Balík Facebook Social manažér - profesionálny správca stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk

Balík Facebook Social manažér
profesionálny správca stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk

Balík toto je balík 5 kurzov
cena kurzov Balík Facebook Social manažér - profesionálny správca stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk
cena kurzov v balíku
pri kúpe kurzov
samostatne je
766,50 €
919,80 € s DPH
zľava kurzu Balík Facebook Social manažér - profesionálny správca stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk
týmto balíkom kurzov
ušetríte oproti kúpe
kurzov samostatne až
301,00 €
361,20 € s DPH
cena balíka po zľave
konečná cena balíka
všetkých kurzov
po zľave je
465,50 €
558,60 € s DPH
Dĺžka balíka kurzov
dĺžka balíka kurzov
5 dní
Hotnotenia kurzu / počítačového školenia
hodnotenia účastníkov
priemerne 98,76 %
Miesto kurzu
Miesta otvorených kurzov:
Bratislava - centrum
video kurz aj k tomuto IT kurzu zadarmo

Anotácia, popis kurzu:

certifikované školiace stredisko - garancia spokojnosti - opakovanie kurzu zdarma

Dovoľte, aby sme z vás spravili sociálneho manažéra alebo ak chcete social media marketera (:soušl mídia marketér:). Človeka a marketéra, ktorý má v každej modernej spoločnosti dnes svoje miesto. Budete sa starať o vašu firmu a značku na najväčšej sociálnej sieti - na facebooku? Chcete, aby vaša značka rástla, aby vstúplo povedomie a predaj? Chcete a plánujete z vašej značky vybudovať dôveryhodnú značku a ste začiatočník? Alebo máte zamestnanca, ktorého chcete s kľudom poveriť na to, aby sa staral o firmu na Facebooku tak, aby ste sa nemuseli za jeho prácu hanbiť? Tak je v tom prípade tento balíček kurzov pre vás presne to pravé.

V tomto balíčku kurzov je všetko, čo budete potrebovať. Sú v ňom zaradené naše kurzy Facebook marketingu pre správne vedenie a správu stránky a samozrejme aj práca s platenou reklamou - platená reklama Facebook a Instagram I. až III. Všetko od začiatku, po pokročilé možnosti je v týchto kurzoch, v tomto balíčku kurzov za skvelú cenu. Dovoľte, aby sme z vás alebo z vášho zamestnanca mohli spraviť profesionálneho správcu stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk.

Sociálne siete už dávno nie sú iba zábavou pre malých alebo veľkých. Už dávno malé i stredné firmy, ale aj medzinárodné korporácie pochopili, že na sociálnych sieťach sa združuje a vyskytuje také množstvo ľudí, že potrebujú na komunikáciu s ním sociálneho manažéra. Sociálna sieť Facebook poskytuje firmám, ale aj iným subjektom, množstvo spôsobov na ich propagáciu a tiež okamžitý predaj. Facebook profil môže byť predajným alebo informačným kanálom, ktorý vám prinesie nové možnosti a hlavne - nových zákazníkov. A starým bude pripomínať, že ste tu stále pre nich!
Termíny balíka kurzov:
Začiatok 12.04.2022
Tento balík kurzov začína kurzom Facebook marketing I., preto pre začiatok balíka sledujte termíny tohto kurzu, alebo nás kontaktujte pre návrh termínov.
Tlačené plagáty a materiály ku kurzom
Bezplatné opakovanie kurzu
Každý termín môžete bezplatne opakovať, ak by ste kurz nezvládli na prvý raz.
Certifikovaný akreditovaný kurz
Sme certifikované školiace stredisko, certifikát získavate ihneď po kurze.
Všetko je v cene kurzu
Nemusíte si k nám nič nosiť, v cene kurzu sú materiály aj občerstvenie.

Kurz môžete u nás absolvovať:

Denne pondelok až piatok od 9:00 do 15:00 Večerne pondelok až piatok od 16:00 do 20:00 Cez víkend sobota a nedeľa od 9:00 do 14:00 Individuálne v akomkoľvek dni a čase podľa Vašej potreby Firemne uzatvorené firemné školenia kdekoľvek na Slovensku u Vás

Plánované garantované termíny začiatkov balíka kurzov:

začína modulom: Platená reklama Facebook a Instagram I.

denný kurz
24.04.
od stredy v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht
viac
465,50 €
558,60 € s DPH
začína modulom: Platená reklama Facebook a Instagram I.

denný kurz
24.04.
od stredy živý online kurz
Peter Hecht Peter Hecht
viac
465,50 €
558,60 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
začína modulom: Facebook marketing I.

