neverte nikomu, kto tvrdí, že texty sú zbytočné. Práve naopak. Kvalitné texty sú nesmierne dôležité, pretože sa ľudia podľa nich rozhodujú, či kúpia produkt alebo nie. Navyše ich ešte musíte presvedčiť, aby ho nakúpili od vás. A nie od konkurencie.

Tento balík kurzov copywritingu je jedinečný svojou komplexnosťou. Už za pár dní sa naučíte metódy, ako písať funkčné a moderné predajné texty na webe aj v iných reklamných formátoch (PPC, vizuály, spoty, kampane, PR články…). Ukážeme vám od základov techniky, ako byť kreatívnejším, ako presvedčiť zákazníka s pomocou psychológie a prečo je umelá inteligencia mocným pomocníkom pri písaní textov. Vytvárate nový brand alebo chcete oživiť identitu svojej firmy? Dozviete sa, ako sa tvorí zapamätateľná značka (názov, logo atď.) a brandová komunikácia. V balíku sa nachádza 6 špičkových copywritingových kurzov za zvýhodnenú cenu.

Ak ste, alebo budete marketér, správca webu, social media manažér alebo sa ešte len chystáte podnikať – tento komplexný kurz vám ušetrí hodiny a hodiny času, ktoré by ste venovali príprave textov, ktoré môžu byť vo finále aj tak zle alebo nepresvedčivo napísané. Naučíme vás kreativite, naučíme vás pochopiť čo a ako písať tak, aby to bolo efektívne. Dovoľte, aby sme z vás expresnou rýchlosťou spravili špičkového copywritera. A to aj vtedy, keď nie ste rodený talent na písanie. Budete vedený skúseným expertom s desiatkami kreatívnych ocenení, ktorý vám odovzdá svoje znalosti a naživo rád zodpovie akékoľvek otázky. A ešte jedna otázka. Prečo je kurz raketový? Pretože sa raketovou rýchlosťou za pár hodín naučíte teóriu aj praktické ukážky o tvorení textov na webovú stránku a do marketingu. No a tiež preto, že sme chceli kurz nazvať pútavo. Podarilo sa? :)
Tlačené plagáty a materiály ku kurzom
Bezplatné opakovanie kurzu
Každý termín môžete bezplatne opakovať, ak by ste kurz nezvládli na prvý raz.
Certifikovaný akreditovaný kurz
Sme certifikované školiace stredisko, certifikát získavate ihneď po kurze.
Všetko je v cene kurzu
Nemusíte si k nám nič nosiť, v cene kurzu sú materiály aj občerstvenie.

Kurz môžete u nás absolvovať:

Denne pondelok až piatok od 9:00 do 15:00 Večerne pondelok až piatok od 16:00 do 20:00 Cez víkend sobota a nedeľa od 9:00 do 14:00 Individuálne v akomkoľvek dni a čase podľa Vašej potreby Firemne uzatvorené firemné školenia kdekoľvek na Slovensku u Vás

Plánované garantované termíny začiatkov balíka kurzov:

začína modulom: Raketový Copywriting I.

denný kurz
28.10.
od pondelka v Bratislave
Mgr. Matej Valo Mgr. Matej Valo
viac
648,00 €
777,60 € s DPH
začína modulom: Raketový Copywriting I.

denný kurz
28.10.
od pondelka živý online kurz
Mgr. Matej Valo Mgr. Matej Valo
viac
648,00 €
777,60 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
začína modulom: Raketový Copywriting I.

denný kurz
02.12.
od pondelka v Bratislave
Mgr. Matej Valo Mgr. Matej Valo
viac
648,00 €
777,60 € s DPH
začína modulom: Raketový Copywriting I.

denný kurz
02.12.
od pondelka živý online kurz
Mgr. Matej Valo Mgr. Matej Valo
viac
648,00 €
777,60 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
Lektori uvedení pri kurzoch budú s najväčšou pravdepodobnosťou termín kurzu aj prednášať. Lektor sa však pri termíne kurzu môže zmeniť v prípade choroby, obsadenia alebo zmeny kurzu v danom termíne.

Učebná osnova balíka
Balík raketový Copywriter a kreatívec profesionál

Tento kurz je balíkom 6 kurzov, jeho osnova sa preto skladá z čiastkových osnov jednotlivých kurzov.

