Balík Facebook Social manažér - profesionálny správca stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk

Balík Facebook Social manažér
profesionálny správca stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk

Balík toto je balík 5 kurzov
cena kurzov Balík Facebook Social manažér - profesionálny správca stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk
cena kurzov v balíku
pri kúpe kurzov
samostatne je
705,00 €
846,00 € s DPH
zľava kurzu Balík Facebook Social manažér - profesionálny správca stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk
týmto balíkom kurzov
ušetríte oproti kúpe
kurzov samostatne až
275,00 €
330,00 € s DPH
cena balíka po zľave
konečná cena balíka
všetkých kurzov
po zľave je
430,00 €
516,00 € s DPH
Dĺžka balíka kurzov
dĺžka balíka kurzov
5 dní
Hotnotenia kurzu / počítačového školenia
hodnotenia účastníkov
priemerne 98,61 %
Miesto kurzu
Miesta otvorených kurzov:
Bratislava - centrum

Anotácia, popis kurzu:

akreditované a certifikované školiace stredisko - garancia spokojnosti - opakovanie kurzu zdarma

Dovoľte, aby sme z vás spravili sociálneho manažéra alebo ak chcete social media marketera (:soušl mídia marketér:). Človeka a marketéra, ktorý má v každej modernej spoločnosti dnes svoje miesto. Budete sa starať o vašu firmu a značku na najväčšej sociálnej sieti - na facebooku? Chcete, aby vaša značka rástla, aby vstúplo povedomie a predaj? Chcete a plánujete z vašej značky vybudovať dôveryhodnú značku a ste začiatočník? Alebo máte zamestnanca, ktorého chcete s kľudom poveriť na to, aby sa staral o firmu na Facebooku tak, aby ste sa nemuseli za jeho prácu hanbiť? Tak je v tom prípade tento balíček kurzov pre vás presne to pravé.

V tomto balíčku kurzov je všetko, čo budete potrebovať. Sú v ňom zaradené naše kurzy Facebook marketingu pre správne vedenie a správu stránky a samozrejme aj práca s platenou reklamou - platená reklama Facebook a Instagram I. až III. Všetko od začiatku, po pokročilé možnosti je v týchto kurzoch, v tomto balíčku kurzov za skvelú cenu. Dovoľte, aby sme z vás alebo z vášho zamestnanca mohli spraviť profesionálneho správcu stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk.

Sociálne siete už dávno nie sú iba zábavou pre malých alebo veľkých. Už dávno malé i stredné firmy, ale aj medzinárodné korporácie pochopili, že na sociálnych sieťach sa združuje a vyskytuje také množstvo ľudí, že potrebujú na komunikáciu s ním sociálneho manažéra. Sociálna sieť Facebook poskytuje firmám, ale aj iným subjektom, množstvo spôsobov na ich propagáciu a tiež okamžitý predaj. Facebook profil môže byť predajným alebo informačným kanálom, ktorý vám prinesie nové možnosti a hlavne - nových zákazníkov. A starým bude pripomínať, že ste tu stále pre nich!
Termíny balíka kurzov:
Začiatok 12.04.2022
Tento balík kurzov začína kurzom Facebook marketing I., preto pre začiatok balíka sledujte termíny tohto kurzu, alebo nás kontaktujte pre návrh termínov.
Tlačené plagáty a materiály ku marketingovým kurzo Praktický darček - videkurzy Google Analytics 4 a
Bezplatné opakovanie kurzu
Každý termín môžete bezplatne opakovať, ak by ste kurz nezvládli na prvý raz.
Certifikovaný akreditovaný kurz
Sme akreditované školiace stredisko, certifikát získavate ihneď po kurze.
Všetko je v cene kurzu
Nemusíte si k nám nič nosiť, v cene kurzu sú materiály aj občerstvenie.

Kurz môžete u nás absolvovať:

Denne pondelok až piatok od 9:00 do 15:00 Večerne pondelok až piatok od 16:00 do 20:00 Cez víkend sobota a nedeľa od 9:00 do 14:00 Individuálne v akomkoľvek dni a čase podľa Vašej potreby Firemne uzatvorené firemné školenia kdekoľvek na Slovensku u Vás

Plánované garantované termíny začiatkov balíka kurzov:

začína modulom: Facebook marketing I.

denný kurz
16.08.
od utorka v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht
viac
430,00 €
516,00 € s DPH
začína modulom: Facebook marketing I.

denný kurz
16.08.
od utorka živý online kurz
Peter Hecht Peter Hecht
viac
430,00 €
516,00 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
začína modulom: Platená reklama Facebook a Instagram I.

denný kurz
19.08.
od piatka v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht
viac
430,00 €
516,00 € s DPH
začína modulom: Platená reklama Facebook a Instagram I.

denný kurz
19.08.
od piatka živý online kurz
Peter Hecht Peter Hecht
viac
430,00 €
516,00 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
začína modulom: Platená reklama Facebook a Instagram I.

