Marketingový správca Youtube kanálu - od základov, cez stratégie, štatistiku, nástoje pre nahrávanie a strihanie videa

Marketingový správca Youtube kanálu
od základov, cez stratégie, štatistiku, nástoje pre nahrávanie a strihanie videa

Najbližší termín
Najlepší termín kurzu denný kurz
02.12.2017
denný kurz v Bratislave
Cena: 359,00 € bez DPH
Objednať tento termín
Zobraziť všetky termíny (1)
Balík balík 3 kurzov
objednajte si tento balík kurzov a ušetrite tak až 19,20 €
Bezplatné opakovanie kurzu
Každý termín môžete bezplatne opakovať, ak by ste kurz nezvládli na prvý raz.
Certifikovaný akreditovaný kurz
Sme akreditované školiace stredisko, certifikát získavate ihneď po kurze.
Všetko je v cene kurzu
Nemusíte si k nám nič nosiť, v cene kurzu sú materiály aj občerstvenie.
Dĺžka kurzu / počítačového školenia
dĺžka balíka kurzov
3 dni
Cena kurzu / počítačového školenia
cena kurzu bez zliav
359,00 € bez DPH
430,80 € s DPH
Otvorených termínov kurzu / školenia
otvorených termínov:
skupinové: 1
Zľavnená cena kurzu / počítačového školenia
lastminute zľava
nie je
Hotnotenia kurzu / počítačového školenia
hodnotenia účastníkov
priemerne 100,00 %
Miesto kurzu
Miesta otvorených kurzov:
Bratislava - centrum

Anotácia, popis kurzu:

akreditované a certifikované školiace stredisko - garancia spokojnosti - opakovanie kurzu zdarma

Plánujete sa venovať marketingu na vysokej úrovni? A viete, že video bude pre Vás ten najlepší kamarát? Ako ale predávať pomocou videa? Všetky odpovede hľadajte v tomto balíku Youtube marketingu. Známym faktom je, že ľudia si dnes na internete radšej pozrú video, ako prečítajú text. Video sa tak stáva najžiadanejšou formou obsahu na internete a YouTube je miestom číslo jedna kam ľudia chodia na internete videá pozerať. Využite silu videa a silu YouTube teraz aj Vy a naštartujte svoj video kanál na našich kurzoch. Naučte sa základy video marketingu, pochopte stratége a efektívne tak komunikujte k ľudom svoje posolstvo.

Pozrite si videopozvánky pre náš balík kurzov:

materiály, ktoré sú súčasťou kurzu: tlačená prezentácia v cene kurzu
Hodnotenie kurzu
František Kozáček
lektor kurzu
Ján T. - hodnotenie kurzu: 100%
Kurz bol vynikajúco pripravený, zaujímavý, a bolo celú dobu cítiť, že lektor je v problematike YouTube marketingu skúsený odborník s vysokou odbornosťou. Perfektne pripravená prezentácia, ktorú nám vytlačenú tiež poskytol. Hoci nič neprebiehalo v strese, kurz mal dynamiku a ubehol tak rýchlo, že sme ešte hodinu po ňom lektora "nechceli pustiť" :) Super - teším sa na pokračovanie! Z lektora vyžaruje nákazlivý optimizmus a serióznosť. K spokojnosti niet čo dodať.

Kurz môžete u nás absolvovať:

Denne pondelok až piatok od 9:00 do 15:00 Večerne pondelok až piatok od 16:00 do 20:00 Cez víkend sobota a nedeľa od 9:00 do 14:00 Individuálne v akomkoľvek dni a čase podľa Vašej potreby Firemne uzatvorené firemné školenia kdekoľvek na Slovensku u Vás

Otvorené, garantované a zlacnené termíny balíka kurzov:

Keďže sa balík skladá z viacerých kurzov, uvádzame termín začiatku prvého kurzu z balíka. Termíny ostatných kurzov z balíka si môžete dohodnúť telefonicky, osobne alebo e-mailom.

denný
Otvorený termín
začína 02.12.
od soboty v Bratislave
359,00 €
430,80 € s DPH
Lektori uvedení pri kurzoch budú s najväčšou pravdepodobnosťou termín kurzu aj prednášať. Lektor sa však pri termíne kurzu môže zmeniť v prípade choroby, obsadenia alebo zmeny kurzu v danom termíne.