Raketový Copywriting I. - dokonalé texty na webe, v reklame a v marketingu, stratégia písania

Čo je to ten Copywriting a Copywriting úvodom

  • prečo písať
  • pre koho budete písať
  • kto je dobrý copywriter
  • rytmickosť v písaní
  • inšpirácia a kopírovanie
  • vykrádanie konkurencie
  • potreba nového obsahu
  • reinkarnácia starého obsahu
  • kedy copywriting funguje a kedy nie
  • kontrola a merania dobrého copywritingu
  • dôležitosť nových textov a vplyv na SEO
  • dôležitosť textov v aktívnom marketingu

5 motivačných bodov nášho dnešného programu

  •  čo marketér bude tvoriť a ako k týmto obsahom pristupovať
  •  aktívny marketing
  •  pasívne kanály
  •  záujmy návštevníkov a záujmy zákazníkov
  •  tvorba textov PPC reklám do vyhľadávača
  •  tvorba textov a možnosti grafiky do banerovej reklamy
  •  tvorba a príprava landing page v prípade aktívnych kanálov
  •  tvorba a príprava landing page v prípade pasívnych kanálov

Pre koho píšete texty a podpora predaja

  •  kto je zákazník
  •  ako treba interpretovať a podporiť kampaň
  •  čo je to ponuka, čo motivácia a čo stimulant
  •  čo zákazníci asi chcú
  •  negatívna motivácia
  •  pozitívna motivácia
  •  potreba motivácie
  •  stimulácia zákazníka
  •  zľavy a akcie
  •  balíky a promo akcie
  •  myšlienky zákazníka
  •  správny spôsob interpretácie a postupnosť pri písaní

Ako písať na neznámu tému

  • na čo sa pýtať
  • tvorba zoznamu
  • otázky na zákazníka
  • otázky na emóciu
  • otázky na samotný produkt

Ako zaujať zákazníka

  •  marketing
  •  záujem
  •  čoho sa vyvarovať
  •  rozdelenie cieľovej skupiny
  •  priamy návštevník
  •  návštevník z bannera
  •  návštevník z vyhľadávača
  •  návštevník zo sociálnej siete
  •  spôsob správania sa k týmto skupinám v texte

Možnosti copywritera a jeho zbrane na web stránke

  • Nadpisy a podnadpisy
  • Texty
  • Obrázky
  • Delená infografika
  • Videá
  • Oddiely a bloky
  • Motivačné a stimulačné prvky
  • CTA

Spôsoby písania

  • argumentácia
  • dajte ľuďom dôvod
  • dôvody prečo a ich význam v texte
  • formát písania a oslovenie čitateľa
  • stratégie MY - VY - ONO
  • argumentačný copywriting v praxi
  • superlatíva namiesto dôvodu

Záujem, motivácia a stimulácia

  • vysvetlenie pojmov
  • využívaie pozitívnej motivácie
  • negatívna motivácia
  • stimulácia

Ako tvoriť alebo plán práce

  •  cieľová skupina
  •  ako môj obsah zákazník nájde
  •  čo je pred a čo za mojim textom
  •  kde sa bude moja reklama zobrazovať
  •  plán práce a body
  •  tvorenie a písanie
  • sliepka alebo vajce a vplyv reklamy na vstupnú stránku

Landing page a vstupné stránky

  •  čo je to Landing page
  •  landing page nie je stránka produktu
  •  ako ju tvoriť a pre koho ju tvoríme
  •  nadväznosť na reklamu
  •  kde sa bude zobrazovať
  •  čo v nej nesmie chýbať
  •  kto ju bude tvoriť

Texty a obsah pre PPC reklamu

  •  texty reklám
  • nadpisy reklám
  • motivácia, záujem a stimulácia

Popis produktu

  • čo zákazník nevidí a čo dávať do textov
  •  fyzická skúsenosť
  •  ako ju využiť
  •  čo zákazník nevidí
  •  ako zaujať v čítaní

Nadpisy 

  •  ako tvoriť dobrý nadpis
  •  význam nadpisov
  •  ako tvoriť nadpisy
  • 16 príkladov nadpisov
  • SEO a nadpis
  •  čo v nadpise nesmie chýbať

Marketingové modely

  •  model PASO
  •  model AIDA
  •  podpora predaja a priamy predaj
  •  čo v žiadnej reklame nesmie chýbať

PR články

  • čo je to PR reklama
  • článok o firme
  • články o konkrétnom produkte
  • perex
  • konkurenčná výhoda
  •  edukácia
  •  ako zaujať
  •  na čo si dať pozor
  •  internetové PR články
  •  kde ich vkladať
  •  cena PR článkov

Branding a slogan

  •  kedy predávam a kedy brandujem
  •  potreba práce so značkou
  •  čo musí obsahovať slogan
  •  ako môže slogan pomôcť
  •  kedy slogan pomáha
  •  ako ťažiť zo sloganu na začiatku
  •  aké slová v slogane použiť