denný kurz
12.09.
od pondelka v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht
viac
430,00 €
516,00 € s DPH
začína modulom: Platená reklama Facebook a Instagram I.

denný kurz
12.09.
od pondelka živý online kurz
Peter Hecht Peter Hecht
viac
430,00 €
516,00 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
začína modulom: Facebook marketing I.

denný kurz
23.09.
od piatka v Bratislave
Peter Hecht Peter Hecht
viac
430,00 €
516,00 € s DPH
začína modulom: Facebook marketing I.

denný kurz
23.09.
od piatka živý online kurz
Peter Hecht Peter Hecht
viac
430,00 €
516,00 € s DPH
Poznámka: Online skupinový živý kurz - tento termín budeme realizovať online, ako živý kurz, to znamená, že nemusíte nikam fyzicky chodiť. Učivo v kurze vás naučíme do vašej pracovne, obývačky alebo firmy. Realizovať sa bude v malej skupine v našej virtuálnej učebni, kde naživo uvidíte a budete počuť lektora, uvidíte jeho prezentáciu a on taktiež uvidí vašu prácu a pracovnú plochu. Pri výuke môžete aj vy používať mikrofón a kameru. Pripojenie je jednoduché a nebudete pre výuku potrebovať žiadny špeciálny software, postačí internetový prehliadač.
Lektori uvedení pri kurzoch budú s najväčšou pravdepodobnosťou termín kurzu aj prednášať. Lektor sa však pri termíne kurzu môže zmeniť v prípade choroby, obsadenia alebo zmeny kurzu v danom termíne.

Učebná osnova balíka
Balík Facebook Social manažér - profesionálny správca stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk

Tento kurz je balíkom 5 kurzov, jeho osnova sa preto skladá z čiastkových osnov jednotlivých kurzov.

Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia

Niečo na úvod

  • čo sú to sociálne siete
  • ako môže firma využiť potenciál sociálnej siete
  • princíp marketingu na sociálnych sieťach
  • Facebook v aktuálnych číslach
  • iné sociálne siete a porovnanie s Facebookom

Čo je to social managment a kto je dnes social manager

  • povinnosti
  • ciele
  • vstupné vedomosti
  • čo musím vedieť a čo bude moja práca
  • ideálne predpoklady na social managera
  • čo budeme potrebovať

Plán a povinnosti social managera a jeho príprava do praxe

  • na čo si má dávať pozor
  • na čo sa má pripraviť
  • budovanie správneho povedomia alebo keď nechcete, aby váš Facebook kanál bol pre vás hanbou viac ako prínosom
  • ako vymýšľať a kreovať príspevky
  • ako pridávať príspevky
  • sledovanie reakcií fanúšikov
  • pozývanie nových fanúšikov
  • odpovedanie fanúšikom a zákazníkom
  • manažovanie  komentárov
  • správy a ich starostlivosť
  • sledovanie a upravovanie recenzií

Cieľové skupiny

  • prečo chodia ľudia na sociálne siete
  • využívanie potenciálu
  • čo robia ľudia na Facebooku najčastejšie
  • princíp komunikácie s fanúšikmi
  • rady priamo od tvorcov Facebooku
  • ako sa k nám fanúšikovia dostanú
  • ako ich neodradíme a naopak udržíme na našich stránkach

Príspevky a ich dosah a sila

  • prečo, komu a ako sa zobrazujú vaše príspevky
  • čo je to sila príspevkov
  • prečo sa nezobrazujú pre všetkých fanúšikov
  • ako silu získať
  • čo ľudom písať a čo nie
  • stratégia obsahu
  • príprava a plánovanie

Život lajkov, počet a frekvencia príspevkov

  • koľko príspevkov vkladať za deň
  • kedy ich mám – môžem publikovať
  • čo očakávame od príspevku my a čo očakáva Facebook
  • sila príspevku časom

Sledujeme štatistiku a terminológia

  • prehľady, ktoré nám môžu pomôcť
  • to sa mi páči
  • osoby
  • návštevy
  • dosah
  • príspevky
  • kedy a ako často sledovať štatistiky

Sociálna stratégia a jej tvorba

  • obsah musíme striedať
  • ako si nastaviť správny pomer kvality a zaujímavostí
  • tvorba a príprava dokumentu, ktorého sa budeme držať
  • čo má sociálna stratégia obsahovať a čo nie

Získavanie fanúšikov

  • legálna alebo nelegálna cesta ?
  • cena za fanúšika
  • ako si ich nie len získame ale ako si ich udržíme
  • sú tisíce fanúšikov dnes reálnych ?
  • nástroje na legálne a zmysluplné získavanie fanúšikov
  • pozývanie fanúšikov

Ovládanie a prihlasovanie sa ku Facebooku

  • prihlasovanie sa z počítača a základné rozhranie
  • mobilná aplikácia a jej používanie
  • ukážka mobilnej aplikácie Facebooku na správu firemnej stránky
  • praktická ukážka, pridávame príspevok a sledujeme jeho “život”