denný kurz
27.05.
od pondelka v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht
viac
465,50 €
558,60 € s DPH
začína modulom: Facebook marketing I.

denný kurz
27.05.
od pondelka živý online kurz
Peter Hecht Peter Hecht
viac
465,50 €
558,60 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
začína modulom: Platená reklama Facebook a Instagram I.

denný kurz
29.05.
od stredy v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht
viac
465,50 €
558,60 € s DPH
začína modulom: Platená reklama Facebook a Instagram I.

denný kurz
29.05.
od stredy živý online kurz
Peter Hecht Peter Hecht
viac
465,50 €
558,60 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
Lektori uvedení pri kurzoch budú s najväčšou pravdepodobnosťou termín kurzu aj prednášať. Lektor sa však pri termíne kurzu môže zmeniť v prípade choroby, obsadenia alebo zmeny kurzu v danom termíne.

Učebná osnova balíka
Balík Facebook Social manažér - profesionálny správca stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk

Tento kurz je balíkom 5 kurzov, jeho osnova sa preto skladá z čiastkových osnov jednotlivých kurzov.

Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia

Niečo na úvod

  • čo sú to sociálne siete
  • ako môže firma využiť potenciál sociálnej siete
  • princíp marketingu na sociálnych sieťach
  • Facebook v aktuálnych číslach
  • iné sociálne siete a porovnanie s Facebookom

Čo je to social managment a kto je dnes social manager

  • povinnosti
  • ciele
  • vstupné vedomosti
  • čo musím vedieť a čo bude moja práca
  • ideálne predpoklady na social managera
  • čo budeme potrebovať

Plán a povinnosti social managera a jeho príprava do praxe

  • na čo si má dávať pozor
  • na čo sa má pripraviť
  • budovanie správneho povedomia alebo keď nechcete, aby váš Facebook kanál bol pre vás hanbou viac ako prínosom
  • ako vymýšľať a kreovať príspevky
  • ako pridávať príspevky
  • sledovanie reakcií fanúšikov
  • pozývanie nových fanúšikov
  • odpovedanie fanúšikom a zákazníkom
  • manažovanie  komentárov
  • správy a ich starostlivosť
  • sledovanie a upravovanie recenzií

Cieľové skupiny

  • prečo chodia ľudia na sociálne siete
  • využívanie potenciálu
  • čo robia ľudia na Facebooku najčastejšie
  • princíp komunikácie s fanúšikmi
  • rady priamo od tvorcov Facebooku
  • ako sa k nám fanúšikovia dostanú
  • ako ich neodradíme a naopak udržíme na našich stránkach

Príspevky a ich dosah a sila

  • prečo, komu a ako sa zobrazujú vaše príspevky
  • čo je to sila príspevkov
  • prečo sa nezobrazujú pre všetkých fanúšikov
  • ako silu získať
  • čo ľudom písať a čo nie
  • stratégia obsahu
  • príprava a plánovanie

Život lajkov, počet a frekvencia príspevkov

  • koľko príspevkov vkladať za deň
  • kedy ich mám – môžem publikovať
  • čo očakávame od príspevku my a čo očakáva Facebook
  • sila príspevku časom

Sledujeme štatistiku a terminológia

  • prehľady, ktoré nám môžu pomôcť
  • to sa mi páči
  • osoby
  • návštevy
  • dosah
  • príspevky
  • kedy a ako často sledovať štatistiky

Sociálna stratégia a jej tvorba

  • obsah musíme striedať
  • ako si nastaviť správny pomer kvality a zaujímavostí
  • tvorba a príprava dokumentu, ktorého sa budeme držať
  • čo má sociálna stratégia obsahovať a čo nie

Získavanie fanúšikov

  • legálna alebo nelegálna cesta ?
  • cena za fanúšika
  • ako si ich nie len získame ale ako si ich udržíme
  • sú tisíce fanúšikov dnes reálnych ?
  • nástroje na legálne a zmysluplné získavanie fanúšikov
  • pozývanie fanúšikov

Ovládanie a prihlasovanie sa ku Facebooku

  • prihlasovanie sa z počítača a základné rozhranie
  • mobilná aplikácia a jej používanie
  • ukážka mobilnej aplikácie Facebooku na správu firemnej stránky
  • praktická ukážka, pridávame príspevok a sledujeme jeho “život”

Čo s hotovým príspevkom a stratégia prístupu ku publikovanému obsahu

  • odpovedanie na komentáre
  • skrývanie a mazanie komentárov
  • pozývanie fanúšikov
  • editácia príspevku
  • skrývanie komentárov
  • zmazanie príspevku
  • pripnutie príspevku na vrch stránky
  • propagácia príspevku