Raketový Copywriting II. - praktické a kreatívne cvičenia, tvorba rôznorodých textov v marketingu

Opakovanie

  • aktívny vs. pasívny marketing 
  • reklamné modely
  • nadpisy
  • motivácia a stimulácia
  • popis produktu 
  • branding 

 

Prínos, nie vlastnosti 

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

FB reklama 

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Tvorba a návrh PPC reklamy

  • analýza konkurencie
  • štýl písania
  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Copywriting na webstránke

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Koncept kampane

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Pre koho píšete

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Najčastejšie chyby

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Rytmika a aktívne písanie

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Kreatívny nadpis

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Rôzny tone of voice 

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Konkrétnosť 

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Dajte ľuďom dôvod

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Stimulácia 

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Popis produktu

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Téma PR článku

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Názov firmy 

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

 

AIDA vs. PASO 

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Slogan firmy 

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Príklady na základe účastníkov kurzu
Diskusia

 

Raketový Copywriting III. - psychológia v textoch, taktika predajného písania a inšpirácia nielen pre pokročilých

Opakovanie

Psychológia a presviedčanie 

  • Emócie predávajú
  • Ako robia zákazníci nákupné hodnotenia 
  • Úvod do psychológie v marketingu
  • Motivácia vs. manipulácia
     

Predajné techniky overené výskumom

  • Džemový experiment a veľkosť ponuky
  • Nezmyselná ponuka
  • Sociálny dôkaz
  • Ako získať hodnotenia a recenzie
  • Využívajme recenzie
  • Apple a sociálna súťaživosť
  • Reciprocita
  • Limitovaná ponuka
  • Noha vo dverách 

Ako zvýšiť konverzie zmenou tvaru cien a zľavy

  • Kedy písať zľavu v € a kedy v percentách
  • Ako kúskovať pravidelné platby 

 

Ako štrukturovať obsah podľa vzorcov čítania

  • Aké dlhé vety písať = zrozumiteľnosť
  • Ako ľudia čítajú obsah a web
  • Kam umiestniť najdôležitejšie informácie
  • Infografika ako zvýraznenie obsahu 
  • Začnite problémom alebo prínosom

Pútavejšie nadpisy a podnadpisy

  • Čísla v nadpisoch
  • Neurčitok v nadpise alebo keď je TE na konci slova
  • Príbeh na pokračovanie, alebo keď ochutnávka funguje
  • Nepochopená angličtina - tykanie a neurčitok
  • Slovo ALE a PRETOŽE
  • Kašlite na slabé slová, máte predávať a nie robiť úvahy
  • Virtuálny čas nefunguje, skúsme byť konkrétny

Charakter a tón vášho písania 

  • Uvedomte si, akým štýlom píšete – tone of voice
  • Archetypy v tone of voice 
  • Netvárte sa, že ste jediný na trhu, priznajte si konkurenciu
  • Odzbrojte čitateľa – najprv problém, potom riešenie
  • Povedzte ľuďom, čo sú zač, nie čo robia
  • Storytelling a rozprávanie príbehov
  • Abstrakcia si vyžaduje prirovnanie
  • Konkrétnosť vyhráva
  • Kedy chce zákazník produkt
  • Na komunikáciu používajme ľudí
  • Personalizácia bez znalosti mena 
  • Snažme sa o pozitíva – potrebujeme energiu
  • Negatívna motivácia má svoj význam
  • V tomto kurze, tento kurz alebo používajme činný a trpný rod
  • Synonymá a striedanie vzhľadu slova
  • Neskľučujte sa na jednu vlastnosť, cieľová skupina nie je jeden človek
  • Nebojte sa negatív a spravte z toho pozitívum
  • Pýtajte sa a používajte otázky, odpovedzte si

Zhrnutie a diskusia 

Raketový Copywriting IV. - pokročilé techniky vymýšľania a kreativity, dokonalé kampane, vizuály a spoty

Úvod do kreativity 

  • Čo je to kreativita 
  • Prečo je dôležitá kreativita v marketingu
  • Efektivita kreativity

Ako sa vymýšľa kampaň 

  • Čo je to kampaň
  • Typy kampaní
  • Čo je to insight
  • Jednorazovka vs. dlhodobý koncept
  • Brief
  • Rešerš
  • Stratégia
  • Kreatívny proces 
  • Kde hľadať inšpirácie a insighty
  • Praktický príklad
  • Kreatívny blok