Čo s hotovým príspevkom a stratégia prístupu ku publikovanému obsahu

  • odpovedanie na komentáre
  • skrývanie a mazanie komentárov
  • pozývanie fanúšikov
  • editácia príspevku
  • skrývanie komentárov
  • zmazanie príspevku
  • pripnutie príspevku na vrch stránky
  • propagácia príspevku

Zakladáme a vytvárame Facebook stránku

  • firemný profil a Facebook stránka
  • kde sa vytvára firemný profil a kde firemná stránka
  • varianty firemného profilu ako umelec, skupina, firma, produkt a iné
  • základné nastavania firemného profilu
  • obrázky pre firemný profil a dodržiavanie rozmerov
  • detailné nastavenie firemného profilu
  • spustenie stránky, publikovanie
  • verejný a neverejný profil
  • správca stránky alebo kto môže upravovať naše stránky
  • nastavenie správ
  • nastavenie adminstátorov a práva ku stránke
  • zmena základných informácií

Grafické formáty a rozmery používané na Facebooku

  • rozmer príspevkov
  • grafika do našeho profilu
  • mobilné zobrazenie
  • rozmer timeline fotky
  • správne rozloženie timeline fotky

Komunikujeme a pridávame obsah na naše stránky

  • aký obsah budeme s pohľadu zaujímavosti pridávať
  • tabuľka mojich možností alebo ako viem čo je zaujímavé a čo nie
  • sledovanie konkurencie
  • pridávame:
  • fotografie
  • fotoalbumy
  • video
  • linky na naše webstránky
  • skrátené odkazy, ktoré sa dajú merať
  • záujmové tagy pre identifikáciu obsahu

Tipy príspevkov na facebooku a praktická ukážky ich tvorby

 

  • správny formát príspevkov
  • vzhľad príspevkov
  • dosah a ciele jednotlivých príspevkov
  • farebný príspevok , text pozadie
  • text bez obrázku
  • obrázok / video bez textu
  • obrázok/video + text
  • fotoalbum + text
  • obrázok/video + text + URL adresa
  • preklikávací – reklamný príspevok
    URL + text + obrázok

 

Záver a diskusia

Platená reklama Facebook a Instagram I. - cielenie a správna propagácia príspevkov a reklamy a predávanie cez business manager

Možnosti reklamy na Facebooku a na Instagrame

  • čo to znamená PPC reklama
  • reklamné možnosti Facebooku
  • reklamné možnosti Instagramu
  • porovnanie Google a Facebook služieb
  • čo budeme potrebovať ešte vedieť
  • ako dnes ľudia vnímajú reklamu
  • kto na reklamu kliká
  • čo a kto je to návštevník
  • čo je to zákazník
  • čas na rozhodnutie netreba podceniť
  • záujem, provokácia, preklik, motivácia a nákup
  • kde sa Facebook nachádza v oblasti Online marketing
  • možnosti bezplatnej reklamy
  • virálny marketing
  • platená reklama

Správne nastavenie účtu a fakturácia

  • účet pre reklamu
  • možnosti práce s reklamou
  • nastavenie účtu
  • rozdiel medzi Business Managerom a bežným účtom
  • úvod do business managere
  • prepájanie stránky
  • práva a možnosti
  • aktivácia účtu pre reklamu
  • platby a možnosti nabíjania kreditu
  • fakturácia, IČO a IČ DPH
  • platobné možnosti
  • kedy platím za reklamu
  • zadávanie firemných údajov
  • zdieľanie účtu a práca v skupine

Pravidlá reklamy

  • kde nájdem aktuálne pravidlá
  • základné pravidlá, ktoré musím rešpektovať
  • čo sa stane, ak ich poruším
  • kontrola grafiky pred zverejnením

Menu správca reklám

  • ako sa dostanem do správy reklám
  • navigácia a možnosti
  • prepínanie sa medzi účtami
  • prepínanie sa medzi Facebookom a nástrojmi pre reklamu

Cieľové skupiny a komu sa bude reklama zobrazovať

  • ako vieme cieliť reklamu
  • odkiaľ má Facebook dáta
  • prehľad cieľových skupín
    • fanúšikovia
    • fanúšikovia a ich priatelia
    • vlastné publiká
    • publiká na základe emailov
    • publiká na základe telefónnych čísel
    • publiká podľa aktivity
    • remarketingové publiká 
    • podobné publiká
  • tvorba nových skupín
  • správne používanie a priradzovanie ku kampaniam

Tvorba vlastných cieľových skupín a ich používanie

  • práca s nástrojom na modelovanie cieľových skupín
  • základný prehľad
  • možnosti cielenia
  • nástroje
    • poloha
    • vek
    • pohlavie
    • spojenie
    • záujmy
    • videá
    • jazyk
    • Rodinný stav a deti
    • vzdelanie
    • Práca a pozícia
    • životné udalosti
    • iné
  •  tvoríme a ukladáme cieľové skupiny

Platená propagácia a správna propagácia príspevkov

  • formát a typy príspevkov
  • čo je to propagácia
  • ako sa príspevok propaguje
  • správne cielenie propagácie
  • priraďovanie cieľovej skupiny
  • kredit a dĺžka propagácie
  • umiestnenie
  • opätovná propagácia

