Kurz Facebook marketing a Business Manager III. - pokročilé možnosti platenej reklamy, remarketing, Facebook pixel, vyhodnotenie a optimalizácia reklám

Kurz Facebook marketing a Business Manager III.
pokročilé možnosti platenej reklamy, remarketing, Facebook pixel, vyhodnotenie a optimalizácia reklám

Najvýhodnejší termín
Najlepší termín kurzu denný kurz
06.12.2019
denný kurz v Bratislave
Zľava 50%
Nová cena: 74,50 € bez DPH
Objednať tento termín
Zobraziť všetky termíny (1)
Dĺžka kurzu / počítačového školenia
dĺžka kurzu
1 deň
Cena kurzu / počítačového školenia
cena kurzu bez zliav
149,00 € bez DPH
178,80 € s DPH
Otvorených termínov kurzu / školenia
otvorených termínov:
skupinové: 1
Zľavnená cena kurzu / počítačového školenia
lastminute zľava
až 50%
Hotnotenia kurzu / počítačového školenia
hodnotenia účastníkov
veľmi dobré
Miesto kurzu
Miesta otvorených kurzov:
Bratislava - centrum

Anotácia, popis kurzu:

akreditované a certifikované školiace stredisko - garancia spokojnosti - opakovanie kurzu zdarma

Počítačový kurz Facebook Business Manager je voľným pokračovaním našich marketingových kurzov, ktoré sa zaoberajú propagáciou na Facebooku ale aj na sociálnej sieti Instagram. Kurz je zameraný na tvorbu pokročilých kampaní cez Facebook Business Managera, vďaka ktorému získate nielen prehľad o tom, čo všetko propagácia na Facebooku a Instagrame ponúka, ale naučíte sa, ako sa tvoria kvalitné kampane s rôznymi cieľmi. Kurz nie je vhodný pre začiatočníkov a p požívateľov, ktorý nemajú skúsenosti s platenou reklamou a naopak veľmi vhodný a poučný pre používateľov, ktorý reklamy na Facebooku a Intagrame robia / robili a potrebujú ich robiť ešte výkonnejšie, lacnejšie a hlavne efektívnejšie. Naučíte sa aktuálne novinky a trendy od oborného lektora a zasvetíme vás do tajov Business Managera a jeho možností.

Tento kurz je zameraný na tvorbu kampaní s cieľom budovania povedomia, predaja produktov alebo služieb či samotný remarketing. Na kurze sa naučíte, ako vytvárať efektívne kampane na Facebooku alebo Instagrame, ako fungujú kreatívy pre konkrétne zobrazenia, ako pracovať s cieľovými skupinami a ako vytvárať cieľové skupiny, ktoré Vám prinesú nový biznis.

Na sociálnej sieti Facebook sa nachádza viac ako 2,5 milióna aktívnych slovenských účtov, na Instagrame je to viac ako 1 milión. Preto sú tieto sociálne siete brané ako vynikajúcim kanálom na propagáciu Vás alebo Vašej firmy. Okrem toho zbierajú nespočetne veľa dát, s ktorými môžete pracovať priamo počas cielenia reklamy. Spoločne si ukážeme, ako nájsť svojich zákazníkov naprieč viacerými cieľovými skupinami, ako správne nastaviť kampaň tak, aby plnila Vaše ciele a očakávania a to za doslova „pár EURO“. Oslovte nových potencionálnych zákazníkov, priveďte ich na svoj web, pracujte s nimi a pomocou konverzie s nich vytvorte Vašich nakupujúcich zákazníkov.

Okrem iného sa na kurze naučíte ako sa kampane na Facebooku optimalizujú, ako sa vyhodnocujú a kedy je potrebné spraviť zásahy nielen v kampani ale aj Vašej webovej stránke. Kurz je veľmi praktický preto si nezabudnite doma či v práci svoje otázky.
materiály, ktoré sú súčasťou kurzu: tlačená prezentácia lektora
Bezplatné opakovanie kurzu
Tento kurz môžete bezplatne opakovať, ak by ste kurz nezvládli na prvý raz.
Certifikovaný akreditovaný kurz
Sme akreditované školiace stredisko, certifikát získavate ihneď po kurze.
Všetko je v cene kurzu
Nemusíte si k nám nič nosiť, v cene kurzu sú materiály aj občerstvenie.