Kreatívne techniky

  • Mashup
  • Kultúrny insight
  • Trend
  • Antitrend
  • Metafora
  • Analógia
  • Celebrita 
  • Pesnička
  • Ohýbanie zvuku 
  • Personalizácia 
  • Depersonalizácia 
  • Challenge
  • Fonetická podobnosť
  • Edukačná téma
  • Špecifický charakter
  • Legenda
  • Aktivita
  • Čo keby
  • Rekonštrukcia príbehu
  • Poukázať na problém
  • Riešenie problému
  • Príbeh okolo produktu
  • Fiktívny produkt 
  • Komunikačný produkt
  • Dôsledok
  • Čo to nie je
  • Výmena rolí
  • Reklamné klišé
  • Paradox
  • Hyperbola

Ako sa vymýšľa reklamný spot 

  • Storytelling
  • Štruktúra príbehu
  • Výber produkcie a režiséra
  • Online vs. TV spot
  • Animovaný vs. hraný spot
  • Čo s malým budgetom
  • Čo je dobré vedieť o točení spotu
  • Hudba 
  • Ukážky a inšpirácie
  • Dĺžka a formát spotu

Ako sa vymýšľa vizuál

  • Fotenie a výber fotografa
  • Skica
  • Ggrafické štýly
  • Inšpirácie a ukážky
  • Brandové vs. produktové
  • Veľkosť vizuálu

Ukážky kreativity

  • V kampaniach
  • Na webe
  • V direct mailoch
  • V banneroch
  • V PR
  • Na sociálnych sieťach
  • V OOH
  • V influencer marketingu
  • V predaji
  • V obalovom dizajne

Inšpirácie a rozvoj kreativity

  • Reklamné súťaže
  • Kde sa inšpirovať
  • Prepis scenárov 
  • Kde tvoriť
  • Produktivita kreatívca

Kreatívne trendy v marketingu
Zhrnutie a diskusia

 

Raketový Copywriting V. - využívanie umelej inteligencie pri tvorbe obsahu a textov, AI v marketingu

PREDSTAVENIE AI

Úvod do umelej inteligencie

  • Čo je to AI 
  • História umelej inteligencie
  • Ako funguje AI 
  • Celosvetový boom
  • Autorské práva 
  • Etika
  • AI obsah a SEO
  • Čo všetko už dokáže
  • Limitácie
  • Zaujímavosti 

 

Užitočnosť pre marketérov

  • Copywriting 
  • Obsahový marketing
  • Kreatívny pomocník a inšpirátor
  • Ukážky kampaní vytvorených s AI
  • Tvorba grafiky
  • Marketingový výskum

 

PRAKTICKÁ ČASŤ

Predstavenie ChatGPT

  • Registrácia
  • Neplatená a platená verzia 
  • Ako zadávať úlohy
  • Čo je to prompt 
  • Štruktúra promptu
  • Ako optimalizovať zadania
  • Tone of voice
  • Rola 
  • Vzory promptov

 

Ako písať texty s pomocou AI

  • Bezplatné nástroje na písanie textov
  • Platené nástroje na písanie textov
  • Príspevky na sociálne siete
  • Návrhy tém na blogy a podcasty
  • Direct mail
  • Popisy produktov
  • Nadpisy a slogany
  • Názvy firiem 
  • Texty na web
  • SEO 
  • PPC
  • Zhrnutie podkladov
  • Preklady

 

Ako tvoriť grafiku s pomocou AI 

  • Nástroje na tvorbu grafiky
  • Fotografie
  • Vizuály a fotomontáže
  • Skice a ilustrácie
  • Logá

 

Ďalšie vychytávky s AI 

  • Ako mať štúdiový zvuk podcastov a videí
  • Ako konvertovať text na hlas 
  • Ako konvertovať text na video
  • Marketingový výskum s AI
  • Samovzdelávanie 
  • Preklad textov

 

Čo bude ďalej?