Kupovanie fanúšikov a podpora mojej fan page stránky

  • čo je to kúpa fanúšikov
  • legálny a nelegálny spôsob a rozdiely
  • tvorba reklamnej zostavy pre kúpu
  • spôsob písania textu
  • správny výber obrázkov a grafiky
  • emócia a dôvody pre úspech
  • výber cieľovej skupiny
  • kredit
  • cena za lajk
  • záverečné vyhodnocovanie

Mobilná aplikácia Facebook Ads

  • výhody aplikácie
  • inštalácia a prihlasovanie sa do nej
  • štatistika a možnosti

Štatistika alebo čo nás zaujíma

  • analýza a štatistika
  • vyhodnocovanie kampaní
  • čo som robil dobre a čo zle
  • čo nám prezradia štatistiky
  • ako reklamu zopakovať
  • ako reklamu editovať
  • ako merať úspech
  • reporty kampaní
  • dosah
  • miera prekliku
  • zobrazenie
  • konverzie
  • cena za klik
  • ostatné

Reklamné banery alebo platená reklama s preklikom

  • čo je to reklamný baner
  • ako vytvoriť jednoduchú reklamnú zostavu
  • rozdiel medzi propagáciou a reklamným banerom
  • čo banerom môžem získať
  • reklamné banery a ich možnosť zobrazenia
  • meranie úspešnosti a konverzie na našej strane
  • UTM parametre
  • cieľová skupina
  • formát grafiky
  • texty a grafika
  • editácia reklamy
  • spustenie a meranie úspešnosti

Platená reklama Facebook a Instagram III. - vyhodnotenie a optimalizácia reklám pre pokročilých

Úvod

  • na čo slúži reklama cez Facebook
  • aké typy reklám na Facebooku poznáme
    • rozdiel medzi propagovaním príspevku a reklamnou kampaňou
    • kde sa môže zobrazovať reklama vytvorená na Facebooku
    • čo môže byť obsahom reklamy na Facebooku
  • aké základné štatistické údaje nám Facebook poskytuje
  • prečo je štatistika dôležitá

Opakovanie Facebook Business Managera

  • ako si vytvoriť Facebook Business účet
  • nastavenie fakturácie a platby
  • panel nástrojov Business Managera
    • ako pridať Facebook stránku
    • ako si vytvoriť reklamný účet a jeho podstata
    • ako pridať viacero užívateľov k reklamnému účtu alebo stránke v Business Managerovi
    • najčastejšie chyby a ich odstránenie

Príprava kampane cez Facebook Business Managera

  • stanovenie si stratégie a cieľa kampane
  • nástroj Štatistiky publika ako pomocník pri vytváraní cieľových skupín
  • voľba typu reklamy na základe cieľa kampane
  • kreatíva reklamy
    • obrázková forma – ako zhotoviť príťažlivý vizuál pre vašu cieľovú skupinu
    • video reklama
    • ako správne napísať text pre reklamu
  • výber vstupných stránok pre kampaň
    • ako zvoliť správnu Landing Page
    • čo by mala Landing Page obsahovať
    • kedy je nutné si vytvoriť novú podstránku na webe, ktorá bude slúžiť ako Landing Page
  • určenie si rozpočtu kampane

Optimalizácia a opakovanie na tému Facebook Pixel

  • vytvorenie Facebook Pixelu
  • implementácia Facebook Pixelu
  • čo sú to Eventy vo Facebook Pixeli
  • ako spojazdniť trackovanie eventov na webstránke
  • ako si v prípade potreby vytvoriť vlastný Event

Spustenie kampane cez Facebook Business Managera

  • vytvorenie novej kampane
    • zoznámenie sa s cieľmi reklamy
    • nastavenie správneho cieľa reklamy
    • nastavenie rozpočtu kampane
    • nastavenie dĺžky kampane
    • pokročilé nastavenia rozpočtu kampane
  • vytvorenie cieľovej skupiny a jej nastavenie
    • vytváranie, editácia a práca s vytvorenými cieľovými skupinami
    • vytváranie podobných publík
    • automatické umiestnenia vs. vlastný výber umiestnenia
      • kde sa môže reklama zobrazovať
      • ako funguje automatické umiestnenie
      • výber správneho umiestnenia na základe cieľa reklamy
    • ďalšie možnosti umiestnenia, optimalizácie a doručenia reklám
  • vytváranie viacerých cieľových skupín v rámci kampane
  • nastavenie vizuálu a contentu reklamy
    • formáty reklám a ich veľkosti
    • nahrávanie vizuálu reklamy
    • využitie fotobanky shutterstock
    • priraďovanie reklamy pre rôzne typy umiestnenia
    • práca s textom, nadpisom a popisom
    • čo je to UTM kód a ako ho priradiť reklame
    • ako správne zvoliť tlačidlo výzva na akciu
    • kontrola vizuálneho vzhľadu reklamy cez ukážky
  • nastavenie viacerých finálnych reklám
  • kopírovanie finálnych reklám naprieč cieľovými skupinami a kampaňami