Kurz môžete u nás absolvovať:

Denne pondelok až piatok od 9:00 do 15:00 Večerne pondelok až piatok od 16:00 do 20:00 Cez víkend sobota a nedeľa od 9:00 do 14:00 Individuálne v akomkoľvek dni a čase podľa Vašej potreby Firemne uzatvorené firemné školenia kdekoľvek na Slovensku u Vás

Otvorené, garantované a zlacnené termíny kurzu:

Zľavnený garantovaný termín, -50%

denný
06.12. - 06.12.
od piatka v Bratislave
74,50 €
89,40 € s DPH
Poznámka: Čertovská ponuka 2019 - čertovské zľavy. Nepremeškajte fantastickú ponuku a získajte tento kurz ako poukaz vo výnimočnej zľave pre seba, pre firmu alebo blízkeho. V tomto termíne sa kurz realizovať NEBUDE, slúži iba ako termín pre objednávku. Na objednaný kurz Vám bude vystavený prenosný poukaz a môžete sa prihlásiť (alebo ho použiť ako darček) na ktorýkoľvek termín v roku 2020. Všetky čertovsky výhodné IT kurzy v zľave, ako aj kompletné podmienky nájdete hore v menu v sekcii ČERTOVSKÉ ZĽAVY, kde nájdete aj ostatné kurzy v zľavách. Tešíme sa s Vami, že ste objavili kurz v takejto fantastickej zľave. Ponáhľajte sa s objednávkou, počet miest je limitovaný a nezabudnite si pozrieť celú čertovskú ponuku - spolu 90 kurzov v zľavách. Viac informácii a všetky podmienky nájdete na podstránke čertovská ponuka/zľava. Objednaním tohto termínu kurzu súhlasíte s podmienkami čertovskej ponuky.
Lektori uvedení pri kurzoch budú s najväčšou pravdepodobnosťou termín kurzu aj prednášať. Lektor sa však pri termíne kurzu môže zmeniť v prípade choroby, obsadenia alebo zmeny kurzu v danom termíne.

Nevyhovuje Vám žiadny termín ani miesto?

Sme tu pre Vás aj mimo bežných otvorených termínov či už pre jednotlivca alebo pre firemné skupiny. Vieme Vám ponúknuť individuálny kurz alebo pripraviť skupinový termín podľa Vašej potreby. Vyberte si, ako Vám môžme pomôcť s termínom pre kurz Facebook marketing a Business Manager III. - pokročilé možnosti platenej reklamy, remarketing, Facebook pixel, vyhodnotenie a optimalizácia reklám.

Aktivujte si strážneho psa - posielanie nových termínov priamo na Váš e-mail

Strážny pes

Aktivovať stráženie

Otvoríme nový skupinový termín, ktorý Vám bude vyhovovať

Vlastný termín

Vyžiadať vlastný termín

Ponúkneme Vám uzatvorený termín pre väčšiu skupinu u nás alebo u Vás vo firme

Firemný termín

Mám záujem

Učebná osnova počítačového školenia
Facebook marketing a Business Manager III. - pokročilé možnosti platenej reklamy, remarketing, Facebook pixel, vyhodnotenie a optimalizácia reklám

Úvod

  • Na čo slúži reklama cez Facebook
  • Aké typy reklám na Facebooku poznáme
    • rozdiel medzi propagovaním príspevku a reklamnou kampaňou
    • kde sa môže zobrazovať reklama vytvorená na Facebooku
    • čo môže byť obsahom reklamy na Facebooku
  • Aké základné štatistické údaje nám Facebook poskytuje
  • Prečo je štatistika dôležitá

Základné nastavenia Facebook Business Managera

  • ako si vytvoriť Facebook Business účet
  • nastavenie fakturácie a platby
  • zoznámenie sa s panelom nástrojov Business Managera
    • ako pridať Facebook stránku
    • ako si vytvoriť reklamný účet a jeho podstata
    • ako pridať viacero užívateľov k reklamnému účtu alebo stránke v Business Managerovi
    • najčastejšie chyby a ich odstránenie

Príprava kampane cez Facebook Business Managera

  • Stanovenie si stratégie a cieľa kampane
  • Nástroj Štatistiky publika ako pomocník pri vytváraní cieľových skupín
  • Voľba typu reklamy na základe cieľa kampane
  • Kreatíva reklamy
    • Obrázková forma – ako zhotoviť príťažlivý vizuál pre Vašu cieľovú skupinu
    • Video reklama
    • Ako správne napísať text pre reklamu
  • Výber vstupných stránok pre kampaň
    • Ako zvoliť správnu Landing Page
    • Čo by mala Landing Page obsahovať
    • Kedy je nutné si vytvoriť novú podstránku na webe, ktorá bude slúžiť ako Landing Page
  • Určenie si rozpočtu kampane