  • Kam sa bude AI posúvať
  • Nahradí AI kreatívcov a grafikov

 

Zhrnutie a diskusia

 

 

Raketový Copywriting VI. - tvorba značky (brandu), stratégia a efektívna brandová komunikácia, employer branding

Úvod do značky a pojmy

  • Čo je to značka
  • Čo je to branding 
  • Employer branding 
  • Personálny branding
  • Rebranding  
  • Debranding 

 

Prečo potrebujete budovať značku

  • Ako vplýva na predaje a nákupné správanie
  • Konkurencia na každom kroku
  • Brandová vs. taktická komunikácia
  • Fyzická a mentálna dostupnosť
  • Emócie vs. rácio v marketingu
  • Koľko investovať do budovania značky
  • Zľavy a ich dopad na značku
  • Unikátny produkt vs. unikátna značka
  • Ako sa meria značka

 

Ako vytvoriť stratégiu značky

  • Analýza konkurencie
  • Cieľové skupiny vs. jobs to done vs. CEP
  • Trendy na vašom trhu
  • Potrebujem poslanie
  • Misia, vízia, hodnoty 
  • Pozicioning, brandová idea a atribúty
  • 5 otázok

 

Ako nebyť len ďalšia šedá myška 

  • Dištinktívne assety 
  • Názov firmy
  • Doména a ochranná známka
  • Logo 
  • Osobnosť značky
  • Tone of voice 
  • Slogan
  • Fonty a kde ich nájsť zadarmo
  • Ako si vytvoriť farebnú paletu značky
  • Maskot
  • Vizuálny štýl
  • Obal produktu
  • Zvučka 
  • Vôňa
  • Logo manuál, dizajn manuál, brand manuál

Ako vytvoriť názov, logo a vizuálny štýl

  • Sám vs. freelancer vs. agentúra
  • Kde hľadať dobrých freelancerov a agentúry
  • Ako vymýšľať názov
  • Typy názvov firiem 
  • Generátory názvu a loga
  • Kde hľadať inšpirácie 
  • Ako si nastaviť vizuálny štýl
  • Najčastejšie chyby 
  • Ako to má vyzerať (top inšpirácie)

Budovanie značky v komunikácii

  • Kampane
  • Storytelling
  • Goodvertising
  • Komunikačné kanály na budovanie brandu
  • Čo viete robiť aj s maličkým rozpočtom

Employer branding 

  • Prečo je dôležitý 
  • Interný vs. externý EB
  • Aktuálne trendy a inšpirácie
  • Analýza a ciele
  • Stanovte si EVP 
  • Ako vytvoriť ambasádorov firmy
  • Ako má vyzerať kariérna stránka
  • Nástroje employer brandingu 
  • Ako napísať pracovnú ponuku
  • Základné princípy EB na Linkedine

Personálny branding

Rebranding

Zhrnutie a diskusia

Výstupné vedomosti po kurze / školení:

Naši lektori tohoto kurzu - zistite, kto Vás bude učiť

Mgr. Matej Valo
Mgr. Matej Valo
Hodnotenie lektora 99,65% spokojnosť

Matej je copywriter a kreatívec s viac ako 11 ročnými profesionálnymi skúsenosťami v reklame a v marketingu. Pôsobil v agentúre ako kreatívny riaditeľ a na svojom konte má desiatky ocenení z reklamných súťaží. Svoje bohaté skúsenosti je dnes pripravený odovzdávať nielen na kurzoch Copywritingu. Má skvelé pedagogické zručnosti a veľké odhodlanie nadobudnuté znalosti odovzdávať ďalej.
Peter Hecht
Peter Hecht
Hodnotenie lektora 98,72% spokojnosť

Peťo je lektorom od vzniku našej spoločnosti, so špecializáciou na online marketing, reklamu, tvorbu webových stránok, WordPress, grafiku a AI - umelú inteligenciu. S viac ako 20-ročnými skúsenosťami a viac než 100 odprednášanými hodinami mesačne patrí medzi našich najskúsenejších lektorov. Ako marketingový riaditeľ a vedúci marketingového a personálneho oddelenia je zodpovedný za vizuálnu podobu našich webových stránok. Naša webová stránka je jeho dielom, ktoré dokonale odráža jeho odborné znalosti – od každého slova, cez obrázky, až po farebné schémy. Okrem toho Peťo navrhuje, programuje, kreslí a poskytuje konzultácie v oblasti online marketingu aj pre ďalšie spoločnosti. Na svojich kurzoch ochotne zdieľa praktické skúsenosti a know-how. Prednášal tiež vybrané marketingové témy na Fakulte manažmentu Univerzity Komenského.