Remarketingová reklama

  • čo je to remarketing
  • čo je potrebné na to, aby sme mohli remarketing robiť
  • ako si správne definovať cieľovú skupinu pre remarketingovú reklamu
  • vytvorenie cieľovej skupiny z remarketingového pola
  • nastavenie cieľu remarketingovej reklamy

Vyhodnocovanie úspešnosti kampane

  • práca s dátami z Facebook Business Managera
  • práca s dátami Google Analytics
  • vyhodnotenie úspešnosti na základe cieľa
  • ako navrhnúť správne zmeny
  • praktické úkážky
  • ROI

Optimalizácia kampane

  • čo môžeme v rámci kampane optimalizovať
  • stanovenie si cieľa optimalizácie
  • ako optimalizovať rozpočet
  • ako optimalizáciou zlepšiť ROI

Úvod do funnelov

  • čo je to funnel
  • ako vytvoriť funnel
  • praktické príklady

Voľná diskusia

Kurz Facebook marketing II. - správa stránky pre pokročilých, starostlivosť, súťaže, tipy a triky a pokročilá tvorba príspevkov, reporting a propagácia

Budovanie reputácie a branding

  • nepriamy predaj
  • budovanie povedomia
  • práca s logom
  • psychologické rozdelenie tábora

Reporting a mesačné prehľady

  • načo sa zamerať
  • čo reportovať
  • ako pripraviť výstup
  • sledovanie úspešnosti na našom kanále
  • porovnávanie sa s konkurenciou
  • štatistika z Google Analytics
  • konverzie, ciele a nepriame konverzie

Offpage Facebook marketing a prepojenia

  • čo môžeme dať na naše web stránky 
  • správne odkazy z mojej stránky
  • zdieľacie tlačidlá
  • komentárové polia
  • Facebook feed alebo ako dostať na našu web stránku to, čo sa deje u nás na kalane
  • správne zdieľanie príspevkov

Súťaže do podrobna a typy súťaží

  • pravidlá súťaží
  • zakázané techniky alebo ako prísť do 10 minút o svoj firemný Facebook kanál
  • 3 ciele súťaží alebo čo chceme docieliť
  • ako založiť súťaž
  • právne hľadisko súťaže a podmienky
  • ako súťaž vyhodnotiť
  • žrebovanie výsledkov
  • právna forma a podoba pravidiel
  • kam umiestniť právidlá

Karty na Facebooku a vlastné karty

  • pridávanie karty s prepojením na web stránku
  • úprava vzhľadu facebook stránky
  • pridávanie vlastných URL kariet do ľavého menu alebo jednoduchší variant e-shopu priamo u mňa na Facebooku
  • karta recenzie

Krízová situácia a moje recenzie

  • kedy reagovať
  • kam sa snažiť usmerniť komunikáciu
  • kontaktovať zákazníka
  • neblokovať používateľov
  • ospravedlňujte sa
  • ľudia sa radi hádajú
  • moje a vlastné prostredie
  • priznajte si chybu
  • komentáre v platenej reklame
  • recenzie a ich vedenie
  • nahlasovanie recenzii
  • odpovedanie
  • radenie recenzii

Používanie UTM odkazov z FB príspevkov a reportovanie

  • prepájanie FB a Google Analytics
  • reporting a zhodnotenie cieľov 1x mesačne
  • počet príspevkov
  • najlepší príspevok
  • sledovanie aj GA a konverzie
  • pokročilé zdieľanie odkazov
  • správna skladba meta tagov v adrese
  • url debuger alebo ako meniť obsah zdieľania

 

Pokročilé príspevky a príbehy

  • kolotoč produktov z mojej stránky
  • označovanie produktov
  • tvorba príbehov na Facebooku a ich možnosti
  • nálepky a možnosti príbehov
  • Creator studio a plánovanie príspevkov
  • živý vstup

Pracovné ponuky a inzeráty

  • kde pridať pracovnú ponuku
  • ako sa pracovná ponuka nastavuje
  • ako ju zdieľať
  • uchádzači, odpovede a výberové konanie

Prepojenie s kanálom Instagramu

  • ako stránku správne prepojiť
  • nastavenie aplikácie Instagram pre prepojenie
  • nastavenia profesionálneho Instagram profilu
  • automatické zdieľanie príspevkov
  • ako prepojiť Creator studio
  • tvorba príspevkov na Instagrame cez počítač

Iné príspevky a zdieľanie obsahu

  • anketa, hlasovanie
  • výzva na správu
  • živý vstup, video
  • zľavnená ponuka
  • udalosť
  • pracovná ponuka
  • status a stav
  • zdieľaný príspevok

Úvod do propagácie príspevkov a úvod do reklamy

  • čo si môžem platiť
  • možnosti nastavenia účtov pre reklamu na facebooku
  • úvod do podnikania na Facebooku
  • jednoduchá propagácia príspevku
  • meranie dosah a cieľ propagácie