Nevyhovuje Vám žiadny termín ani miesto?

Sme tu pre Vás aj mimo bežných otvorených termínov či už pre jednotlivca alebo pre firemné skupiny. Vieme Vám ponúknuť individuálny kurz alebo pripraviť skupinový termín podľa Vašej potreby. Napíšte nám Vašu predstavu a pokúsime sa Vám prispôsobiť.

Učebná osnova počítačového školenia
Marketingový správca Youtube kanálu - od základov, cez stratégie, štatistiku, nástoje pre nahrávanie a strihanie videa

Tento kurz je balíkom 3 kurzov, jeho osnova sa preto skladá z čiastkových osnov jednotlivých kurzov.

Efektívny YouTube Marketing I. - štartujeme firemný video kanál

Aký potenciál sa na YouTube ukrýva a ako ho môžete perfektne využiť vo svoj prospech

  • Prečo vôbec využívať video pri podnikaní
  • Prečo využívať YouTube a aké hlavné výhody Vám ponúka
  • YouTube v číslach
  • Aké sú dôležité rozdiely vo využívaní videa na YouTube a na Facebooku

Ako môžete efektívne zvýšiť príjem vo svojom podnikaní vďaka svojim YouTube videá

  • Ako predávať vlastné produkty vďaka YouTube
  • Ako predávať vlastné služby vďaka YouTube
  • Ako účinne využívať Affiliate
  • Ako a kedy zapojiť Google AdSense ako zdroj príjmu
  • Spolupráca s inými firmami/značkami
  • + niekoľko ďalších možností, ako môžete zarábať vďaka svojim YouTube videám

Čo by ste mali vedieť ešte pred tým, ako začnete YouTube naplno využívať

  • Čo je hlavným cieľom YouTube a ako to môžete využiť vo svoj prospech
  • Aká je najdôležitejšia metrika na YouTube, podľa ktorej YouTube posudzuje kvalitu videí a ako to šikovne využívať pri budovaní YouTube kanála
  • Ktorý zdroj návštevnosti na YouTube je najsilnejší a ako vďaka nemu dokážete získavať najviac divákov
  • Na ktoré parametre by ste sa mali zamerať, aby Váš YouTube kanál rástol čo najrýchlejšie

Prvé kroky pre rýchly a úspešný štart na YouTube

  • Ako si vybrať vhodnú cieľovú skupinu pre svoj kanál
  • Aké formy hodnoty môže Váš YouTube kanál ľudom prinášať
  • Ako si správne určiť ciele, ktoré chcete na YouTube dosiahnuť
  • Ako si efektívne nastaviť kalendár uverejňovania nových videí
  • Aké formy videí môžete skvele využívať vo svojom YouTube kanáli

Ako správne založiť a nastaviť svoj YouTube kanál

  • Ako vytvoriť pekný a profesionálny dizajn pre svoj kanál
  • Ako vytvoriť účinný náhľadový obrázok, ktorý bude podporovať vašu značku a tiež aj získavať Vám nových odberateľov
  • Ako vytvoriť charakteristický profilový obrázok, ktorý bude skvele reprezentovať Váš kanál naprieč celým YouTube-om
  • Ako si vybrať vhodný názov pre svoj YouTube kanál
  • Ako prepojiť svoj kanál aj so svojimi ďalšími stránkami (Web, FB, Linked in, atď..)
  • Ako vložiť kľúčové slová do svojho kanálu a zlepšiť tak jeho vyhľadateľnost
  • Ako vytvoriť a vložiť účinný trajler pre svoj kanál
  • Ako vložiť vodoznak do svojich videí a šikovne tak komunikovať brend a tiež aj získavať nových odberateľov
  • Ako vytvoriť sekcie vo svojom YouTube kanáli a podporiť tak sledovanosť svojich najlepších videí

