Nové, vylepšené, aktuálne a premenované kurzy Google Analytics a Tag Manager

Písal sa rok 2010 a naše kurzy online marketingu získali veľkú popularitu, tešili sa veľkej obľube. Odvtedy ich absolvovali dokopy tisíce ľudí. Neustály prílev noviniek, rýchlo sa meniaci slovenský internetový trh a trendy v marketingu sa samozrejme odzrkadlili aj na našich kurzoch.

Vieme, že ísť si kúpiť knihu za pár eur je určite lacnejšie ako kurz. Alebo si pustiť zadarmo video z Youtube, prípadne za omnoho nižšiu cenu môžete kúpiť online kurzy. No mnohí z vás vkladajú do nás a našich kurzov dôveru a netušia do čoho „idú“.

My sa vás snažíme za vašu dôveru odmeniť absolútnou aktuálnosťou prednášaných vedomostí. U nás ju naozaj nájdete – preto meníme osnovy na pravidelnej báze a často dopĺňame do prezentácií aktuálne informácie. Čo už nie je zaujímavé alebo neplatí jednoducho z prezentácií mažeme, aby sme vás nezaťažovali niečím, čo nie je aktuálne.

Aktuálnosť kurzov je na prvom mieste

U nás sa nechválime tým, že máme najväčší počet kurzov v ponuke. Nemáme, nechceme a nebudeme mať. U nás v IT Learningu tak musia byť kurzy, prezentácie ku kurzom a hlavne preberané učivo maximálne aktuálne. A aj tak vyzerajú. Autorom marketingových kurzov je náš lektor Peťo Hecht a kurzy Google Analytics vychádzajú z jeho každodennej praxe, nie sú len obsahom rôznych kníh, či tutoriálov.

Lektor týchto kurzov Peter Hecht je denne v praxi, pretože okrem marketingu v našej spoločnosti pomáha s internetovým marketingom rôznym firmám, vyrába im grafiku a webstránky, pomáha s navrhovaním PPC kampaní a tiež dozerá na ich správnu realizáciu.

google-analytics-4

Prečo sme kurzy Google analytics zmenili?

Google priniesol nástoj Google Analytics 4 už dávno a bolo vhodné jeho merací kód mať vo web stránke. To sme sa už dlho učili aj na kurzoch. Problém je ale ten, že UA (universal analytics alebo trojka) sa bude vypínať. Je fajn, je dobré, jednoduché a prehľadné. Ale to je všetko. Je to stará technológia merania, úprimne si povedzme, že aj nepresná a nenájdete v nej kopec moderných funkcií, ktoré už štvorka v sebe má. Navyše modelovanie dát v novej štvorke je jednoduchšie a priamo v nástroji integrované. Aktuálne viete merať štatistiku web stránky naraz v GA universal Analytics a v „štvorke“. Ak to tak máte, tak super a tak sme to učili aj posledné roky – merať v dvoch nástrojoch naraz. 

Pre väčšinu používateľov je nové prostredie štvorky chaotické a nové funkcie ani nenájdu. Áno, je to tak. Štvorka je iná a na prvý pohľad sa zdá byť ako krok smerom dozadu. Ale nie je to tak. Dajte tomu šancu a uvidíte, že štvorka je jednoducho lepšia. Navyše na kurzoch sa učí aj Google Tag manager, kde sa naučíme pekne bez programátora tvoriť udalosti, či už pre GA alebo napríklad aj pre Facebook, ako je pixel, či ich udalosti.

No a keďže noviniek v štvorke bolo také množstvo, že by sme ich v jednom kurze nestihli odprednášať – pridali sme aj jeho pokračovanie, po ktorom ste dlhodobo volali.

Čo sa zmenilo? Všetko.

Zmenili sme celý kurz Google Analytics, materiály aj učebnú osnovu, pridali sme nový marketingový materiál – proces merania. Prešli sme zo starého kurzu na nový a pridali aj tému Tag Manager, ktorý sa preberá už v jednotke. Zároveň sme do ponuky pridali aj nový kurz Google Analytics II. Máme pre vás novú prezentáciu a metodiku, ako sa všetko, čo je nové a iné naučíte pekne od začiatku, keďže kurz Google Analytics 4 a Tag Manager I. je určený pre začiatočníkov, tak ako aj bol. Všetko pekne od začiatku. 

Pre našich absolventov – opakovanie nových kurzov samozrejme zadarmo:

Prednedávnom ste tento/tieto kurzy absolvovali a je vám to ľúto? Chcete si pozrieť kurz ešte raz – ísť po novom, nové prezentácie, nové príklady a nový pohľad na problematiku? Nie je problém – kontaktujte nás a môžete prísť na „opakovanie“ úplne zadarmo. Budeme sa na vás znova tešiť. Sme tu pre vás.

Naše aktuálne kurzy Google Analytics:

Google Analytics 4 a Tag Manager I. - konfigurácia, štatistika a výkonnosť marketingu, meranie udalostí, cieľov a konverzií
Kurz Google Analytics je ďalší z rodiny kurzov internetového a online marketingu. Je veľmi dôležitým členom skladačky pre dôsledný internetový marketing, teda pre každého, kto sa chce…
Viac informácií
Google Analytics 4 a Tag Manager II. - vlastné prehľady, elektronický obchod, meranie udalostí a konverzií pre pokročilých
Universal Analytics, alebo ak chcete „UÁčka“, sú dnes už v podstate mŕtve. Štatistku web stránky a  správanie používateľov treba dnes merať ich nástupcom, pomocou Google Analytics 4 …
Viac informácií

 


Aktuálna akcia na IT kurzy a počítačové a marketingové kurzy v Bratislave