Platená reklama Facebook a Instagram II. - tvorba úspešnej reklamy a jej pokročilé nastavenia, remarketing, pixel a katalógy

  • Úvodné opakovanie
    •  forma a možnosti platenej reklamy
    •  formáty a reklamný priestor
    •  cenotvorba
    •  dosah reklám a ich úspešnosť
  • Predstavenie a prehľad business managera
    •  správca účtu
    •  okruhy používateľov
    •  účet pre reklamu
    •  nastavenie firmy
    •  udalosti
    •  prehľad nástrojov pre firmy
  • Facebook pixel a remarketing
    •  čo je to Facebook pixel
    •  ako sa vytvára
    •  manuálna možnosť vloženia
    •  Pluginy pre Wordpress na prepojenie stránky
    •  Správca udalostí
    •  manuálna inštalácia pixela
    •  tvorba konverzií a žiadaných eventov
    •  manuálna inštalácia eventov
    •  tvorba cieľových skupín
  • Katalógy, dáta a prepojenie s eshopom
    •  čo sú to katalógy
    •  import dát a produktov
    •  automatizované dáta – prepojenie s pluginom napr. WooCommerce
    •  formát a zdroj dát
    •  Nahrávanie katalógu dát
  • Dynamická reklama
    •  čo je to dynamická reklama
    •  ako sa nastavuje 
    •  technické parametre
    •  cieľové skupiny
    • ukážka tvorby dynamickej reklamy
  • Kampane a hierarchia
    •  Pokročilé cieľové skupiny
    •  hierarchia kampaní
    •  Reklamné skupiny a ich význam
    •  jednoduchá tvorba reklám a postup
    • Správna a profesionálna tvorba kampaní
    •  správna tvorba reklám na Facebooku a instagrame – sprievodca tvorby reklám
    •  reklamný baner
    •  propagácia príspevku
    •  lajkovačka a kúpa fanúšikov
  • Tvorba reklamnej kampane - reklamný banner
    • Správny postup
    • Možnosti Instagramu
    •  Možnosti cielenia
    •  grafika reklamy
  • Rýchle prostredie a rýchla landing page
    •  čo je to instant experience alebo rýchle prostredie
    •  možnosť využitia
    •  Formáty a grafika
    •  Odkazy na podstránky
    •  text do rýchleho prostredia
    •  ukážka a nasasdenie
    •  spustenie rýchleho prostredia
    •  kde sa ukladajú a moje rýchle prostredia
    •  Nové rýhcle prostredie mimo reklamy
  • Diskusia a otázky pre lektora

 

Výstupné vedomosti po kurze / školení:

Naši lektori tohoto kurzu - zistite, kto Vás bude učiť

Peter Hecht
Peter Hecht
Hodnotenie lektora 98,59% spokojnosť

Peťo je lektorom od vzniku spoločnosti. Jeho hlavným zameraním je programovanie web stránok, grafika a internetový marketing. Má na svedomí vzhľad našich web stránok, je zároveň marketingovým riaditeľom spoločnosti. Okrem toho, že navrhuje, programuje a tvorí pre IT Learning, konzultuje témy ohľadom online marketingu aj pre iné spoločnosti. Nebojí sa na kurzoch podeliť o svoje praktické skúsenosti a know-how.

Posledné komentáre účastníkov, ktorí už absolvovali tento kurz

Balík Facebook Social manažér - profesionálny správca stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk od roku 2008 u nás absolvovalo už približne 53 účastníkov. Hodnotenia a reakcie sa zobrazujú iba z vyplnených hodnotení od roku 2014.
zobrazených komentárov: 50 z celkového počtu 447 priemerné hodnotenie: 98,90%
Vladimír J.
20.07.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia
Mozem pochvalit dobru kontrolu (v dobrom slova zmysle, management) od prihlasenia sa az po ukoncenie kurzu, a vlastne aj po ukonceni kurzu.
Martina M.
03.05.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Platená reklama Facebook a Instagram I. - cielenie a správna propagácia príspevkov a reklamy a predávanie cez business manager
Dakujeme nášmu trpezlivemu školiteľovi Peťovi, ktorý bol ochotní odpovedať na všetky naše zvedavé otázky, naučil nás kopec nových funkcionalít a prehĺbil nám naše vedomosti v oblasti online marketingu.? Lektor bol super a bol ochotný venovať sa nám aj po oficiálne skončenom kurze, takže každý študent odchádzal z kurzu spokojný so zodpovedanými všetkými otázkami.
Jaroslava S.
02.05.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Platená reklama Facebook a Instagram I. - cielenie a správna propagácia príspevkov a reklamy a predávanie cez business manager
Na kurze som sa naucila naozaj vela a hlavne praktických rad a skusenosti. Mozem Vam uprimne povedat, ze som zmenila moj pohlad na marketing a verim, ze sa nasa spolocnost posunie vdaka tomu napzaj dopredu. Dakujem Vidiet, ze ma skusenosti a rozpráva z praxe. Ochotný pomoct a poradit. Hodnotím naozaj odborne vedomosti ako aj pristup na jednotku.
Zuzana L.
22.04.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Tatiana O.
11.02.2022