Zakladáme a vytvárame Facebook stránku

  • firemný profil a Facebook stránka
  • kde sa vytvára firemný profil a kde firemná stránka
  • varianty firemného profilu ako umelec, skupina, firma, produkt a iné
  • základné nastavania firemného profilu
  • obrázky pre firemný profil a dodržiavanie rozmerov
  • detailné nastavenie firemného profilu
  • spustenie stránky, publikovanie
  • verejný a neverejný profil
  • správca stránky alebo kto môže upravovať naše stránky
  • nastavenie správ
  • nastavenie adminstátorov a práva ku stránke
  • zmena základných informácií

Grafické formáty a rozmery používané na Facebooku

  • rozmer príspevkov
  • grafika do našeho profilu
  • mobilné zobrazenie
  • rozmer timeline fotky
  • správne rozloženie timeline fotky

Komunikujeme a pridávame obsah na naše stránky

  • aký obsah budeme s pohľadu zaujímavosti pridávať
  • tabuľka mojich možností alebo ako viem čo je zaujímavé a čo nie
  • sledovanie konkurencie
  • pridávame:
  • fotografie
  • fotoalbumy
  • video
  • linky na naše webstránky
  • skrátené odkazy, ktoré sa dajú merať
  • záujmové tagy pre identifikáciu obsahu

Tipy príspevkov na facebooku a praktická ukážky ich tvorby

 

  • správny formát príspevkov
  • vzhľad príspevkov
  • dosah a ciele jednotlivých príspevkov
  • farebný príspevok , text pozadie
  • text bez obrázku
  • obrázok / video bez textu
  • obrázok/video + text
  • fotoalbum + text
  • obrázok/video + text + URL adresa
  • preklikávací – reklamný príspevok
    URL + text + obrázok

 

Záver a diskusia

Facebook marketing II. - meta business suite a správa stránky pre pokročilých, analytika, súťaže, tipy a triky a pokročilá tvorba príspevkov

Správa obsahu Facebook a Instagram – Meta Business suite

  • čo je to Meta Business Suite
  • jej možnosti a prístup
  • mobilná verzia
  • správa stránky vs. správa firmy
  • menu a funkcie
  • prepojenie s Instagramom
  • tvorba príspevkov a správa Facebooku a Instagramu súčasne
  • pokročilá tvorba príspevkov
  • správy a komentáre
  • plánovanie obsahu

Prepojenie s kanálom Instagramu

  • tvorba Instagramového profilu
  • ako stránku správne prepojiť
  • nastavenie aplikácie Instagram pre prepojenie
  • nastavenia profesionálneho Instagram profilu
  • automatické zdieľanie príspevkov

Skupiny a komunikácia

  • pridávanie stránky – profilu do skupín
  • výhody komunikácie značky
  • ako komunikovať v skupinách
  • tvorba obsahu
  • zmena fontov, ankety v skupinách
  • zdieľanie do skupín
  • automatické zdieľanie príspevkov

Príbehy - storičká a reelsy

  • formáty a možnosti komunikácie
  • čo je to príbeh
  • čo je to krátke video – reels
  • odporúčania a stratégie
  • odkiaľ vieme tvoriť príbeh
  • čo vieme dať do príbehu
  • tvorba príbehov cez mobilnú aplikáciu
  • pokročilé možnosti a kreatíva
  • tvorba a pridávanie krátkeho videa - reels

Iné príspevky a zdieľanie obsahu

  • kolotoč produktov z mojej stránky
  • označovanie produktov
  • tvorba príbehov na Facebooku a ich možnosti
  • nálepky a možnosti príbehov
  • živý vstup
  • anketa, hlasovanie
  • zmena fontu
  • výzva na správu
  • živý vstup, video
  • zľavnená ponuka
  • udalosť
  • pracovná ponuka
  • status a stav
  • zdieľaný príspevok

Budovanie reputácie a branding

  • nepriamy predaj
  • budovanie povedomia
  • práca s logom
  • psychologické rozdelenie tábora

Reporting a mesačné prehľady

  • načo sa zamerať
  • čo reportovať
  • nastavenie cieľov
  • ako pripraviť výstup
  • sledovanie úspešnosti na našom kanále
  • porovnávanie sa s konkurenciou
  • štatistika z Google Analytics
  • konverzie, ciele a nepriame konverzie