Posledné komentáre účastníkov, ktorí už absolvovali tento kurz

Balík raketový Copywriter a kreatívec profesionál od roku 2008 u nás absolvovalo už približne 58 účastníkov. Hodnotenia a reakcie sa zobrazujú iba z vyplnených hodnotení od roku 2014.
zobrazených komentárov: 50 z celkového počtu 330 priemerné hodnotenie: 99,90%
Nina M.
08.10.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Katarína J.
08.10.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting V. - využívanie umelej inteligencie pri tvorbe obsahu a textov, AI v marketingu
Páčilo sa mi že kurz poskytoval informácie pre praktické využitie AI ako aj marketingovej komunikácie. Stručne bol popísaný aktuálny vývojový stav AI, predstavené jeho základné funkcionality a možnosti ako aj návody vrátane tipov a trikov ako ich používať pre dosiahnutie želaného výstupu v oblasti copywritingu. Pre laika v oblasti práce s AI super. Páčilo sa mi že lektor bol veľmi zdielny na rady vyplývajúce z jeho osobnej skúsenosti.
Nina M.
03.10.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting IV. - pokročilé techniky vymýšľania a kreativity, dokonalé kampane, vizuály a spoty
Lektor je očividne brutálna kapacita, vie ale podať informácie veľmi "stráviteľne" a ľudsky. Veľká spokojnosť! Ďakujem :)
Martina K.
01.10.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting III. - psychológia v textoch, taktika predajného písania a inšpirácia nielen pre pokročilých
Výborne vystavaný kurz. Priebeh aj obsah hodnotím veľmi pozitívne. Zažila som viacero AHA momentov a som veľmi motivovaná aplikovať tieto poznatky v praxi. Mám za sebou niekoľko webinárov na túto tému, no žiaden nešiel tak po podstate a do hĺbky. Odporúčam nielen (budúcim) copywriterom. Lektor je veľký profík, komunikuje ľudsky, s pochopením, ochotný odpovedať na otázky. Oceňujem veľa príkladov z praxe. Super organizácia, prehľadný systém. :-)
Katarína F.
25.09.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Katarina K.
21.08.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting V. - využívanie umelej inteligencie pri tvorbe obsahu a textov, AI v marketingu
Velmi komplexne ponata tena vysvetlena na konkretnych prikladoch , hodnotne pomocky pri vytvarani promt Maximalna skokojnost ,od pripravy lektora , vykladu a tiez pohotovost ako fundovane reagoval na otazky Kkienatizovana miestnost , vyborna kava a mily personal
Zuzana L.
15.08.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting III. - psychológia v textoch, taktika predajného písania a inšpirácia nielen pre pokročilých
Tento kurz bol pre mňa najprínosnejší. Lektor vyzdvihuje poznatky z psychológoe a dáva dôraz na veci, ktoré su v tomto segmente podceňované. Prepája to do veľkého celku a pochopíte, že všetko so všetkým súvisi.
Zuzana L.
14.08.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting I. - dokonalé texty na webe, v reklame a v marketingu, stratégia písania
Prehľadný úvod do sveta písania a obsahového marketingu. Kurz, ktorý vás inšpiruje a motivuje skúšať kreatívne veci.
Zuzana L.
14.08.2024