hodnotenie lektora:
80%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Platená reklama Facebook a Instagram III. - vyhodnotenie a optimalizácia reklám pre pokročilých
Chválim. Super školiteľ pán Hecht to podal perfektne. Kurz bol pre mňa prínosný, zaujímavý a bavil ma. Ďakujem Ste super pán Hecht, určite si ešte kurz s Vami vyberiem.
Zuzana Č.
08.02.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Platená reklama Facebook a Instagram I. - cielenie a správna propagácia príspevkov a reklamy a predávanie cez business manager
Už som mala predošlé skúsenosti s tvorbou reklám na FB a IG. Na kurze som si chcela overiť, či reklamy vytváram dobre. Teším sa na 2. level, kde bude pre mňa určite viac nových informácii. Kurz mal dobrú osnovu a bol veľmi vyčerpávajúci. Peter je super lektor a rád odpovie na všetky otázky.
Martina B.
28.01.2022

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Kurz Facebook marketing II. - správa stránky pre pokročilých, starostlivosť, súťaže, tipy a triky a pokročilá tvorba príspevkov, reporting a propagácia
Kurz splnil všetky moje očakávania. Lektor P. Hecht vysvetlil Facebook marketing nielen teoreticky, ale aj prakticky Lektor nielen na odbornej úrovni odprezentoval tému kurzu, ale ochotne odovedal aj na otázky účastníkov. Kurzu nemám čo vytknúť. Bol na dobrej úrovni.
Lenka H.
01.12.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Kurz Facebook marketing II. - správa stránky pre pokročilých, starostlivosť, súťaže, tipy a triky a pokročilá tvorba príspevkov, reporting a propagácia
Kurz bol pre mňa veľmi prínosný, lektor má perfektný prehľad a svoje vedomosti vie veľmi zrozumiteľne odovzdať ďalej. Veľmi ochotne odpovedá na všetky otázky. Veľkým plusom je aj príjemná atmosféra na kurzoch :) Skvelý lektor, ktorý vie svoje bohaté vedomosti odovzdať príjemným a aj vtipným spôsobom ďalej. online kurz.
Aniko V.
05.11.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Lenka H.
05.11.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia
Bol to veľmi príjemný kurz, kde som sa z úplného začiatočníka v danej oblasti posunula veľmi dopredu. Celý kurz bol v príjemnej atmosfére. Bola som veľmi spokojná. online kurz
Silvia G.
04.11.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia
Ako vždy som s kurzom spokojná. Lektor je vynikajúci. Teória aj prax + vtipný. Maximálna spokojnosť, ako vždy. Kurz online. Ale bola som už aj prezenčne, takže všetko tip top.
Karin S.
04.11.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia
Obsh kurzu bol veľmi dobre pripravený, školiteľ nám poskytol veľa užitočných typov, rovnako vedel reagovať na akékoľvek otázky. Oceňujem hlavné praktické ukážky. Celkový dojem bol výborný, kurz určite budem odporúčať ďalej. Online forma
Nikol Z.
27.09.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Platená reklama Facebook a Instagram II. - tvorba úspešnej reklamy a jej pokročilé nastavenia, remarketing, pixel a katalógy
Zrozumiteľne podané informácie s príkladmi z praxe. Určite odporúčam. S pánom Hechtom mám opakovane dobre skúsenosti. Ochotne mi poradil a venoval čas aj po skončení kurzu pri riešení môjho individuálneho problému.
Nikol Z.
27.09.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Platená reklama Facebook a Instagram III. - vyhodnotenie a optimalizácia reklám pre pokročilých
Už predošlé hodnotenia účastníkov kurzu hovoria o jeho kvalite, môžem sa ku nim iba pridať. No chcela by som týmto povzbudiť tých, ktorí sú možno stále skeptickí voči online variante školenia. Tento kurz som absolvovala práve online a musím povedať, že som bola veľmi milo prekvapená, ako všetko skvelo fungovalo. Či už prezentácia a výklad ako taký, rovnako tak zapojenosť a prítomnosť školiteľa ako v učebni pri študentoch offline tak aj pri nás, pripojených online. Plnohodnotný kurz z pohodlia domova! Ďakujem za promptné riešenie situácie a možnosť sa narýchlo zúčastniť online varianty školenia miesto prezenčnej.
Drahomíra K.
24.09.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Platená reklama Facebook a Instagram II. - tvorba úspešnej reklamy a jej pokročilé nastavenia, remarketing, pixel a katalógy
Rada by som poďakovala, všetkým, ktorý sa na príprave a priebehu kurzu podieľali. Môžem vyjadriť svoju spokojnosť. Kurz som absolvovala online, ďakujem, že technik IT LEARNING už deň pred kurzom skontroloval nastavenia môjho pripojenia. Samotný kurz prebiehal profesionálne a zároveň v priateľskom duchu. Bolo vidieť, že náš lektor pán Peter Hecht sa svojej práci rozumie. Sypal informácie ako z rukáva a zároveň ukazoval ako prakticky jednotlivé kroky vykonať. Ochotne odpovedal na všetky položené otázky. Ďakujem. Jediné, čo by som ešte uvítala je nahrávka kurzu, ktorá by mi umožnila v prípade potreby vrátiť sa k daným príkladom na obrazovke. Aj keď som si písala poznámky, niektoré kroky, ktoré obsahovali odborné výrazy z prostredia IT by bolo pre mňa jednoduchšie použiť podľa už spomínanej ukážky.
Denisa G.
23.09.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Platená reklama Facebook a Instagram III. - vyhodnotenie a optimalizácia reklám pre pokročilých
Kurz bol veľmi prínosný, aj keď s platenou reklamou na FB a IG už dlho pracujem, tento kurz mi ukázal koľko toho ešte neviem. Kurz FB a IG 1-3 bol jednoznačne prínosom, naučila som sa veľa nového, vysoko oceňujem skvelé rady do praxe od školiaceho p. Hechta. Peter Hecht je pre mňa absolútne jeden z najlepších školiteľov, celú teóriu dáva veľmi jednoducho do praktických príkladov a celá vec sa tak stáva absolútne pochopiteľnou. Určite aj nabudúce.
Marcela M.
20.09.2021