Offpage Facebook marketing a prepojenia

  • čo môžeme dať na naše web stránky 
  • správne odkazy z mojej stránky
  • zdieľacie tlačidlá
  • komentárové polia
  • Facebook feed alebo ako dostať na našu web stránku to, čo sa deje u nás na kalane
  • správne zdieľanie príspevkov

Karty na Facebooku a vlastné karty

  • pridávanie karty s prepojením na web stránku
  • úprava vzhľadu facebook stránky
  • pridávanie vlastných URL kariet do ľavého menu alebo jednoduchší variant e-shopu priamo u mňa na Facebooku
  • karta recenzie

Krízová situácia a moje recenzie

  • kedy reagovať
  • kam sa snažiť usmerniť komunikáciu
  • kontaktovať zákazníka
  • neblokovať používateľov
  • ospravedlňujte sa
  • ľudia sa radi hádajú
  • moje a vlastné prostredie
  • priznajte si chybu
  • komentáre v platenej reklame
  • recenzie a ich vedenie
  • nahlasovanie recenzii
  • odpovedanie
  • radenie recenzii

Používanie UTM odkazov z FB príspevkov a reportovanie

  • prepájanie FB a Google Analytics
  • reporting a zhodnotenie cieľov 1x mesačne
  • počet príspevkov
  • najlepší príspevok
  • sledovanie aj GA a konverzie
  • pokročilé zdieľanie odkazov
  • správna skladba meta tagov v adrese
  • url debuger alebo ako meniť obsah zdieľania

Súťaže dopodrobna a typy súťaží

  • pravidlá súťaží
  • zakázané techniky alebo ako prísť do 10 minút o svoj firemný Facebook kanál
  • 3 ciele súťaží, alebo čo chceme docieliť
  • ako založiť súťaž
  • právne hľadisko súťaže a podmienky
  • ako súťaž vyhodnotiť
  • žrebovanie výsledkov
  • právna forma a podoba pravidiel
  • kam umiestniť pravidlá

Diskusia a záver

Platená reklama Facebook a Instagram I. - cielenie a správna propagácia príspevkov a reklamy a predávanie cez business manager

Možnosti reklamy na Facebooku a na Instagrame

  • čo to znamená PPC reklama
  • reklamné možnosti Facebooku
  • reklamné možnosti Instagramu
  • porovnanie Google a Facebook služieb
  • čo budeme potrebovať ešte vedieť
  • ako dnes ľudia vnímajú reklamu
  • kto na reklamu kliká
  • čo a kto je to návštevník
  • čo je to zákazník
  • čas na rozhodnutie netreba podceniť
  • záujem, provokácia, preklik, motivácia a nákup
  • kde sa Facebook nachádza v oblasti Online marketing
  • možnosti bezplatnej reklamy
  • virálny marketing
  • platená reklama

Správne nastavenie účtu a fakturácia

  • účet pre reklamu
  • možnosti práce s reklamou
  • nastavenie účtu
  • rozdiel medzi Business Managerom a bežným účtom
  • úvod do business managere
  • prepájanie stránky
  • práva a možnosti
  • aktivácia účtu pre reklamu
  • platby a možnosti nabíjania kreditu
  • fakturácia, IČO a IČ DPH
  • platobné možnosti
  • kedy platím za reklamu
  • zadávanie firemných údajov
  • zdieľanie účtu a práca v skupine

Pravidlá reklamy

  • kde nájdem aktuálne pravidlá
  • základné pravidlá, ktoré musím rešpektovať
  • čo sa stane, ak ich poruším
  • kontrola grafiky pred zverejnením

Menu správca reklám

  • ako sa dostanem do správy reklám
  • navigácia a možnosti
  • prepínanie sa medzi účtami
  • prepínanie sa medzi Facebookom a nástrojmi pre reklamu

Cieľové skupiny a komu sa bude reklama zobrazovať

  • ako vieme cieliť reklamu
  • odkiaľ má Facebook dáta
  • prehľad cieľových skupín
    • fanúšikovia
    • fanúšikovia a ich priatelia
    • vlastné publiká
    • publiká na základe emailov
    • publiká na základe telefónnych čísel
    • publiká podľa aktivity
    • remarketingové publiká 
    • podobné publiká
  • tvorba nových skupín
  • správne používanie a priradzovanie ku kampaniam

Tvorba vlastných cieľových skupín a ich používanie

  • práca s nástrojom na modelovanie cieľových skupín
  • základný prehľad
  • možnosti cielenia
  • nástroje
    • poloha
    • vek
    • pohlavie
    • spojenie
    • záujmy
    • videá
    • jazyk
    • Rodinný stav a deti
    • vzdelanie
    • Práca a pozícia
    • životné udalosti
    • iné
  •  tvoríme a ukladáme cieľové skupiny