hodnotenie lektora:
95%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting II. - praktické a kreatívne cvičenia, tvorba rôznorodých textov v marketingu
Teoretické poznatky pretavané do praxe. Príklady a sprevádzanie pri písaní. Ocenila som opravovanie mojich návrhov. Veľmi hodnotné.
Natália C.
14.08.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting II. - praktické a kreatívne cvičenia, tvorba rôznorodých textov v marketingu
Kurz bol pre mňa veľmi prínosný. Naučila som sa nové techniky písania a začala som sa na texty pozerať novou optikou. Veľmi sa mi páčila forma praktického cvičenia, kde sme si spolu s lektorom prechádzali zadania. Zároveň bol priestor na feedback od lektora na našu prácu. Matej je skúsený lektor aj odborník. Hovorí pútavo a zaujímavo, robí pravidelné pauzy. Jeho kurzy naozaj odporúčam. Cením si prístup spoločnosti IT learning. Nemohla som sa zúčastniť fyzicky a bez problémov ma preradili na online. Komunikácia bola vždy veľmi promptná a ústretová. Odporúčam študovať cez IT learning.
Kristina R.
12.08.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Peter C.
03.07.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting VI. - tvorba značky (brandu), stratégia a efektívna brandová komunikácia, employer branding
Lektor Matej Valo a jeho balík kurzov Raketový Copywriter a kreatívec profesionál malo pre mňa ako marketéra wow efekt. Matej odprezentoval aktuálne trendy v marketingovej komunikácii, svoje know how pri kreatívnej tvorbe textov, využitie umelej inteligencie v marketingu a budovanie značky. Je nielen špičkový kreatívec ale aj veľmi dobrý pedagóg.
Richard S.
02.07.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting V. - využívanie umelej inteligencie pri tvorbe obsahu a textov, AI v marketingu
Všetko bolo super, privítal by som aj blok pre AI tvorbu grafiky ako samostatný modul. Hlavne v programoch ako Midjourney, Microsoft Designer alebo Ideogram. Je to tak obsiahla a hlavne zaujímavá tématika pre grafikov aj negrafikov, že myslím, že by o to bol veľký záujem. Ja sa hlásim ako prvý. Matej bol dokonalým lektorom, dokázal nám da't viac ako som očakával.
Andrea R.
25.06.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting I. - dokonalé texty na webe, v reklame a v marketingu, stratégia písania
Ďakujem predovšetkým za ľudský prístup v komunikácii, Matej je dobrý psychológ. Oceňujem jeho praktické znalosti a naozaj veľkú kreativitu, je to správny lektor na správnom mieste.
Jana J.
25.06.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting III. - psychológia v textoch, taktika predajného písania a inšpirácia nielen pre pokročilých
Matej vedie kurz v príjemnom, uvoľnenom duchu, účastník sa naozaj nenudí. Najviac oceňujem praktické príklady, ktoré Matej aplikoval na môj začínajúci biznis. Super!
Andrea R.
25.06.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting III. - psychológia v textoch, taktika predajného písania a inšpirácia nielen pre pokročilých
Zaujímavo a pútavo spracované školenie. Matej je veľmi vtipný, jeho prax v tejto oblasti hovorí za všetko. Je kreatívny a má talent na komunikáciu s ľuďmi. Vnímam, že je pokorný a skúsený vo svojej práci a je to v jeho prezentáciách cítiť. Odporúčam, som spokojná a ďakujem. Promptná komunikácia, veľká ochota, perfektné firemná komunikácia so zákazníkom.
Monika D.
18.06.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Saskia K.
21.05.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting I. - dokonalé texty na webe, v reklame a v marketingu, stratégia písania
Matej vyučoval jasne a konzistentne, zapájal nás a zároveň sme si prešli rôzne príklady z praxe.
Lenka Ď.
24.04.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Dorota L.
18.04.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting II. - praktické a kreatívne cvičenia, tvorba rôznorodých textov v marketingu
Dozvedela som sa užitočné tipy a triky. Praktické úlohy mi vyhovovali, oceňujem priestor na precvičenie techník. Vyhovovala mi forma, aj malý počet účastníkov. Matej bol profesionálny a zároveň príjemný lektor s množstvom skúseností, ochotný zrozumiteľne odpovedať na všetky otázky. Všetko prebehlo hladko. Oceňujem prístup k materiálom navyše.
Lenka Ď.
16.04.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting I. - dokonalé texty na webe, v reklame a v marketingu, stratégia písania
Bolo to skvelé. Matej je veľmi šikovný lektor, má neskutočne veľa informácií a tipov, všetko z praxe. Už som u neho mala viac školení a teším sa na ďalšie. Odporúčam!
Michaela M.
16.04.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting I. - dokonalé texty na webe, v reklame a v marketingu, stratégia písania
Z kurzu mám veľmi príjemný pocit, pán Valo má príjemné vystupovanie a informácie podáva veľmi zaujímavou formou, vďaka ktorej sa nové informácie ľahšie pamätajú.
Naďa S.
08.04.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Mária P.
03.04.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Silvia U.
02.04.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Slavomíra L.
26.03.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting V. - využívanie umelej inteligencie pri tvorbe obsahu a textov, AI v marketingu
Vynikajúci kurz, ktorý sa síce volá raketový, ale nepreletí témy raketovou rýchlosťou. Zastaví sa pri nich, na konkrétnych príkladoch ukáže, ako s AI pracovať, ponúka návody krok po kroku. Nielen, že sa dozviete veľa nového, ale aj sa veľa naučíte. Dostala som odpovede na všetky svoje otázky. Opakovane sa mi potvrdilo, že tento lektor je zárukou efektívne využitého času a splnenia očakávaní, ktoré som od kurzu mala. Vecný, jasný, konkrétny, zrozumiteľný, fundovaný, ústretový.
Radoslav A.
26.03.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting V. - využívanie umelej inteligencie pri tvorbe obsahu a textov, AI v marketingu
Musím povedať, že tento kurz mi dal naozaj veľa, a taktiež chcem pochváliť lektora, ktorý bol veľmi príjemný a ochotný zodpovedať akúkoľvek otázku. S kurzom som veľmi spokojný. Prajem pekný deň.
Zuzana B.
15.03.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting V. - využívanie umelej inteligencie pri tvorbe obsahu a textov, AI v marketingu
Kurz bol výborný. Aj keď som už nejaké vedomosti z copywritingu mala, rozšírilo mi to ešte novšie obzory a naučila som sa opäť niečo nové. Veľmi pozitívne hodnotím celý priebeh kurzu, skvelá atmosféra a ozaj dobré vysvetlenie. Veľmi oceňujem aj bezproblémovú online možnosť pripojenia. Skutočne môžem povedať, že to bol jeden z najlepších kurzov, aké som absolvovala. P. Matej Valo bol skutočne vynikajúci. Skvelo, vtipne a pohotovo reagoval, odpovedal na všetky otázky a vždy ochotne poradil a pomohol s akýmkoľvek problémom. Jeho prezentácia bola zaujímavá, dynamická, veselá a vôbec nie nudná. Skutočne k veci a odborne. Veľmi oceňujem jeho skúsenosti a poznatky, ktoré má a vytvoril naozaj výbornú atmosféru počas celého kurzu. Skvelý prístup, výborný lektor. Oceňujem metódy prednášania na kurzoch.
Dagmar P.
12.03.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Dagmar P.
06.03.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting I. - dokonalé texty na webe, v reklame a v marketingu, stratégia písania
Obsahovo kvalitný kurz s kvalifikovaným a ochotným lektorom. Teším sa na pokračovanie.
Silvia Š.
06.03.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting I. - dokonalé texty na webe, v reklame a v marketingu, stratégia písania
Kurz bol pre mňa a moju pracovnú pozíciu veľmi prínosný. Určite sa ešte neraz vrátim k prezentácii školiteľa a vyskúšam získané vedomosti v praxi. Školiteľ Matej bol veľmi príjemný a sympatický. Je vidieť, že vie o čom hovorí, nakoľko uvádzal množstvo typov z praxe. Budem zvažovať aj ďalší kurz u neho. Ďakujem za obohatenie vedomostí. Nemám čo vytknúť, som maximálne spokojná.
Dagmar P.
06.03.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting II. - praktické a kreatívne cvičenia, tvorba rôznorodých textov v marketingu
Veľmi dobrý kurz s kvalifikovaným lektorom v uvoľnenej a pohodovej atmosfére. Teším sa na pokračovanie. :)
Dominika G.
13.02.2024