Ako tvoriť skvelé videá, ktoré si Vaši diváci zamilujú a zároveň Vám pomôžu efektívne dosahovať aj Vaše ciele na YouTube

  • Aké formy obsahu majú ľudia na YouTube najradšej a aké formy videí sú najlepšie pre Váš YouTube kanál
  • Ako nazrieť do hláv ľudí ktorých chcete svojimi videami osloviť a odhaliť tak, ktoré témy ich zaujímajú najviac
  • 3 kroková štruktúra videa pre dosiahnutie čo najlepších výsledkov
  • Odkiaľ získavať legálne hudbu, obrázky a ikony pre svoje videá
  • 2 prvky, ktoré hrajú najväčšiu rolu v tom či si ľudia Vaše video pozrú, alebo nie. A ako ich využívať čo najlepšie
  • Ako video správne nahrať na YouTube a zvýšiť tak jeho sledovanosť
  • Ako sa dostávať so svojimi videami aj na prvé priečky v Google

Užitočné nástroje, ktoré Vám pri štarte Vášho YouTube kanála pomôžu

  • Camtasia – Výborný program na strihanie videa
  • Canva – Skvelá grafická aplikácia zdarma, vďaka ktorej grafika vo Vašom kanáli bude ako od profíka
  • YouTube Analytics – Nástroj na meranie Vášho napredovania na YouTube
  • Štúdio pre autorov YouTube – aplikácia vďaka ktorej si môžete výkonnosť svojho kanála kedykoľvek pozrieť pohodlne cez svoj mobil

Záver

  • Diskusia
  • Aké ďalšie kroky je dobré urobiť najbližšie

Efektívny YouTube Marketing II. - potrebné nástroje a vybavenie pri budovaní úspešného kanálu

Aké video vybavenie použiť pri tvorbe videí na YouTube

  • Aké nahrávacie zariadenie použiť na točenie, aby Vaše výsledné videá vyzerali pekne a profesionálne
  • Aký mikrofón použiť, aby zvuk vo Vašom videu bol čo najlepší
  • Aké pamäťové karty sú na točenie videa najvhodnejšie a ktoré nie sú vhodné vôbec
  • Aký statív použiť, aby obraz vo Vašom videu bol krásne stabilný
  • Akú webkameru použiť, ak chcete robiť živé vysielania cez internet
  • Aké svetlá pri točení použiť a na čo si pri ich výbere dávať najväčší pozor
  • S čím natočiť obrazovku počítača, ak chcete vytvoriť video prezentáciu, alebo video návod k nejakej aplikácii či programu
  • Doplnky, ktoré pri točení určite oceníte

Ako točiť YouTube videá tak, aby boli pekné a zároveň účinné

  • Ako sa správne pripraviť na točenie
  • 3 základné tipy videa, ktoré môžete skvele na YouTube využiť
  • Štyri zlaté pravidlá vďaka ktorým budú Vaše videá pekné a zároveň účinné
  • Rôzne typy záberov, ktoré oživia Vaše videá
  • Ako správne nastaviť svoje nahrávacie zariadenie pred točením
  • 4 typy, ako natočiť svoje videá ľahšie a rýchlejšie
  • Ako nahrať obrazovku a sprievodné slovo do svojich prezentácií

Ako strihať svoje videá tak, aby vyzerali profesionálne a pútavo

  • Rýchle zoznámenie sa s Camtasiou a jej prostredím
  • Ako jednoducho strihať či rozdeliť video v akomkoľvek mieste
  • Ako pridať do videa grafiku, efekty alebo animácie
  • Odkiaľ legálne získať hudbu, ikony a obrázky pre svoje videá
  • Ako pracovať so zvukom a ako vložiť do videa hudbu 
  • Ako vyprodukovať finálne video, tak aby bolo pre YouTube čo najlepšie