Platená propagácia a správna propagácia príspevkov

  • formát a typy príspevkov
  • čo je to propagácia
  • ako sa príspevok propaguje
  • správne cielenie propagácie
  • priraďovanie cieľovej skupiny
  • kredit a dĺžka propagácie
  • umiestnenie
  • opätovná propagácia

Kupovanie fanúšikov a podpora mojej fan page stránky

  • čo je to kúpa fanúšikov
  • legálny a nelegálny spôsob a rozdiely
  • tvorba reklamnej zostavy pre kúpu
  • spôsob písania textu
  • správny výber obrázkov a grafiky
  • emócia a dôvody pre úspech
  • výber cieľovej skupiny
  • kredit
  • cena za lajk
  • záverečné vyhodnocovanie

Mobilná aplikácia Facebook Ads

  • výhody aplikácie
  • inštalácia a prihlasovanie sa do nej
  • štatistika a možnosti

Štatistika alebo čo nás zaujíma

  • analýza a štatistika
  • vyhodnocovanie kampaní
  • čo som robil dobre a čo zle
  • čo nám prezradia štatistiky
  • ako reklamu zopakovať
  • ako reklamu editovať
  • ako merať úspech
  • reporty kampaní
  • dosah
  • miera prekliku
  • zobrazenie
  • konverzie
  • cena za klik
  • ostatné

Reklamné banery alebo platená reklama s preklikom

  • čo je to reklamný baner
  • ako vytvoriť jednoduchú reklamnú zostavu
  • rozdiel medzi propagáciou a reklamným banerom
  • čo banerom môžem získať
  • reklamné banery a ich možnosť zobrazenia
  • meranie úspešnosti a konverzie na našej strane
  • UTM parametre
  • cieľová skupina
  • formát grafiky
  • texty a grafika
  • editácia reklamy
  • spustenie a meranie úspešnosti

Platená reklama Facebook a Instagram II. - tvorba úspešnej reklamy a jej pokročilé nastavenia, remarketing, pixel a katalógy

  • Úvodné opakovanie
    •  forma a možnosti platenej reklamy
    •  formáty a reklamný priestor
    •  cenotvorba
    •  dosah reklám a ich úspešnosť
  • Predstavenie a prehľad business managera
    •  správca účtu
    •  okruhy používateľov
    •  účet pre reklamu
    •  nastavenie firmy
    •  udalosti
    •  prehľad nástrojov pre firmy
  • Facebook pixel a remarketing
    •  čo je to Facebook pixel
    •  ako sa vytvára
    •  manuálna možnosť vloženia
    •  Pluginy pre Wordpress na prepojenie stránky
    •  Správca udalostí
    •  manuálna inštalácia pixela
    •  tvorba konverzií a žiadaných eventov
    •  manuálna inštalácia eventov
    •  tvorba cieľových skupín
  • Katalógy, dáta a prepojenie s eshopom
    •  čo sú to katalógy
    •  import dát a produktov
    •  automatizované dáta – prepojenie s pluginom napr. WooCommerce
    •  formát a zdroj dát
    •  Nahrávanie katalógu dát
  • Dynamická reklama
    •  čo je to dynamická reklama
    •  ako sa nastavuje 
    •  technické parametre
    •  cieľové skupiny
    • ukážka tvorby dynamickej reklamy
  • Kampane a hierarchia
    •  Pokročilé cieľové skupiny
    •  hierarchia kampaní
    •  Reklamné skupiny a ich význam
    •  jednoduchá tvorba reklám a postup
    • Správna a profesionálna tvorba kampaní
    •  správna tvorba reklám na Facebooku a instagrame – sprievodca tvorby reklám
    •  reklamný baner
    •  propagácia príspevku
    •  lajkovačka a kúpa fanúšikov
  • Tvorba reklamnej kampane - reklamný banner
    • Správny postup
    • Možnosti Instagramu
    •  Možnosti cielenia
    •  grafika reklamy
  • Rýchle prostredie a rýchla landing page
    •  čo je to instant experience alebo rýchle prostredie
    •  možnosť využitia
    •  Formáty a grafika
    •  Odkazy na podstránky
    •  text do rýchleho prostredia
    •  ukážka a nasasdenie
    •  spustenie rýchleho prostredia
    •  kde sa ukladajú a moje rýchle prostredia
    •  Nové rýhcle prostredie mimo reklamy
  • Diskusia a otázky pre lektora

 

Platená reklama Facebook a Instagram III. - vyhodnotenie a optimalizácia reklám pre pokročilých