hodnotenie lektora:
100%
Mgr. Matej Valo
lektor kurzu Mgr. Matej Valo
lektor kurzu
Absolvoval/a: Raketový Copywriting IV. - pokročilé techniky vymýšľania a kreativity, dokonalé kampane, vizuály a spoty
Jednu hviezdičku som ubrala len pre to, že som vyštudovala masmediálnu komunikáciu tak nebolo až tak veľa informácii pre mňa nových. Ale stále všetko tak pekne sústredené na jednom mieste, prehľadne zopakované, bolo viac ako len inšpiratívne a preto pre mňa prínosné.


U nás si nekupujete iba kurz,
ponúkame Vám komplexné vzdelávanie

Ak nám na niečom naozaj maximálne záleží, tak je to Vaša spokojnosť a tej sa sanžíme všetko prispôsobiť. Nechceme Vám ponúknuť iba kurz, na ktorý prídete a odídete, ale už 9 rokov ponúkame komplexné a garantované vzdelávanie.
V cene tohto kurzu máte nasledovné výhody:
garancia spokojnosti, ak nebudete spokojný, vrátime Vám peniaze
tento kurz môžete zadarmo opakovať po absolvovaní
v cene kurzu máte materiály a písacie potreby
špičkové, moderné učebne a kvalifikovaní lektori z praxe
bohaté občerstvenie, kvalitná káva, čaje, voda a rôzne nápoje


Máte otázky, alebo sa chcete prihlásiť?

Získajte ďalšie informácie ohľadom počítačového kurzu Balík raketový Copywriter a kreatívec profesionál a zavolajte nám, alebo nám napíšte nám správu cez kontaktný formulár.

Sme tu pre Vás od 8:00 do 20:00
poradenstvo, objednávky a informácie: 02/4920 3080
e-mailový kontakt: info@itlearning.sk


Zaujal Vás tento počítačový kurz? Chcete sa prihlásiť na kurz a potrebujete pomôcť? Chcete sa poradiť pred nástupom na kurz s lektorom? Radi Vám zodpovieme Vaše otázky ohľadom kurzu Balík raketový Copywriter a kreatívec profesionál, prihlásime Vás na kurz, alebo Vám poradíme vybrať si vhodné metodické riešenie pre Vás alebo Vašu firmu.
Aktuálna akcia na IT kurzy a počítačové a marketingové kurzy v Bratislave