Ako zdarma vytvárať profi grafiku pre svoj kanál a pre svoje videá

  • Rýchle zoznámenie sa so skvelou grafickou aplikáciou Canva, ktorú môžete zdarma využívať
  • Aké formáty voliť pre náhľadový obrázok videa a tiež aj profilový a náhľadový obrázok YouTube kanálu
  • Ako vkladať do obrázkov rôzne tvary a texty
  • Ako vytvárať v filtre
  • Ako vďaka Canve vytvoriť od A po Z pútavý náhľadový obrázok pre YouTube video

Ako vysielať naživo cez Google Hangouts On Air

  • Rýchle zoznámenie s aplikáciu Google Hangout On Air cez ktorú môžete zdarma vysielať
  • Ako si pred vysielaním správne nastaviť web kameru a mikrofón
  • Ako vysielanie spustiť, viesť a ukončiť 
  • ako získať záznam z vysielania, ktorý môžete ďalej využívať

2 šikovné nástroje pre efektívny YouTube management 

  • Ako jednoducho nahliadnuť do analytika akéhokoľvek videá, ktorú bežní ľudia nevidia a získať tak cenné informácie aj z konkurenčných videí
  • Ako behom sekundy zistiť na aké kľúčové slová sa video zobrazuje na akých priečkach vo vyhľadávaní
  • Ako ihneď vidieť aj na konkurenčných videách vývoj ich sledovanosti v čase
  • Ako rýchlo zistiť SEO parametre akéhokoľvek videa na YouTube 
  • Ako okamžite vidieť  ako dlho ľudia sledujú konkurenčné videá
  • Ako si zvýšiť produktivitu práce na YouTube jednoduchými skratkami

Ako využívať YouTube Analytics a vďaka nemu dosahovať lepšie výsledky na YouTube

  • Akú presne sledovanosť dosahuje Váš YouTube kanál
  • Koľko času ľudia strávia pozeraním Vašich videí
  • Ako dlho ľudia v priemere pozerajú každé jedno Vaše video
  • Odkiaľ získavate najviac zhliadnutí
  • Kto sú naozaj Vaši diváci
  • Cez aké zariadenia ľudia najradšej pozerajú Vaše videá
  • Kde na internete ľudia najčastejšie pozerajú Vaše videá
  • Ako mať YouTube Analytics kedykoľvek po ruke vďaka aplikácii  „Štúdio pre autorov YouTube“

Ako  si vytvoriť web cez ktorý viete pohodlne predávať svoje produkty a služby, ktoré cez YouTube propagujete

  • Aký hosting a akú doménu si vybrať pre svoj web
  • Ako si jednoducho vytvoriť profesionálny web bez grafika a programátora
  • Ako bezproblémovo vyriešiť platobnú bránu a fakturáciu
  • Ktorý nástroj využívať na Email marketing, aby sme mohli pohodlne komunikovať so svojimi zákazníkmi aj formou emailu

Záver

  • Diskusia
  • Aké ďalšie kroky je dobré urobiť najbližšie

Efektívny YouTube Marketing III. - štatistika, a stratégie pre zvyšovanie sledovanosti a odberateľov a ako predávať

Čo Vám prezradí YouTube Analytics a ako to skvele využiť pre dosahovanie lepších výsledkov

  • Akú presne sledovanosť dosahuje Váš YouTube kanál
  • Koľko času ľudia strávia pozeraním Vašich videí
  • Ako dlho ľudia v priemere pozerajú každé jedno Vaše video
  • Odkiaľ získavate najviac zhliadnutí
  • Kto sú naozaj Vaši diváci
  • Cez aké zariadenia ľudia najradšej pozerajú Vaše videá
  • Kde na internete ľudia najčastejšie pozerajú Vaše videá