Úvod

  • na čo slúži reklama cez Facebook
  • aké typy reklám na Facebooku poznáme
    • rozdiel medzi propagovaním príspevku a reklamnou kampaňou
    • kde sa môže zobrazovať reklama vytvorená na Facebooku
    • čo môže byť obsahom reklamy na Facebooku
  • aké základné štatistické údaje nám Facebook poskytuje
  • prečo je štatistika dôležitá

Opakovanie Facebook Business Managera

  • ako si vytvoriť Facebook Business účet
  • nastavenie fakturácie a platby
  • panel nástrojov Business Managera
    • ako pridať Facebook stránku
    • ako si vytvoriť reklamný účet a jeho podstata
    • ako pridať viacero užívateľov k reklamnému účtu alebo stránke v Business Managerovi
    • najčastejšie chyby a ich odstránenie

Príprava kampane cez Facebook Business Managera

  • stanovenie si stratégie a cieľa kampane
  • nástroj Štatistiky publika ako pomocník pri vytváraní cieľových skupín
  • voľba typu reklamy na základe cieľa kampane
  • kreatíva reklamy
    • obrázková forma – ako zhotoviť príťažlivý vizuál pre vašu cieľovú skupinu
    • video reklama
    • ako správne napísať text pre reklamu
  • výber vstupných stránok pre kampaň
    • ako zvoliť správnu Landing Page
    • čo by mala Landing Page obsahovať
    • kedy je nutné si vytvoriť novú podstránku na webe, ktorá bude slúžiť ako Landing Page
  • určenie si rozpočtu kampane

Optimalizácia a opakovanie na tému Facebook Pixel

  • vytvorenie Facebook Pixelu
  • implementácia Facebook Pixelu
  • čo sú to Eventy vo Facebook Pixeli
  • ako spojazdniť trackovanie eventov na webstránke
  • ako si v prípade potreby vytvoriť vlastný Event

Spustenie kampane cez Facebook Business Managera

  • vytvorenie novej kampane
    • zoznámenie sa s cieľmi reklamy
    • nastavenie správneho cieľa reklamy
    • nastavenie rozpočtu kampane
    • nastavenie dĺžky kampane
    • pokročilé nastavenia rozpočtu kampane
  • vytvorenie cieľovej skupiny a jej nastavenie
    • vytváranie, editácia a práca s vytvorenými cieľovými skupinami
    • vytváranie podobných publík
    • automatické umiestnenia vs. vlastný výber umiestnenia
      • kde sa môže reklama zobrazovať
      • ako funguje automatické umiestnenie
      • výber správneho umiestnenia na základe cieľa reklamy
    • ďalšie možnosti umiestnenia, optimalizácie a doručenia reklám
  • vytváranie viacerých cieľových skupín v rámci kampane
  • nastavenie vizuálu a contentu reklamy
    • formáty reklám a ich veľkosti
    • nahrávanie vizuálu reklamy
    • využitie fotobanky shutterstock
    • priraďovanie reklamy pre rôzne typy umiestnenia
    • práca s textom, nadpisom a popisom
    • čo je to UTM kód a ako ho priradiť reklame
    • ako správne zvoliť tlačidlo výzva na akciu
    • kontrola vizuálneho vzhľadu reklamy cez ukážky
  • nastavenie viacerých finálnych reklám
  • kopírovanie finálnych reklám naprieč cieľovými skupinami a kampaňami

Remarketingová reklama

  • čo je to remarketing
  • čo je potrebné na to, aby sme mohli remarketing robiť
  • ako si správne definovať cieľovú skupinu pre remarketingovú reklamu
  • vytvorenie cieľovej skupiny z remarketingového pola
  • nastavenie cieľu remarketingovej reklamy

Vyhodnocovanie úspešnosti kampane

  • práca s dátami z Facebook Business Managera
  • práca s dátami Google Analytics
  • vyhodnotenie úspešnosti na základe cieľa
  • ako navrhnúť správne zmeny
  • praktické úkážky
  • ROI

Optimalizácia kampane

  • čo môžeme v rámci kampane optimalizovať
  • stanovenie si cieľa optimalizácie
  • ako optimalizovať rozpočet
  • ako optimalizáciou zlepšiť ROI

Úvod do funnelov

  • čo je to funnel
  • ako vytvoriť funnel
  • praktické príklady

Voľná diskusia

Výstupné vedomosti po kurze / školení:

Naši lektori tohoto kurzu - zistite, kto Vás bude učiť

Peter Hecht
Peter Hecht
Hodnotenie lektora 98,70% spokojnosť

Peťo je lektorom od vzniku spoločnosti. Jeho hlavným zameraním je programovanie web stránok, grafika a internetový marketing. Má na svedomí vzhľad našich web stránok, je zároveň marketingovým riaditeľom spoločnosti. Okrem toho, že navrhuje, programuje a tvorí pre IT Learning, konzultuje témy ohľadom online marketingu aj pre iné spoločnosti. Nebojí sa na kurzoch podeliť o svoje praktické skúsenosti a know-how.