hodnotenie lektora:
95%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Kristína L.
14.07.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Platená reklama Facebook a Instagram II. - tvorba úspešnej reklamy a jej pokročilé nastavenia, remarketing, pixel a katalógy
Ďakujem za profesionálne pripravený kurz, ktorý ma nabil novými poznatkami. Už sa neviem dočkať, kedy ich aplikujem do praxe. :) S lektorom som bola veľmi spokojná: vedel tému vysvetliť na konkrétnych príkladoch z praxe a odpovedal vyčerpávajúco na všetky naše otázky. Všetko bolo super, rada sa zúčastním ďalšieho kurzu :)
Viktória B.
13.07.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Platená reklama Facebook a Instagram I. - cielenie a správna propagácia príspevkov a reklamy a predávanie cez business manager
Kurz bol zrozumiteľný, všetky body boli dobre vysvetlené. Lektor bol super, s dobrým zmyslom pre humor. Moj kurz bol online.
Kristína T.
17.06.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia
Pragmaticky a vecne prenesené informacie. Mnoho z nich sme už mali a realizujeme dané postupy, ale teraz sme si odborbe potvrdili, že to robíme správne. Ďakujeme, bola to pecka. ? Spokojnosť
Miroslav Š.
07.06.2021

hodnotenie lektora:
95%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Nikola V.
03.06.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Tibor D.
26.04.2021

hodnotenie lektora:
100%
Peter Hecht
lektor kurzu Peter Hecht
lektor kurzu
Absolvoval/a: Facebook marketing I. - ako byť správny sociálny manažér, vedenie a správa firemnej stránky, získavanie fanúšikov a virálna komunikácia
Všetko, čo som potreboval vedieť som sa dozvedel. Kurz bol prínosný. Som nadmieru spokojný. Pán Hecht bol super


U nás si nekupujete iba kurz,
ponúkame Vám komplexné vzdelávanie

Ak nám na niečom naozaj maximálne záleží, tak je to Vaša spokojnosť a tej sa sanžíme všetko prispôsobiť. Nechceme Vám ponúknuť iba kurz, na ktorý prídete a odídete, ale už 9 rokov ponúkame komplexné a garantované vzdelávanie.
V cene tohto kurzu máte nasledovné výhody:
garancia spokojnosti, ak nebudete spokojný, vrátime Vám peniaze
tento kurz môžete zadarmo opakovať po absolvovaní
v cene kurzu máte materiály a písacie potreby
špičkové, moderné učebne a kvalifikovaní lektori z praxe
bohaté občerstvenie, kvalitná káva, čaje, voda a rôzne nápoje


Máte otázky, alebo sa chcete prihlásiť?

Získajte ďalšie informácie ohľadom počítačového kurzu Balík Facebook Social manažér - profesionálny správca stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk a zavolajte nám, alebo nám napíšte nám správu cez kontaktný formulár.

Sme tu pre Vás od 8:00 do 20:00
poradenstvo, objednávky a informácie: 02/4920 3080
e-mailový kontakt: info@itlearning.sk


Zaujal Vás tento počítačový kurz? Chcete sa prihlásiť na kurz a potrebujete pomôcť? Chcete sa poradiť pred nástupom na kurz s lektorom? Radi Vám zodpovieme Vaše otázky ohľadom kurzu Balík Facebook Social manažér - profesionálny správca stránky, ktorý nerobí značke hanbu, ale generuje povedomie a zisk, prihlásime Vás na kurz, alebo Vám poradíme vybrať si vhodné metodické riešenie pre Vás alebo Vašu firmu.
Aktuálna akcia na IT kurzy a počítačové a marketingové kurzy v Bratislave