Ako strategicky zvyšovať sledovanosť YouTube videí

  • Najúčinnejšia stratégia pre zvýšenie sledovanosti – KSKO
  • Dôležitý rozdiel medzi Evergreen Obsahom a Tredovým Obsahom a ako ich využívať správne
  • Ako optimalizovať svoje videá tak, aby boli na internete čo najlepšie vyhľadateľné a viditeľné (Video SEO)
  • Prečo prvých 48 hodín od uverejnenia videa je extrémne dôležitých a čo je potrebné v tomto čase urobiť
  • Čo je pre YouTube najdôležitejšie, aby Vám Vaše videá čo najlepšie spropagoval
  • 2 prvky vo videu, ktoré väčšina ľudí podceňuje a pri tom hrajú najdôležitejšiu rolu v tom či ľudia na Vaše video kliknú, alebo nie
  • Ako účinne propagovať svoje videá na hlavnej stránke kanála
  • Ako účinne propagovať svoje videá technikou „Viacerí Podporujú Lídra“
  • Ako účinne propagovať svoje videá technikou „Séria Videí“
  • Ako využívať Zoznamy videí na zvyšovanie sledovanosti
  • Ako účinne propagovať svoje videá aj mimo YouTube a to napríklad na Facebooku, na vlastnom webe, na iných weboch, emailom, atď.
  • Ako sa dostať so svojimi videami aj na prvé priečky v Google a naplno tak zapojiť do propagácie najväčší vyhľadávač na svete
  • Ako recyklovať obsah a z jedného videa vytvárať viacero druhov obsahu, ktoré Vám prinesú ďalších divákov za minimálny čas
  • Ako speňaženie videí formou reklamy dokáže zvýšiť nie len príjem, ale aj sledovanosť
  • 4 akčné prvky na YouTube, vďaka ktorým dokážete efektívne zvyšovať sledovanosť
  • Ako využiť upútavku kanála na zvýšenie sledovanosti konkrétneho videa
  • Ako efektívne prepájať obsah medzi sebou a získať tak väčšiu sledovanosť
  • Ako vďaka spolupráci s inými kanálmi skokovo zvyšovať prísun divákov
  • Ako strategicky využívať Náhľadový obrázok kanála na zvyšovanie sledovanosti

Ako strategicky zvyšovať počet odberateľov na YouTube

  • Čo je tým najväčším magnetom na odberateľov a ako to naplno využívať
  • Tajomstvo budovania skvelej komunity okolo Vášho produktu, služby či myšlienka a zároveň aj okolo Vášho YouTube kanálu
  • Ako vďaka upútavke kanálu efektívne získavať nových odberateľov
  • Ako vytvoriť špeciálny link pre okamžité získaniu odberu na YouTube
  • Ako popis videa využiť tiež na získavanie nových odberateľov
  • Ako vďaka správnej výzve k akcii dokážete získať viac odberateľov
  • Ako strategicky využívať Náhľadový obrázok kanála pre získavanie nových odberateľov
  • 2 akčné prvkov na YouTube, vďaka ktorým dokážete zvyšovať počet odberateľov
  • Ako správne využívať vodoznak vo svojich videách pre efektívne získavanie nových odberateľov
  •  Ako vďaka spolupráci s inými kanálmi skokovo zvyšovať prísun odberateľov
  • Ako vďaka recyklovanému obsahu získavať odberateľov aj z iných webov

Ako efektívne predávať vďaka YouTube videám

  • Video ako Váš tvorca dôvery
  • Ako zistiť ktoré video je Vašim najlepším obchodníkom a ako to čo najlepšie využiť
  • 3 kroky k úspešnému predaju
  • Ako si vytvoriť svoju cestu zákazníka so strategickým zapojením YouTube videí
  • Ako a kedy využívať predaj priamo z videa
  • Ako a kedy využívať „skrytý“ predaj
  • Ako efektívne predávať aj s pomocou Google AdWords
  • Ako efektívne využívať remarketing a teda ako zobrazovať cielenú ponuku len tým, ktorí videli Vaše videá, dali lajk, zdieľali či komentovali niektoré z Vašich videí
  • Aké typy platených reklám využívať pre čo najlepšie výsledky