Posledné komentáre účastníkov, ktorí už absolvovali tento kurz

Balík Facebook Social manažér - profesionálny správca stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk od roku 2008 u nás absolvovalo už približne 121 účastníkov. Hodnotenia a reakcie sa zobrazujú iba z vyplnených hodnotení od roku 2014.
zobrazených komentárov: 50 z celkového počtu 535 priemerné hodnotenie: 99,60%
Žitňanová, M.
05.02.2024

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Platená reklama Facebook a Instagram III. - vyhodnotenie a optimalizácia reklám pre pokročilých
Absolvovala som celý balík Social managera a som s kurzami veľmi spokojná. Pán Hecht všetko skvelo vysvetlil na príkladoch z praxe a poradil, keď sa niekto pýtal na špecifiká zo svojho podnikania. Určite by som tento kurz odporučila ďalej :)
Alexandra Č.
24.01.2024

hodnotenie lektora:
95%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Facebook marketing II. - meta business suite a správa stránky pre pokročilých, analytika, súťaže, tipy a triky a pokročilá tvorba príspevkov
Kurz mal dobre tempo, vela noveho som sa naucila pretoze v tejto oblasti sa chcem vzdelavat isto este par kurzov u vas absolvujem ;)
Danka H.
09.01.2024

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Enikő B.
18.12.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Lenka D.
15.12.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia
Bol to môj prvý on-line kurz a trochu som sa obávala, či budem vedieť sa vôbec pripojiť cez teams. Ale nakoniec sa podarilo aj keď mi robilo trošku problémy sa aktívnejšie zapájať a reagovať, ale to len preto že som sa bála čokoľvek stlačiť aby som niečo nepokazila. Kurz bol naozaj prínosný a zaujímavý, hlavne mi pomohol zorientovať sa v tých cudzích výrazoch, keďže ja a AJ sa moc nekamarátime. Cením si hlavne trpezlivosť, detailný výklad podložený názornými ukážkami a vytrvalosť - pán lektor sa nedal znechutiť slabou odozvou z našej strany a išiel naplno. Páči sa mi systém vzdelávania, je fajn že aj z pohodlia kancelárie sa môžeme vzdelávať.
Iveta L.
15.12.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia
Kurz pre mňa bol veľkým prínosom a veľa vecí som sa naučila, ďakujem ???? Lektor bol super, odpovedal na všetky otázsky. Odbornosť na ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Nie je čo vytknúť
Henrich R.
06.12.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Daniela M.
26.10.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Platená reklama Facebook a Instagram I. - cielenie a správna propagácia príspevkov a reklamy a predávanie cez business manager
Opäť skvelý kurz s pánom Hechtom, kurzy s ním sú moje obľúbené. Vždy sú nadupané teoretickými vedomosťami kombinovanými s praxou, navyše s vtipnými vsuvkami.
Peter Š.
25.10.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Platená reklama Facebook a Instagram I. - cielenie a správna propagácia príspevkov a reklamy a predávanie cez business manager
Obsahovo veľmi hodnotný kurz podporený príkladmi z praxe Vidno, že p. Hecht nie je len lektor, ale je zároveň aj odborník z praxe. Počas kurzu vytvoril veľmi pohodovú atmosféru. Nie je čo vytknúť.
SIMONA O.
05.10.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Branislav H.
21.09.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Facebook marketing II. - meta business suite a správa stránky pre pokročilých, analytika, súťaže, tipy a triky a pokročilá tvorba príspevkov
Pán školiteľ bol, ako vždy, veľmi fajn, vecný, a jeho kurz ma opäť posunul ďalej. Rád sa zúčastním aj nabudúce.
Tadeáš L.
11.09.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia
Kurz prekonal všetky moje očakávania s ktorými som prichádzal. Skvelá možnosť diskusie s lektorom o praktických príkladoch. Za celý čas som nepocítil jediné hluché miesto, takže za mňa skvelá skúsenosť.
Igor. K.
11.09.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia
Super !! Perfektne podané. Lektor - výborne. Celý kurz bol perfektne zvládnutý. Počnúc organizáciu - končiac odbornosťou. Vysvetlované super aj pre ľudí, ktorí nie sú odborníci v tejto téme. Ďakujem
Matúš Č.
21.07.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Platená reklama Facebook a Instagram III. - vyhodnotenie a optimalizácia reklám pre pokročilých
Naozaj skvelý prístup a ochota ako personálú pri objednávaní kurzu, tak aj lektora počas celého kurzu.
Zuzana T.
06.06.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia
Vyborny kurz, poskytol mi celkovy obraz o tom, ako FB funguje a ako sa na tomto kanali prezentovat ako firma. Prednasajuci Peto Hecht je fantasticky, ma realny zaujem o to, aby zucastnici kurzu co najlepsie pochopili celu problematiku a odisli s praktickymi vedomostami. Vyborny lektor, ktory ma neskutocne vedomosti z oblasti marketingu a chce ich posuvat dalej.
Terézia J.
09.05.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Andrea B.
26.04.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia
Pútavý a prínosný kurz. Už od dnes začínam odporúčania lektora aplikovať v našej spoločnosti. Ďakujem. Komunikačne mi Peter sedel. Jednoducho, zrozumiteľne a prakticky vysvetlené informácie. Ďakujem. Páči sa mi spôsob výučby, priestor a aj materiály ku kurzu. Ďakujem.
Ivan B.
22.03.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Katarína Š.
22.03.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Miroslav M.
21.03.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Facebook marketing II. - meta business suite a správa stránky pre pokročilých, analytika, súťaže, tipy a triky a pokročilá tvorba príspevkov
Facebooku sa venujem už niekoľko rokov, ale keďže Facebook sa každú chvíľu mení, tak som si chcel doplniť svoje svoje aktuálne znalosti. Najrýchlejšie je učiť sa od autority v tejto oblasti a najlepšie tam, kde je to pre mňa už roky najlepšie - Peter Hecht a IT Learning :-)... S Petrom som absolvoval oba kurzy - Facebook marketing I. a II. Trpezlivo a kompletne vysvetlil všetky aktuálny novinky Facebooku, najmä Meta Business Suite, výhody práce v ňom oproti pôvodnému Facebooku, ako aj ich použitie v aplikáciách na mobiloch. Všetko na praktických príkladoch. A čo si najviac u Petra vážim - ľudský prístup, a ak niekto niečomu nerozumie, neváha to opakovane vysvetliť potiaľ, pokiaľ to nepochopí...
Barbora B.
20.03.2023