Facebook Pixel

  • Vytvorenie Facebook Pixelu
  • Implementácia Facebook Pixelu
  • Čo sú to Eventy vo Facebook Pixeli
  • Ako spojazdniť trackovanie eventov na webstránke
  • Ako si v prípade potreby vytvoriť vlastný Event

Spustenie kampane cez Facebook Business Managera

  • Vytvorenie novej kampane
    • zoznámenie sa s cieľmi reklamy
    • nastavenie správneho cieľa reklamy
    • nastavenie rozpočtu kampane
    • nastavenie dĺžky kampane
    • pokročilé nastavenia rozpočtu kampane
  • Vytvorenie cieľovej skupiny a jej nastavenie
    • vytváranie, editácia a práca s vytvorenými cieľovými skupinami
    • vytváranie podobných publík
    • Automatické umiestnenia vs. Vlastný výber umiestnenia
      • kde sa môže reklama zobrazovať
      • ako funguje automatické umiestnenie
      • výber správneho umiestnenia na základe cieľa reklamy
    • ďalšie možnosti umiestnenia, optimalizácie a doručenia reklám
  • Vytváranie viacerých cieľových skupín v rámci kampane
  • Nastavenie vizuálu a contentu reklamy
    • formáty reklám a ich veľkosti
    • nahrávanie vizuálu reklamy
    • využitie fotobanky shutterstock
    • priraďovanie reklamy pre rôzne typy umiestnenia
    • práca s textom, nadpisom a popisom
    • čo je to UTM kód a ako ho priradiť reklame
    • ako správne zvoliť tlačidlo výzva na akciu
    • kontrola vizuálneho vzhľadu reklamy cez ukážky
  • Nastavenie viacerých finálnych reklám
  • Kopírovanie finálnych reklám naprieč cieľovými skupinami a kampaňami

Remarketingová reklama

  • čo je to remarketing
  • čo je potrebné na to, aby sme mohli remarketing robiť
  • ako si správne definovať cieľovú skupinu pre remarketingovú reklamu
  • vytvorenie cieľovej skupiny z remarketingového pola
  • nastavenie cieľu remarketingovej reklamy

Vyhodnocovanie úspešnosti kampane

  • práca s dátami z Facebook Business Managera
  • práca s dátami Google Analytics
  • vyhodnotenie úspešnosti na základe cieľa
  • ako navrhnúť správne zmeny
  • praktické úkážky
  • ROI

Optimalizácia kampane

  • čo môžeme v rámci kampane optimalizovať
  • stanovenie si cieľa optimalizácie
  • ako optimalizovať rozpočet
  • ako optimalizáciou zlepšiť ROI

Úvod do funnelov

  • čo je to funnel
  • ako vytvoriť funnel
  • praktické príklady

Voľná diskusia

Výstupné vedomosti po kurze / školení:

Naši lektori tohto kurzu - zistite, kto Vás bude učiť


U nás si nekupujete iba kurz,
ponúkame Vám komplexné vzdelávanie

Ak nám na niečom naozaj maximálne záleží, tak je to Vaša spokojnosť a tej sa sanžíme všetko prispôsobiť. Nechceme Vám ponúknuť iba kurz, na ktorý prídete a odídete, ale už 11. rok ponúkame komplexné a garantované vzdelávanie.
V cene tohto kurzu máte nasledovné výhody:
garancia spokojnosti, ak nebudete spokojný, vrátime Vám peniaze
tento kurz môžete zadarmo opakovať po absolvovaní
v cene kurzu máte materiály a písacie potreby
špičkové, moderné učebne a kvalifikovaní lektori z praxe
bohaté občerstvenie, kvalitná káva, čaje, voda a rôzne nápoje


Máte otázky, alebo sa chcete prihlásiť?

Získajte ďalšie informácie ohľadom počítačového kurzu Facebook marketing a Business Manager III. - pokročilé možnosti platenej reklamy, remarketing, Facebook pixel, vyhodnotenie a optimalizácia reklám a zavolajte nám, alebo nám napíšte nám správu cez kontaktný formulár.

Sme tu pre Vás od 8:00 do 20:00
poradenstvo, objednávky a informácie: 02/4920 3080
e-mailový kontakt: info@itlearning.sk


Zaujal Vás tento počítačový kurz? Chcete sa prihlásiť na kurz a potrebujete pomôcť? Chcete sa poradiť pred nástupom na kurz s lektorom? Radi Vám zodpovieme Vaše otázky ohľadom kurzu Facebook marketing a Business Manager III. - pokročilé možnosti platenej reklamy, remarketing, Facebook pixel, vyhodnotenie a optimalizácia reklám, prihlásime Vás na kurz, alebo Vám poradíme vybrať si vhodné metodické riešenie pre Vás alebo Vašu firmu.