Užitočné nástroje, ktoré Vám pri strategickom budovaní Vášho kanála pomôžu

  • YouTube Analytics – Nástroj na meranie Vášho napredovania na YouTube
  • Štúdio pre autorov YouTube – aplikácia vďaka ktorej si môžete výkonnosť svojho kanála kedykoľvek pozrieť pohodlne cez svoj mobil
  • UTM Tracking Url Builder – Nástroj na tvorbu UTM linkov, vďaka ktorým dokážete zmerať víkonnosť
  • Google Analytics – Nástroj na meranie výkonnosti Vašich predajov
  • Camtasia – Výborný program na strihanie videa
  • Canva – Skvelá grafická aplikácia zdarma, vďaka ktorej grafika vo Vašom kanáli bude ako od profíka

Záver

  • Diskusia
  • Aké ďalšie kroky je dobré urobiť najbližšie

Výstupné vedomosti po kurze / školení:

Naši lektori tohoto kurzu - zistite, kto Vás bude učiť

František Kozáček
František Kozáček
František Kozáček spolupracuje s firmami, jednotlivcami, ale aj organizáciami z tretieho sektoru a pomáham im tak naplno využiť jeden z najlepších marketingových nástrojov na tejto planéte-YouTube. Pracuje na tom, aby každý jeden dobrý líder mal k dispozícií špičkové know-how ohľadne on-line videa a mohol tak efektívne šíriť svoje posolstvo do sveta a meniť ho tak k lepšiemu.

Posledné komentáre účastníkov, ktorí už absolvovali tento kurz

Marketingový správca Youtube kanálu - od základov, cez stratégie, štatistiku, nástoje pre nahrávanie a strihanie videa od roku 2008 u nás absolvovalo už približne 2 účastníkov. Hodnotenia a reakcie sa zobrazujú iba z vyplnených hodnotení od roku 2014.
zobrazených komentárov: 4 z celkového počtu 4 priemerné hodnotenie: 100,00%
Matej H.
16.11.2017

hodnotenie lektora:
100%
František Kozáček
lektor kurzu František Kozáček
lektor kurzu
Absolvoval/a: Efektívny YouTube Marketing III. - štatistika, a stratégie pre zvyšovanie sledovanosti a odberateľov a ako predávať
Príjemný, už v poradí tretí kurz zo série YouTube marketingu bol opäť v znamení dobrej nálady a nových informácií. Som spokojný :) Posledný, ale za to o nič neukrátený kurz zo série YTB marketingu mi priniesol komplexný prehľad o tejto časti digitálneho sveta. Nadmieru pozitívne hodnotím lektorovu schopnosť odpovedať na najrôznejšie otázky a to aj veľmi konkrétneho charakteru. Na sérii týchto kurzov naozaj dostanete komplexné know-how a to či ho budete vedieť využiť, záleží len na vašej chuti ísť do toho. Lektor opäť ukázal ako sa dá k téme YouTube stále nájsť niečo nové a zaujímavé. Prijímať informácie v takej forme v akej to prezentuje František by ma bavilo celé dni, obmedzením by bola jedine kapacita môjho mozgového HDD. Ešte by som rád podotkol, že počas prezentácie sa lektor opieral o poznatky z predchádzajúcich kurzov, ale nemal problém aj zopakovať niektoré info, čo mi naozaj pomohlo. Celkový prínos kurzu vidím v tom, že mi pomohol lepšie pochopiť súvislosti medzi teoretickými znalosťami a praktickým použitím týchto znalostí v marketingových stratégiách. Dúfam, že bude ešte 4ka :)) Pokračujte a vzdelávajte. Držím palce so zlomením toho socialistického systému z jedálne :D
Matej H.
24.10.2017

hodnotenie lektora:
100%
František Kozáček
lektor kurzu František Kozáček
lektor kurzu
Absolvoval/a: Efektívny YouTube Marketing II. - potrebné nástroje a vybavenie pri budovaní úspešného kanálu
Perfektný speaker, výborná komunikácia s účastníkmi kurzu :) Keď som absolvoval 1. časť tohto trojdielneho kurzu na 2. diel som šiel s vedomím, že lektor je super človek plný energie a deň strávený na školení nebude strata času, ba práve naopak prinesie opäť plno otázok ohľadom online marketingu. Teším sa na tretie pokračovanie a vrelo odporúčam navštíviť tento kurz. Sami uvidíte, že ak vám svet digitálu a videa neučaroval, teraz sa to zmení :)) Už sa teším ako sa opät vrhnem na kávičku s keksíkom, nech mám dostatok kofeínu a cukru na celodenné školenie :)
Ján T.
19.10.2017