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia
Kurz prebiehal v príjemnej atmosfére, školiteľ vedel o čom rozpráva a bol ochotný zodpovedať na akú koľkej otázku, riešiť problém. Príjemné stručné jasné a vtipné vystupovanie. Kurz bol vedený v správnom tempe aj pochopiteľne vysvetlený.


U nás si nekupujete iba kurz,
ponúkame Vám komplexné vzdelávanie

Ak nám na niečom naozaj maximálne záleží, tak je to Vaša spokojnosť a tej sa sanžíme všetko prispôsobiť. Nechceme Vám ponúknuť iba kurz, na ktorý prídete a odídete, ale už 9 rokov ponúkame komplexné a garantované vzdelávanie.
V cene tohto kurzu máte nasledovné výhody:
garancia spokojnosti, ak nebudete spokojný, vrátime Vám peniaze
tento kurz môžete zadarmo opakovať po absolvovaní
v cene kurzu máte materiály a písacie potreby
špičkové, moderné učebne a kvalifikovaní lektori z praxe
bohaté občerstvenie, kvalitná káva, čaje, voda a rôzne nápoje


Máte otázky, alebo sa chcete prihlásiť?

Získajte ďalšie informácie ohľadom počítačového kurzu Balík Facebook Social manažér - profesionálny správca stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk a zavolajte nám, alebo nám napíšte nám správu cez kontaktný formulár.

Sme tu pre Vás od 8:00 do 20:00
poradenstvo, objednávky a informácie: 02/4920 3080
e-mailový kontakt: info@itlearning.sk


Zaujal Vás tento počítačový kurz? Chcete sa prihlásiť na kurz a potrebujete pomôcť? Chcete sa poradiť pred nástupom na kurz s lektorom? Radi Vám zodpovieme Vaše otázky ohľadom kurzu Balík Facebook Social manažér - profesionálny správca stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk, prihlásime Vás na kurz, alebo Vám poradíme vybrať si vhodné metodické riešenie pre Vás alebo Vašu firmu.
Aktuálna akcia na IT kurzy a počítačové a marketingové kurzy v Bratislave