hodnotenie lektora:
100%
František Kozáček
lektor kurzu František Kozáček
lektor kurzu
Absolvoval/a: Efektívny YouTube Marketing I. - štartujeme firemný video kanál
Kurz bol vynikajúco pripravený, zaujímavý, a bolo celú dobu cítiť, že lektor je v problematike YouTube marketingu skúsený odborník s vysokou odbornosťou. Perfektne pripravená prezentácia, ktorú nám vytlačenú tiež poskytol. Hoci nič neprebiehalo v strese, kurz mal dynamiku a ubehol tak rýchlo, že sme ešte hodinu po ňom lektora "nechceli pustiť" :) Super - teším sa na pokračovanie! Z lektora vyžaruje nákazlivý optimizmus a serióznosť. K spokojnosti niet čo dodať.
Matej H.
18.10.2017

hodnotenie lektora:
100%
František Kozáček
lektor kurzu František Kozáček
lektor kurzu
Absolvoval/a: Efektívny YouTube Marketing I. - štartujeme firemný video kanál
Prvým faktom je, že tento kurz mal bezpochyby hlavu a pätu. Skúsený lektor nás previedol svetom YouTube marketingu a veľmi ma potešil jeho pozitívny prístup k otázkam, ktoré sme na neho smerovali. Venoval sa naozaj dôležitým faktom a neustále prepájal poznatky s praxou. Celkový dojem bol vynikajúci a lektor spravil všetko preto aby som si odniesol z kurzu maximum. Môžem tento kurz vrelo odporučiť každému nadšencovi online marketingu, ktorý si chce rozšíriť obzory v tejto sfére digitálneho sveta. Vybrali ste super človeka, ktorý bol skvelý ako po ľudskej stránke tak aj po stránke lektorskej. Takže na záver len dodám: Ďakujem, vidíme sa na ďalšom kurze u vás. Dobrá práca IT learning :))


U nás si nekupujete iba kurz,
ponúkame Vám komplexné vzdelávanie

Ak nám na niečom naozaj maximálne záleží, tak je to Vaša spokojnosť a tej sa sanžíme všetko prispôsobiť. Nechceme Vám ponúknuť iba kurz, na ktorý prídete a odídete, ale už 9 rokov ponúkame komplexné a garantované vzdelávanie.
V cene tohto kurzu máte nasledovné výhody:
garancia spokojnosti, ak nebudete spokojný, vrátime Vám peniaze
tento kurz môžete zadarmo opakovať po absolvovaní
v cene kurzu máte materiály a písacie potreby
špičkové, moderné učebne a kvalifikovaní lektori z praxe
bohaté občerstvenie, kvalitná káva, čaje, voda a rôzne nápoje


Máte otázky, alebo sa chcete prihlásiť?

Získajte ďalšie informácie ohľadom počítačového kurzu Marketingový správca Youtube kanálu - od základov, cez stratégie, štatistiku, nástoje pre nahrávanie a strihanie videa a zavolajte nám, alebo nám napíšte nám správu cez kontaktný formulár.

Sme tu pre Vás od 8:00 do 20:00
poradenstvo, objednávky a informácie: 02/4920 3080
e-mailový kontakt: info@itlearning.sk


Zaujal Vás tento počítačový kurz? Chcete sa prihlásiť na kurz a potrebujete pomôcť? Chcete sa poradiť pred nástupom na kurz s lektorom? Radi Vám zodpovieme Vaše otázky ohľadom kurzu Marketingový správca Youtube kanálu - od základov, cez stratégie, štatistiku, nástoje pre nahrávanie a strihanie videa, prihlásime Vás na kurz, alebo Vám poradíme vybrať si vhodné metodické riešenie pre Vás alebo Vašu firmu.